Pystyykö kukaan mies panemaan 20 min.?
Vai onko minun odotukset liian kovat... Kun haluaisin vähintään noin pitkään, että tuntisin jotakin saaneeni.
Kommentit (263)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:04"]
Kevyesti. Mutta mun kokemuksen mukaan naiset suuttuvat jos kestää liian kauan.
Olette outoja :D
[/quote]
Mulle 20min. on minimi. Pidempäänkin voi panna jos mies kestää.
Mun mies tuskin kestää ikinä yli kymmentä minuuttia, mutta toki varmistaa että mä tuun ensin. Enkä mä kauempaa halusikaan, alkais jo maistua puulta.. Ennemmin sitten vähän useammin.
Löytäisimpä sen vanhan ketjun, jossa av-mammat rehellisesti kertoivat normaleista seksisessioistaan aviomiestensä kanssa...kyllä siinä puhuttiin useammin parista minuutista kuin parista tunnista...
Pystyy jos nainen on ruma / ei timmi / löysä toosa / pieni muna
Neljässä tunnissa ehtii sit samalla katella pari hyvää filmii ja uutiset ja sään.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:02"]
Vai onko minun odotukset liian kovat... Kun haluaisin vähintään noin pitkään, että tuntisin jotakin saaneeni.
[/quote]
Sting panee menemään tunteja.
Antaisin miehelleni useammin jos se jyystäminen ei kestäisi aina niin pitkään. Mulle riittäisi 5min esileikin kanssa ja saan jo orgasmin vaikka kuinka pidättelisin, sitten se ei vaan tunnu niin yhtä hyvälle mutta mies jyystää vaan menemään ja yrittää saada mua innostuneeksi mukaan. Typerys.
Oli joskus kauan sitten fuck buddy jonka kanssa sessio kesti kuusikin tuntia... Oli siinä nyt muutama tauko välissä mutta siinä kyllä olo aika puhkinaitu olo sen jälkeen. Mutta seisokki ei miehellä laskenut oikeastaan koko aikana ja itsekkään en kuivunut niin että ihan nautinnollista oli koko ajan :) ja yleensä mua ahdistaa liian pitkät jyystöt mutta tuon miehen kanssa se oli vaan nautinnollista :)
Toki pystyy, jos on edes vähän kunnossa. Ongelma on tähän mennessä ollut se, että naiset eivät jaksa enkä ole tarpeeksi hyvän näköinen voidakseni panna fitness-kissoja.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:04"]Kevyesti. Mutta mun kokemuksen mukaan naiset suuttuvat jos kestää liian kauan. Olette outoja :D [/quote] Kaikkeen kyllästyy.
[/quote]
Kyllästyy? Minkälaista paskaseksiä sulla on jos siihen kyllästyy? Hyvään seksiin ei voi koskaan kyllästyä
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:50"]
Ennen kun harrastettiin seksiä jopa joka viikko, niin mies jyysti joskus liian kauan, jotain puolituntia, kuvitteli kai että se sitä parempi mitä kauemman, mutta minä kun tulen yleensä melko nopeasti, ja se eka orgasmi on paras, niin ei mulle oo väliä vaikka lopettais heti sen jälkeen, kyllä on paikat kipeenä kun liian kauan hinkkaa. Nykyään kun seksiä on hyvä jos kerran kuussa, on molemmat niin puutteessa että ei kestä montaa minuuttia, mies voi saada jo heti siinä kun minä saan ekan kerran, tai sitten mun toisella kerralla, joskus saan kolmannenkin ennen miestä, mutta harvemmin. Mulla se orgasmikin kestää niin kauan, että jos sen saa nautiskella rauhassa, ei mitään muuta väliä, sitten on kiva maata kauan miehen kainalossa ja silitellään toisiamme.
[/quote]
Mitä järkeä edes aloittaa jos se kestää vain muutaman minuutin?
Kyllä mun mieheni kestää. Joskus on 5 min pikapanoja (aamuisin lastenohjelmien aikaan), mutta kyllä meillä seksi yleensä kestää 20-30 minuuttia. Siis pano-osuus. Molempi parempi :) Joskus sellaine raju rynkytys on ihanaa, mutta hellä ja hidas nussiminen loppurytinöineen kunnon pimpinnuolennan ja sormileikin jälkeen maistuu niiiin hyvälle.
Täällä näköjään suurin osa panee 1-6 tuntia...
Taidan olla nolo poikkeus, koska minä en niin kauaa kestä. Enkä jaksa.
M
Me rakastellaan miehen kanssa lomalla jopa paripäivääkin.
mun mies panee välillä tunnin tai kaksikin. Viiden tunnin sessio taitaa olla pidin. Normaali semmoinen 20 minuuttia juuri. Mies saa noissa pidemmissä 3-4 orgasmia
Mies panee kännissä ihan liian kauan. Viimeyönä vaati kolmeen kertaan pillua, selvinpäin harvemmin ku kerta viikkoon. Noh, oliha se aluks ihan kivas mut ei tullu kummankaan laukeamisesta yhtään mitään, käytiin välissä suihkussakin panemassa ja takaisin sänkyyn nussimaan, jossaa vaiheessa sanoin vaa että nukutaan nyt jooko ku kello oli jo melkee kuusi aamulla. :D
Selvinpäin pannaan yleensä 10-15min, joka on ihan tarpeeksi pitkä aika.
10 minuuttia kovaa panemista on jo pitkä aika. Meillä kyllä vaimo potkisi minut sängystä lattialle, jos panisin yli vartin, enkä takuulla saisi vähään aikaan.
t.mies
Kenellä on aikaa panna neljäkin tuntia? Ei minulla ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:43"]Kokemusta on yhdestä miehestä joku tuli alle minuutissa, joten kyllä nuo 4h sessiot tuntuu aika ihmeellisiltä. Eikö siinä tule pikku hiljaa tylsää..?
[/quote] Ei meillä ainakaan tullut, päinvastoin. Olisimme varmaan panneet kauvemmankin mutta piti lopettaa etten myöhästy bussista. Se tyttö oli aika kyltymätön nymfo. T. 5