Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valikoivasti tervehtivät kissat

Vierailija
22.07.2025 |

Jotkut kissat moikkaavat jokaista ihmistä, mikä on luonnollisestikin ok. Sitten löytyy heitä valikoivasti tervehtiviä, eli edellistä ihmistä saatetaan moikata ja toivottaa jopa hyvää päivän jatkoa, mutta seuraavalle ihmiselle käännetään ainoastaan selkänsä. Mun mielestä tämä on jokseenkin tökeröä käytöstä. Joko jokaista ihmistä pitäisi moikata tai olla sitten kokonaan pois paikalta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kissa ei ehdi pois paikalta. Lapinkoira on myös reagoimaton vakava tuntemattomille usein, ellei ole supersosiaalinen, muut koirat tervehtivät enemmän ihmisiä. Tai sitten osa haluaa vaan haistaa kuka se on.

Vierailija
2/10 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissat tervehtii valikoivasti minuakin. Jos on ruoka-aika tullaan hännät pystyssä tervehtimään, muuten mua ei ole olemassakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on viroksi kassi :)

Vierailija
4/10 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Vierailija
5/10 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiinnittää nyt huomiomme tärkeään ongelmaan. Joidenkin kissojen käyttäytymisessä on vakavia puutteita. Koira tulee paikalle ja osoittaa kiintymystään vaikka olisi juuri syönyt. Kissan makeilusta tietää että ylimääräinen ateria kelpaisi.

Vierailija
6/10 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suhtautuu neutraalisti kissoihin. Kissat ovat jonossa tervehtimässä miestä, myös ne nyreät ja valikoivat Karviset.

Itse tykkäisin silittää kaikki maailman kissat. Ei onnistu. Yritän tavoitella miehen viileän asiallista asennoitumista 🤣

Vierailija
7/10 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisinpa puhua naisille kuin kissoille. Olen melkoinen kissakuiskaaja ja hieman pelokkaatkin kissat uskaltavat lähestyä. 

Vierailija
8/10 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä syyttää kissaa kutsutaan ihmisen parhaaksi ystäväksi....eiku...

Vierailija
9/10 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kissat tervehtii valikoivasti minuakin. Jos on ruoka-aika tullaan hännät pystyssä tervehtimään, muuten mua ei ole olemassakaan. 

Veljen vaimolla oli kissa kun yhteiseen asuntoon muuttivat. Veljeni kalasti ja kissa tervehti aina kun tuli kotiin, veljen vaimoa ei tervehtinyt eikä noteerannut mitenkään koskaan. Jäi veljelleni kun erosivat, vaikka oli siis alunperin pennusta asti ollut vaimon kissa. Pojalleni on kaksi kissaa, joista vanhempi katoaa kun menee käymään, nuorempi taas tulee katsomaan ketä tuli. Viimeksi tämä vanhempi kissa, makasi kiipeilypuun alla, niin kuin ei olisi ei edes kiivennyt ylös tutkailemaan. Meillä taas oli kissa, kun olin nuori, heti kun joku tuli juoksi portaille kaiteiden välistä katsomaan kuka tuli, räppäsi heti jos joku edes yritti jututtaa tai edes katsoa. 

Vierailija
10/10 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa on viroksi kassi :)

😸