Mies antoi puhelimensa lainaa ja hain yhden jutun hänen ig:llä. Huomasin, että hänen haku ehdottaa hirveästi nuoria naisia/tyttöjä. D:
Mies on 56 vuotias, mutta kuvaehdotus sivu näyttää nuorten 18-25 vuotiaiden tilejä. Eikä mies seuraa yhtäkään tuon ikäistä eli voi olla siitä. Emme edes tunne tuon ikäisiä tyttöjä.
Olen pettynyt.
Kommentit (12)
Niin? Luuletko että se ehdottaisi jollekin paljon 50+ mammoja? Ensinnäkin niitä on siellä suhteellisesti todella vähän ja toisekseen niillä ei ole läheskään niin paljoa seuraajia.
Minulle ehdotellaan kaikenmaailman kaksvitosia kehonrakentajia David Laidista alkaen, olen 47-vuotias nainen.
Munkin etusivu ehdottaa noita. En ole ikinä avannut yhtään tuollaista tiliä enkä seuraa ketään tuollaista. Olen keski-ikäinen nainen. Olen ajatellut että nuo vaan ilmeisesti ovat ig:n suurin sisältö.
Oliko mies joku satunnainen kulkija ostarilla?
Vierailija kirjoitti:
Minulle ehdotellaan kaikenmaailman kaksvitosia kehonrakentajia David Laidista alkaen, olen 47-vuotias nainen.
Ehdottaa mullekin, vaikken edes käytä instagram -tiliäni. Joka päivä silti tulee ilmoituksia tyrkkyjen tileihin.
Vierailija kirjoitti:
Munkin etusivu ehdottaa noita. En ole ikinä avannut yhtään tuollaista tiliä enkä seuraa ketään tuollaista. Olen keski-ikäinen nainen. Olen ajatellut että nuo vaan ilmeisesti ovat ig:n suurin sisältö.
Sama N49
Ero.