raakaa leikkiä vitosluokkalaisilla pojilla
omani osallistui kyseiseen tohuuun myös.
Pitää omalla kynnellä raapia rannetta ja sanoa samalla aakkosia tai sanoja,muut huutavat ympärillä,että oot homo,oot homo jos et saa verta ja poika sai,nyt on isot rumat arvet ranteissa,jotka paranevat kyllä,mutta nuuten olen aika järkyttynyt kyseisestä touhusta!
Kommentit (7)
hakattiin sormilla toisen sormia vuorotellen, sattui pirusti.
Sitten oli niitä hivutusleikkejä, veitsellä jalan viereen heittoa jne.
Eiköhän noita riittejä ole aina ollut.
takatukkaan "ajeltiin" ryhmän nimi partakoneenterällä ja piti tehdä uhkarohkeuskoe joka lapsellani olisi ollut kiivetä koulun katolle (tosi korkea) ja olla siellä pari tuntia.
Meillä se oli ihan vaan "haravaa" ja kuka jaksaa raapia pisimpään ja syvimpään
Omat lapset ei vielä oo tossa iässä, mut kyllä julmalta kuulostaa. En tosiaan haluaisi ei oma tokaluokkalaiseni joutuu kolmen vuoden päästä tollaiseen touhuun mukaan! Hyi kamala!
Kyl mä ainakin yrittäisin keskustella sekä koulun että lapsen kanssa siitä ettei toi oo oikein fiksua käyttäytymistä!
mä en sanoin tuota julmaksi, koska siinähän jokainen itse satuttaa itseään, mutta todellä hölmä ja typeräähän tuo on. Nää on just niitä tilanteita, joissa lapselle pitää opettaa, että vaikka toiset vaatisivat mitä tai haukkuisivat mitä niin kaikkiin hölmöyksiin ei pidä mennä mukaan. Ei mennä hyppimään junaradalla, vaikka toiset sanois että oot pelkuri, eikä varasteta kaupasta vaikka toiset sanois, että me ei enää ikinä olla sun kanssa ja niin edelleen. Tavallaan sun kävi tuuri kun saitte oppia tällä leikillä eikä ollut kyse noista kummastakaan vielä vaarallisemmasta jutusta.
koulupsykologiin. Heidän on tultava koululle asian suhteen, meillä sama asia oli 4kk sitten joku ryhmärituaali, arvaa vaan mitä on seuraavana "riitissä"...en taida uskaltaa sanoa. Kierre on katkaistava heti ennenkuin tulee pahempaa.