Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pienen vauvan kanssa menisit vauvakinoon?

Vierailija
14.04.2010 |

mikä olisi alarajana?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sinne voi mennä kuin esikoisten kanssa. Varmaan joku 4kk.

Vierailija
2/8 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe että isomman kanssa siitä olisi itselle mitään iloa, jos vauva hereillä. Ei se ymmärtäisi siitä elokusta mitään, eikä itsekään siihen ehtisi keskittyä. Eli heti kun muutenkin vauvan kanssa ihmisten ilmoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan hirveitä tapahtumia. Eihän siitä leffan katsomisesta tule mitään ja vielä valot päällä. Melkein parempi vaikka vaan vuokrata leffa kotiin.

Vierailija
4/8 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellaisen, jolla jo jonkinlainen rytmi, jotta tietää että pikkuinen nukkuu ton ajan. Aika jolloin vauvakinoissa voi käydä on aika lyhyt, koska jo yksivuotias pitää äidin niin kiireisenä ettei siinä ehdi leffaa juuri katsoa.:)

Vierailija
5/8 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävät vain romanttista hömppää... kaameaa

Vierailija
6/8 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni vauvakinoon ei ole ikärajaa, mutta jokainen harkitkoon itse milloin ja minkä ikäisen kanssa sinne menee. Itse olen ollut menossa kyseiseen tapahtumaan mielenkiinnosta, mutta aina kun on ollut leffapäivä on meillä lapseni kanssa ollut joko neuvola, lääkäri tai olemme olleet matkoilla. Nyt kun lapseni on jo kohta 5kk, luulen, että hän kokisi paikan levottomaksi ja tissiruokinta ei onnistuisi, koska hän kiinnostuu jo niin paljon ympärillä tapahtuvasta, että jäisi maidot syömättä. Toivon silti, että ehtisin leffaan, ennen kuin on liian myöhäistä! Ei kovin liikkuvaisten kanssa enää siellä voi olla. Sylivauvat ja nukkujat varmasti ovat parasta leffa seuraa;-)

Vierailija
7/8 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollu kaksi kertaa. Ekalla kertaa nuorin oli muutaman kuukauden ja tokalla kertaa niin iso, että jo konttas... Kyllä mä lähtisin sinne sylivauvan kanssa mieluummin, kun sellaisen joka liikkuu jo. Voisin hyvinkin kuvitella jo kuukauden ikäisen kanssa meneväni, jos ite vaan jo silloin jaksaa.

Vierailija
8/8 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytiin 2 vuotta sit joka kuukausi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän