Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanginakuulilla piukempi pimpsa!

Vierailija
13.12.2010 |

On se totta, että kuulilla treenaamalla saa pimpsan halutessaan puristamaan tiukemmin. En uskonut, mutta olen vuoden verra treenaillut ja miehenikin on tyytyväinen puristusvoimastani. Haittana tässä on se, että tulee pelailtua pimpsan kanssa melko usein ja innostuttua joskus itsekseenkin. Ompa kuitenkin tullut aloituksesta sovittua (vähän leikilläänkin) miehen kanssa niin ei tule yllätetyksi omista pimpsapuuhista.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löystyikö vagina?

Ja käytössä ovat edelleenkin. kahden lapsen odotusajat, ja synnytyksen jälkeiset ajat olivat tarpeessa.

Vierailija
22/57 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löystyikö vagina?

Ja käytössä ovat edelleenkin. kahden lapsen odotusajat, ja synnytyksen jälkeiset ajat olivat tarpeessa.

En varmaan ole ainoa synnyttänyt jolla emätin on venynyt ja lihakset jumpan tarpeessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja vaimoni. Mutta vaimoni ei jumppaa.

-VV

En varmaan ole ainoa synnyttänyt jolla emätin on venynyt ja lihakset jumpan tarpeessa?

Vierailija
24/57 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa suosituksissa mitä olen nähnyt niin kuulien käyttöajaksi suositellaan alle tuntia ja lepopäiviäkin pitäisi viikkoon varata 1-2.

Itse käytän sekä smartballseja että pienempiä irtonaisia kuulia. Nuo isommat voisi tosiaan vaikka unohtaa sisään sinne ne saatuaan, mutta tuntia pitempään en ikinä käytä. Pienempien kanssa taas ei ole huolta, tulevat kyllä ajallaan pois. Yhden kerran vetäisi lihakset niin kramppiin että oikeasti jouduin pienepiä kuuliakin kaivelemaan pois ja silloin tuli manailtua kun ei niissä minkään näköistä naruakaan ole.

Vierailija
25/57 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa suosituksissa mitä olen nähnyt niin kuulien käyttöajaksi suositellaan alle tuntia ja lepopäiviäkin pitäisi viikkoon varata 1-2. Itse käytän sekä smartballseja että pienempiä irtonaisia kuulia. Nuo isommat voisi tosiaan vaikka unohtaa sisään sinne ne saatuaan, mutta tuntia pitempään en ikinä käytä. Pienempien kanssa taas ei ole huolta, tulevat kyllä ajallaan pois. Yhden kerran vetäisi lihakset niin kramppiin että oikeasti jouduin pienepiä kuuliakin kaivelemaan pois ja silloin tuli manailtua kun ei niissä minkään näköistä naruakaan ole.

Kyllä minullakin on ollut tuo Yliopiston apteekin ohjeen suositus 2 tuntia kerralla. Näitä kertoja voi olla kylläkin vaikka 2/päivä.

Olen kuitenkin joskus ihmetellyt kun molemmat sisarukseni kertovat paljon pitemmistä treenaus ajoista. Koko päivä tai yönkin ajan tuntuu olevan heistä normaalia.

Itse ainakin koen vaikka työpäivän jälkeen kotona askareita tehdessä tuon 2 tuntisen ihan sopivaksi.

Vierailija
26/57 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan katso kellosta aikaa, vaan pidän kuulia (Smartballs) itselleni sopivan tuntuisen ajan. Jokin aika sitten sain opeteltua pissaamaan kuulat sisälläni, joten se ei enää rajoita mitään.

Iltapäivällä kun lähden työstä usein laitan kuulat. Annan olla monestikin ihan nukkumaan menoon asti. Hyvin on sujunut treenauksenkin kanssa (mies innostaa käyttämään) ja sellaista mielihyvää samalla antavat.

Vierailija
27/57 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla ollut nyt pari kuukautta nuo kuulat. Tehotreenausta ensiharjoittelun jälkeen. Huomasin eron jo parissa viikossa. Vaimo pitikin niitä jatkuvasti päivälläkin. Naidessa otettiin pois, ja myös yön ajaksi. Ihme vempeleet!!

Vierailija
28/57 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on tiukentunut, mutta kaikki tapahtuu omalla ajalla melko hitaasti. Kuulia voisi pitää kauemminkin, mutta en laita työssä ollessani. Häiritsee kuitenkin hieman keskittymistä. Kokemusta nyt 1 vuosi ja olen tyytyväinen jo tähänkin saavutukseeni.

Vierailija
29/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne saa sisälle, ei ole vaaraa, että ne tipahtaisivat pois. Ovat nimittäin yhtä paksut kuin penis. Ja helppo treenata, ei tarvi kuin lykätä sisälle ja odotella. Pienten ja painavien kuulien kanssa on paljon hankalampaa, tippuvat heti pois. En tiedä onko näistä hyötyä, mutta ainakin helppoa on. Joskus on unohtunut sisään pariksi päiväksi.

