Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumoaako uusi työsopimus samasta työpätkästä ensiksi tehdyn sopimuksen?

Vierailija
14.04.2010 |

Minulla löytyy 2 erilaista työnantajan edustajan allekirjoittamaan työsopimusta, jotka koskevat samaa määräaikaista työsopimusta.

Alkuperäistä sopimusta piti muuttaa, koska siinä oli palkka väärin ja se sopimus onkin sitten päivätty (epähuomiossa?) päättymään 8kk aiemmin kuin alkuperäinen määräaikainen sopimus. Kumpi sopimus on lainvoimainen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä uutta sopimusta jossa työsopimuksen pituutta on lyhennetty?

Vierailija
2/6 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virheellisen työsopimuksen? Jos näin on, niin se on voi voi sitten..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alkuperäinen on tallessa. No, en olis halunnutkaan olla siinä paikassa töissä 8/2011 asti, mulle riittää ansiosidonnaiselle pääsemiseen se uuden sopimuksen 1/2011. Olen vaan helpottunut jos se ensimmäinen sopimus ei sidokaan mua eikä työnantajaa.

Vierailija
4/6 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos se on selkeästi otettu käyttöön eli esim. palkkasi maksetaan sen uuden sopimuksen mukaan.

Vierailija
5/6 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alkuperäinen on tallessa. No, en olis halunnutkaan olla siinä paikassa töissä 8/2011 asti, mulle riittää ansiosidonnaiselle pääsemiseen se uuden sopimuksen 1/2011. Olen vaan helpottunut jos se ensimmäinen sopimus ei sidokaan mua eikä työnantajaa.

Uusi korvaa vanhan, ja sehän näyttää sulle sopivan? :O

Vierailija
6/6 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysynyt että mitähän mahtaa ammattiliiton lakimies sanoa jos kysyn kumpi työsopimus on voimassa. Vaikken ole töihin innostunut pidemmällä sopimuksella jäämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän