Vanginakuulilla piukempi pimpsa!
On se totta, että kuulilla treenaamalla saa pimpsan halutessaan puristamaan tiukemmin. En uskonut, mutta olen vuoden verra treenaillut ja miehenikin on tyytyväinen puristusvoimastani. Haittana tässä on se, että tulee pelailtua pimpsan kanssa melko usein ja innostuttua joskus itsekseenkin. Ompa kuitenkin tullut aloituksesta sovittua (vähän leikilläänkin) miehen kanssa niin ei tule yllätetyksi omista pimpsapuuhista.
Kommentit (57)
Nyt on käynyt niin että viime syksystä asti ovat olleetkin käytössä. Näiden nimi oli Joyballs-jotain, siis iloisen punaiset kaksoispallot. Silikoniset ja myös naru sitä samaa liukasta hygienistä pintaa.
Alkuun pidin vaan silloin- tällöin mutta nyt pari kuukautta ihan päivittäin, ja laitan kuulat jo aamulla. Ovat työpäivänkin ajan ja liikuttelen sopivalla ajalla niitä lihaksilla. Pissausta varten en poista mutta se narulenkki täytyy vetää sormella pois suihkun edestä roiskumisen takia.
Mistä olette ostaneet ne kuulat tai pallot? Netin kautta luotettava toimittaja?
Kaalimato ja Hotlips ovat oman kokemukseni mukaan nopeita ja luotettavia toimittajia :) Muitakin luotettavia firmoja varmasti löytyy, mutta edellä mainituista olen itse treenikuulat (muutamat erilaiset) aikanaan tilannut.
pehmopeput.fi on osoite ja kuulat Smartballs, suosittelen!
Jaaha, jaaha, noitahan pitääkin ostaa sitten ämpärillinen muijalle joululahjaksi.
Fazerin vihreät kuulat on tohon parhaita. Pienen treenin jälkeen ne voi tarjota partnerille kiihottavaksi suupalaksi
Eroaako kuulilla jumppailu siitä, että puristelee lihaksia ilman kuulia?
Treenailen pimppaa vaan aktivoimalla lihaksia, mut pitäiskö hankkia kuulat? Oon lapseton eikä oo virtsankarkailua tms omgelmia.
Vierailija kirjoitti:
Eroaako kuulilla jumppailu siitä, että puristelee lihaksia ilman kuulia?
Treenailen pimppaa vaan aktivoimalla lihaksia, mut pitäiskö hankkia kuulat? Oon lapseton eikä oo virtsankarkailua tms omgelmia.
Paljon parempi, että hankit hyvän kullin ja opettelet puristelemaan sitä. Kullinhaltija kiittää.
Vaimo harrasti tuota jo nuorena luonnostaan, joten jäin ikuisesti hänen lumoihinsa.
Ideahan on siinä, että ne pysyvät sisällä vain puristamalla niitä. Jos pysyy itsestään niin vaihda pienempiin. Lopputuloksena pitäisi olla se, että puristaminen tuntuu yhdessä sormessa selvästi. Paras sopia sitten asioista etukäteen, sillä ainakin kun mitä puristan kunnolla niin mies tulee alle puolen minuutin. Minulla menisi minuutti. :)
Nyt asiaan liittyvä hassu kysymys. Vaimollani on todella nätti pimpsa mutta kiihoittuneena vielä nätimpi kun on hieman turvoksissa, saako noilla sen ulkonäön erillaiseksi siis hieman täyteläisemmäksi jos kauemmin treenaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt asiaan liittyvä hassu kysymys. Vaimollani on todella nätti pimpsa mutta kiihoittuneena vielä nätimpi kun on hieman turvoksissa, saako noilla sen ulkonäön erillaiseksi siis hieman täyteläisemmäksi jos kauemmin treenaa.
Ei.
Voi vitsit ois ollu siistii saada jäämään se hiukan pulleammaksi.
En tiedä tiukentuuko paikat jännittämättöminä kuulaharjoittelulla, mutta sen jälkeen kun vaimo alkoi harjoitella, hän pystyy puristamaan ja jaksaa puristella todella ihanasti.
Onko ero niin hyvä että kannattaa ehdottaa nykyisin vaimolla on tosiaan nätti ja hyvä pillu.
Toiset on metalliset olisko ollut 28 mm kokoiset melko painavat. Tilattu intiimi.fi sivujen kautta. On kivat ja mukavat!
Toiset on kirkkaanpunaiset latex-kuulat joissa herkkä sisäkuula. Tilattu keltainenruusu.fi kautta. Näitä voin pitää koko päivänkin ja pitävät silleen vireessä aamusta iltaan. En ota pissan ajaksi pois, mutta isomman hädän kyllä.