Mieheni on GAY
Tulin eilen töistä kotiin ja kuulin makuuhuoneesta ääniä. Pelästyin... sydän alkoi hakata ja ajattelen et hemmetti nyt se mies saa selkäänsä.... juoksin makkariin ja näin mieheni ja hänen parhaan kaverinsa alasti sängyllämme?????? Meinasin oksentaa.. heitin kummatkin ulos... ihmekös kun meillä ei ole ollut seksiä moneen kuukauteen... tilanne on vaan vielä kummallisempi... tämä miehen kaveri ja minä olimme panokavereita aikoinaan mieheni seläntakana... ehkä sain nyt maistaa suloista kostoa... mutta että miehen kanssa oli ukkoni ??? Jonkun toisen naisen vielä ymmärrän mutta että MIES ? Nyt puistattaa.. onneksi lapsia ei meillä ollut... tänään illalla mies tulee kotiin ja meidän pitää selvittää tämä asia. Auttakaa pliis!!!! -Ritu
Kommentit (43)
Hieno provo.
Vaikkei olisi, pettäminen on aina ikävää. Oli kyseessä sitten (kaappi)homo tai hetero.
juu, provo. ihan kaksi aikuista miestä heitit ulos? salli mun nauraa. siinä ei yksi ämmä pääse edes väliin kun kaksi miestä härkii niin että tanner tömisee.
Kyllä... heitin heidät ulos.. siis kerroin että nyt ulos... he nolostuivat.. tottakai lähtivät heti... olihan se noloa kaikille meille... ja oksettavaa :( -Ritu
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:01"]
Wau sanon minä. Mies22
[/quote]
miten olisi 38v mies? ; )
-melkeinheteromies-
miehes oli muuten tosi kuuma pakkaus ;3
mmmmhh... <3
Sperma siellä haisi... vahvat spermat...
Just joo. Ootte lapsellisia kaikki. Viestin aloittaja oli fiksu kun heitti ukot pihalle.
mäkin olisin heittänyt tollaset haisukallet.
Niin saikohan se ikinä selvitettyä sitä....?
Ei sun nimi mikään ritu ole sä oot nelli. sori mut en oo koskaan susta tykänny ja osku keksi et näin sut saadaan pois.
Olisit ostanut ajoissa sen miehen pyytämään straponin.
nyt kun pääsi oikean Jorman makuun niin löysä pillu ei o mitään
:D voi teitin kanssa. Hyvää päivänjatkoa Jorma sulle.
Ainut oksettava tuossa skenessä olit sinä. Kahden miehen rakkauden hetki on maailman kaunein asia.
No hyi olkoon. Mikä teitä ihmisiä vaivaa?