ALOE VERA JUOMASTA KOKEMUKSIA!!!
Ostin Foreverliving Aloe Vera juoman itselleni...
Lukisin mielelläni  kokemuksista teiltä jotka olette käyttäneet em. tuotetta esim.
pidemmän aikaa.
Kommentit (55)
Kannattaisi ottaa selvää aloe veran terveysvaikutuksista ja tuon mainitsemanne FLP:n toiminnasta yms. Olen kokeillut sitä aloe juomaa, mutta siitä en ole hirveästi itse hyötynyt. Vatsa ehkä toimii vähän paremmin, ja iho-ongelmat parantuivat vähän mutta muuten ei oikeastaan eroa huomaa. Harmi sinäänsä, sillä puteli maksoi 30 euroa ja vaikka vaikutus oli positiivinen niin se jäi vähäiseksi. 
Minun tuttuni myy noita Foreverin tuotteita, ja olen saanut häneltä aina joskus testiin jotakin voiteita. Olen kuulemma hyvä koekaniini kun olen niin allerginen kaikelle ja minulla on tosi oireileva iho (syytä ei tiedetä, on tutkittu psoriaasi, seborrooinen ekseema eli taliköhnä, couperosa iho, atooppinen iho, ruoka- ja pesuaineallergiat jnejne.)
Noista foreverin tuotteista se Sonya ihonhoitosarja on minulle oikein hyvä, ja olenkin käyttänyt nyt sitä hieman pidempään. Aiemmin käytössä oli Cliniquen herkän ihon tuotteet, mutta en pitänyt sen apteekkimaisesta hajusta. Tämä Sonya sarja tuoksuu puolestaan miedosti hyvältä, ja kun ovat Cliniquen kanssa samaa hintaluokkaa niin miksi en käyttäisi.. Sitten vartalolla olen käyttänyt sitä aloe propolis cremeä aina kortisonikuurien välissä. Estää ihottumaa pahenemasta ja vaalentaa jälkiä huomattavasti ja pitää ihon hyvänä. Raskauden aikana käytin sitä proteiinia (Forever ultra shake) kun sitä pystyy käyttämään raskauden ja imetyksen aikana ilman että vauvalle tulisi siitä mitään. Join raskauden aikana protskua siksi, koska salilla käynti väheni, enkä halunnut lihasten katoavan olemattomiin raskauden aikana :D Pysyi suht timmissä kunnossa!
Myös nyt tuo paljon puhuttu 9 päivän puhdistuskuuri puhututtaa ja mietityttää kovasti, mutta sen voin ottaa vasta imetyksen päätyttyä :/ Täytynee sitten kirjoittaa tänne kokemuksia!
Join useamman kuukauden, mutta ei ollut mitään ihmeellisiä vaikutuksia. Tai no lompakko keveni.
toikin on hyvä lukea näistä syöpäriskeistä
ja kun pullo alkaa tyhjetä, niin aineen vaikutus lakkaa, vaikka pulloa on ohjeen mukaisesti ravistettu aina ennen juoman juomista. Todella jännä ilmiö. Lisäksi kukkaro kevenee aika roimasti.
kylläpäs sinulla riittää intoakirjottaa itsellesi monta vastausta! toivotaan että myyjän uralähtee nousukiitoon.
Aloe Veran alkaa vaikuttaa hitaasti, ja siks Foreverilläkin suositellaan aloittamaan kolmella pullolla, joka minimiannoksella (30ml) kestää sen 3 kuukautta. Siinä ajassa ehtii jo positiivisia vaikutuksia huomaamaan. Itsellä ihan kunto parani ja hiukset alkoivat kasvamaan huomattavasti. Pidemmän käytön myötä myös mahan kunto on parantunut. Vuoden käyttökokemuksen jälkeen aloitin tässä kuussa Foreverin jälleenmyyjänä, ja en voi kuin suositella. Lisätietoa tuotteista, niiden saannista ja mahdollisesta jälleenmyynnin aloittamisesta dahlstrom.tiia@gmail.com :)
Olen käyttänyt ja kahdessa päivässä ilmestyi kammottava ihottuma koko kroppaan.
Auttaa mulla mahakipuun, mutta käytän max 2 viikkoa kerrallaan.
Kaikki jotka käytätte tuota hengenvaarallista huijaustuotetta: onko kiva joutua maksansiirtoon? Idiootit.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka käytätte tuota hengenvaarallista huijaustuotetta: onko kiva joutua maksansiirtoon? Idiootit.
Kyllä itsellä parani maksa-arvot tällä aikavälillä, pitkäaikaissairas olen ja lääkkeet heittänyt maksa-arvot täysin sekaisin. Aloitin heinäkuussa kun tästä kirjoitettiin lehteen. Tässä ajassa iho rauhoittunut, vatsa voi paremmin ja tosiaan maksa-arvot on laskenut. Lääkäri jo epäili lääkkeiden jättöä ja oli kyllä kiinnostunut tuloksista. Että se siitä maksansiirrosta ;)
no kerroppa mihin fiktiosi perustuu?oletko kenties käynyt paikan päällä katsomassa kun aloe veraa korjataan ja pullotetaan ?
suosittelen käymään Foreverin tuotanto on läpinäkyvää.
Onko tullut uutta tietoa Aloe verasta ? Hinnat ovat kyllä liioiteltuja, kasvin kasvunopeuteen- ja voimaan nähden. Olisi kiva, saada edullisempia, aidosti luomumpia, Aloe vera-juomia kauppoihin. Sellaisia missä ei olisi mitään lisäaineita tms. korkeintaan hunajaa ja lähdevettä, jos jotain. Gluteenittomille ja laktoosittomille.
Voisiko olla, että se mikä luonnossa, kasvaa vahvana ja voimakkaana, tekee sen saman, myös ihmisten elimistöissä, mutta sairauksista paranemista, tai muita tervehdyttäviä ominaisuuksia, kannattaa kyllä varoa mainostamasta. Kotimainen nokkonenhan, on sitkeä ja luja kasvi. Lapsille kaikkea vain miedonnettuina ja tutkittuna, että onko turvallista.
Itse olen saannut avun päänsärkyihin, iho-ongelmiin, loistava tuote