Eilen työpaikalla lounastauolla laitoin nämä Smartb-kuulat ja en ottanutkaan pois illalla kuten yleensä. Ihan kokeilumielessä jätin ne sisälleni nukkumaan mennessä.

Jossain vaiheessa yöllä heräsin emättimen supisteluihin (ihan kuin minua olisi naitu takaapäin unessa) mutta jatkoin unia aamuun asti. Olin todella kostea herätessäni, ja tuon voin joskus toistaakin. Nyt annan pillulle vapaa päivän, mutta huomenna taas treenataan.

Vierailija
30/57 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt melko taajaan palloja 2-4h jaksoin, sellaisia joissa eka pallo on melko suuri ja toinen pienempi. Sisälle laitan rasvattuna koska tuntuu muuten tosi tiukalta. Yksi niissä vain on huono puoli kun tulee paneminen ja muukin seksi tosi usein mieleen pitäessä. Oliskohan vähän samoja tuntemuksia kun olen lukenut tulevan miehille pitäessään sellaista silikonirinkulaa kullinsa päällä pidempään kerralla?

Vierailija
31/57 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäs varmaan etsiä jostakin todella isot, vaimolle hukkui kaksi normi 35mm palloa torttuun niin piiloon että ei pannessa huomannut niitä ollenkaan, on niin "laaja" sisältä, ajateltiin että vähän tiukentas tuntumaa kun pistää täytettä, pitäs olla säkillinen noita pieniä.

Vierailija
32/57 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen muutaman viikon reenailin semmosilla ja sitten alkoi Smartbalssit jo pysyä sisällä. Kun sai ensin vähän otetta niistä isommista. Nyt tuntuu että vaihdettava vieläkin pienempiin.

Vierailija
33/57 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän 2-3 viikon jaksoja ja yleensä koko päivän kun käytän. Kahden pallon silicon-kuulat on helppo pestä ja liukasta materiaalia.

t. neljän äiskä

Vierailija
34/57 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla sitä "ongelmaa2 että geishakuulat aiheuttaa kiihoittumista? Huomaan tämän jos pidän niitä hiemankin kauemmin. Kahden synnytyksen jälkeen kuitenkin haluan treenata, ja se on jo tuottanutkin hyvin tulosta.

Vierailija
35/57 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla varmaankin 6-7 vuotta kokemusta ja pidän rutiininomaisesti päivittäin.

Vierailija
36/57 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla sitä "ongelmaa2 että geishakuulat aiheuttaa kiihoittumista? Huomaan tämän jos pidän niitä hiemankin kauemmin. Kahden synnytyksen jälkeen kuitenkin haluan treenata, ja se on jo tuottanutkin hyvin tulosta.

Minullakin ne kuulat kun värähtelevät siellä emättimen lihaksien puristuksessa aiheuttavat kiihoittumisen tunteen. Myös kosteuden eritystä ja sen takia käytän aina kuulia pitäessäni pikkuhousunsuojaa.

Vierailija
37/57 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lähdimme mieheni kanssa yksiin tupareihin, ja sieltä vielä hotellin yökerhoon tanssimaan.

Lähtiessä iltapv. laitoin geishakuulat sisääni. Olen tehnyt niin ennenkin joten siintä ei sen enempää. Sitten puolenyön jälkeen tultiin kotiin ja kuohuviinin nauttimisen takia olin tosi väsynyt. Vasta nyt äsken herättyäni muistin että ne geishakuulat (tai pallot) on siellä pimpukassa. Kävin veskissä ottaas ne pois ja olin todella kostea. Sittenpä vaan herättelin armaan mieheni ja kerroin että nyt ei tarvitse yhtään lämmitellä!!

Vierailija
38/57 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en enää osaa olla niitä kuulia, ja tuntuu kuin jotain puuttuisi kun lähden johonkin liikuntaharrastukseenkin. Hassu juttu, mutta samalla kestää ne lihakset kunnossa kaikenaikaa!

Vierailija
39/57 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ovat turhan isot kun paikat ovat hyvässä kunnossa. Mutta ihan niistä pienistä jumppakuulista en pidä kun niissä ei tule sitä samaa mielihyvää.

Vierailija
40/57 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa kyselisin kun edelinen, smart balsseista pienempiä versioita? nyt on pienet "cat eyes" käytössä, mutta ei ne saa sellaista värähtelyä aikaan, käsittääkseni on vaan kaksi palloa ilman sisälläoelviä "värähtelypalloja". nämä pysyvät mainiosti, välillä unohtuvat päiväksi ja yöksi.. yöllä en usko että niistä mitään hyötyä on, tuskin silloin mitään treeniä tulee.. ja pissalla käynti, otatteko pallot aina pois, itse annan olla, isomman asian ajaksi kyllä pois :P

Mutta siis, millaisia palloja teillä on käytössä, vinkkejä mistä saisi painavimmat pallot.