Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen niin hajalla!
15.04.2010 |
Olen jo pidempään epäillyt että miehellä on toinen joten päätin lukea sen viestit nyt kun nukkuu.
Viesteistä käy erittäin selväksi että mies käy panee toista ja on käynyt jo pidempään..
Vituttaa armottomasti eikä ainakaan tee mieli mennä nukkumaan tonne sen viereen!
Kommentit (2)
Itselläkin monta ongelmaa mietittävänä...oikeastaan parisuhde lähes ainoa, joka ON tällä hetkellä kunnossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Koita selviytyä!