Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvallisia meikkejä ja ihovoiteita?

Vierailija
15.04.2010 |

Löytyisikö täältä vinkkejä, mitkä ihovoiteet ja meikit ovat muita turvallisempia ja haitattomampia.

Mulla on ongelma naamatauluni ihon kanssa kun melkein mikään ihovoide ei tunnu sopiva. Iho on herkkä ja couperoottinen ja tahtoisin hoitaa sen edes vähän paremmaksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ne ovat yhtä turvallisia, mutta mikä niistä sopii just sulle, onkin sitten toinen juttu. Siis vaikka niissä kuinka luvataan että on luonnollisia luonnontuotteita niin ei se auta, jos sä olet herkkä juuri niille ainesosille, joita siinä tuotteessa on (mä esim en voi käyttää mitään, missä on koivua, vaikka se onkin luonnontuote). Sama silloin kun niissä lukee että hypoallergenic niin onhan ne testattu, mutta ei se auta, jos sä oot allerginen jollekin käytetylle osaselle. Eli vaikka allergiaa ja ongelmia usein aiheuttavat synteettiset hajusteet ja säilöntäaineet (ja juu, mullekin nekin aiheuttavat) niin ei se välttämättä riitä että ne on jätetty pois, jos käyttäjällä on muita allergioita.

Oikeasti sun ei auta muu kuin kokeilla tuote kerrallaan, että mikä sopii. Mulle on sopinut hyvin cliniquen ja shiseidon tuotteet.

Vierailija
2/8 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuotteissa eri aineita, joten olettaisin, että jotkut ovat toisia parempia kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä ei ole lainkaan sailöntä- tai muita täyteaineita. Netistä saa suht edullisesti tilattua esim. Lily Lolo, josta saa tilata näytteitäkin että löytää oikeat sävyt itselleen.

Vierailija
4/8 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ihoni kuntoon Marie Entrich luonnonkosmetiikalla. Mehiläisvahavoide aivan taivaallinen.

Vierailija
5/8 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin. Googleta ja katso, mistä löytyy. Ainakin Sokoksen luontaistuoteosastolta ja Ruohonjuuresta.

Vierailija
6/8 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sarjassa on myös couperosa-iholle erikseen voiteita. Toinen, myös apteekista saatava sarja on Louis Widmer. Käy pyytämässä näytepakkauksia ennen ostamista, ovat aika kalliita.

Widmer ei sovi ollenkaan ja avenekin vähän huonosti vaikka on jonkun allergiatunnuksenkin saanut.

Vierailija
7/8 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sarjassa on myös couperosa-iholle erikseen voiteita. Toinen, myös apteekista saatava sarja on Louis Widmer. Käy pyytämässä näytepakkauksia ennen ostamista, ovat aika kalliita.

Vierailija
8/8 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy ainakin Dr. Hauchka -tuotteet, Ella Baché ja RVB. Kaksi jälkimmäistä on varsin tyyriitä. Dr. Hauchkaa saa jo tavarataloista, ainakin Sokkarilta.

Sanon vain, että hoidon kanssa täytyy olla todella tarkka ja säännöllinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi