Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä suhteita reissumiehiin tai sotilaisiin tms!

Vierailija
15.04.2010 |

siis miten te jaksatte? Miksi ihmeessä edes sitoudutte keskenkasvuiseen nulikkaan, joka eiosaa asettua aloilleen ja ottaa vastuuta perhe-elämästä?

Kaiken huippu on eräs tuttuni; hän asuu Suomessa ja mies USA:ssa töidensä takia! Onneksi he eivät ole tehneet lapsia. EN vaan ymmärrä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jaksoi ne vuodet, kun minä asuin ulkomailla ja kuljin kaukana töissä.

Lapsen tultua asetuin aloilleni niin, etten enää vessassakaan käy ilman lasta. Ei reissaaminen tarkoita sitä, ettei tilanne voisi myöhemmin muuttua.

Vierailija
2/6 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma näyttää aloittajalle erilaiselta kun päivät viettää kotosalla kiukkuryppyYHna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni onneksi ymmärsi ja jaksoi ne vuodet, kun minä asuin ulkomailla ja kuljin kaukana töissä. Lapsen tultua asetuin aloilleni niin, etten enää vessassakaan käy ilman lasta.

Kolmen vuoden ajan olin ulkomailla 2-4 k/vuosi, miehellä oma työ Suomessa. Lasten synnyttyä oltiin perheenä Britanniassa pari vuotta, nyt mies taas on viikot töissä 400 km päässä.

EIhän se ideaalista ole, että varsinkaan lasten kanssa toinen on pois paljon. mutta ei sitä aina ole järkeviä vaihtoehtojakaan.

Vierailija
4/6 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hirveän kylmiä ja rahanahenita ihmisiä. Miten muuten rakkaansa voisi päästää niin pitkäksi ajaksi pois. Itse en päästä lapsianiakaan kauas luotani.

Vierailija
5/6 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan riemusta kiljuen :D

Kun ei energia riitä mihinkään kotileikkiin kenenkään kanssa, mutta... niin ;)

Vierailija
6/6 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joillakin se toimii. Eivät kaikki ole niin riippuvaisia läheisistään. Meidän suhteen suola on nimenomaan siinä, että me olemme niin paljon eri maissa. Kaikkien vuosien jälkeen meidän kohtaamisemme ovat kuin sinä kesänä kun tapasimme. Musta se on ihanaa! Toki me roikumme videokeskusteluissa iltaisin, kun olemme eri puolella maailmaa, siinäkin on jotain ihanaa ja erilaista.

ovat hirveän kylmiä ja rahanahenita ihmisiä. Miten muuten rakkaansa voisi päästää niin pitkäksi ajaksi pois. Itse en päästä lapsianiakaan kauas luotani.