Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö kukaan mies panemaan 20 min.?

Vierailija
05.04.2015 |

Vai onko minun odotukset liian kovat... Kun haluaisin vähintään noin pitkään, että tuntisin jotakin saaneeni.

Kommentit (263)

Vierailija
101/263 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti pystyn panemaan vaikka tunnin. On vaan tarpeen olla tarkkana, kauanko nainen jaksaa orkkuja saada. Ja vaikka heti joku on huutelemassa kaikenlaista, niin sanottakoon vielä että kalulla on kokoa ja osaan sitä käyttää. Tosin täydellinen seksi on tietty muutakin kuin sisään-ulos liikettä...

Vierailija
102/263 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kestän vaimon kanssa naidessa yleensä sen n. 5 minuuttia, toisinaan jos vaimo on päällä ja oikein kiihkeästi liikkuu niin meneevielä vähemmän aikaa laukeamiseen.

Toissa viikonloppuna kävi tosin niin että en meinannut laueta ollenkaan, vaikka yhdyntää kesti varmaan vartin ja ylikin. Vaimolla alkoi siinä vaiheessa jo paikat puutua siihen malliin, että joutui jättämään leikin kesken ja jatkamaan vielä suihinotolla. En siinäkään pystynyt laukeamaan. Vaimo oli tässä jo sen verran puhki, että lopulta laukesin vasta hinkkaamall kalua vaimon rintojen välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/263 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te huonokuntoisia äijiä!

Vierailija
104/263 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty 20min. Kyllä siihen menee aina yli 100min.

Vierailija
105/263 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:04"]Kevyesti. Mutta mun kokemuksen mukaan naiset suuttuvat jos kestää liian kauan. 

Olette outoja :D

Kaikkeen kyllästyy.

Miten siihen voi kyllästyä, jos koko ajan tuntuu hyvältä... Olette käsittämättömiä.

Vierailija
106/263 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy kyllä ja paljon pitempäänkin. Varsinkin jos useamman kerran päivässä harrastaa niin miehellä pidättäminen käy helpommaksi. :) Näillä pitempään kestävillä kerroilla minäkin sain ensimmäisen kerran ilman klitoriksen hyväilyä. Tosin sitä ennen olin saanut jo suuseksissä yhden orgasmin ja paikat herkkänä. Minun on aika vaikea saada pelkällä yhdynnällä vaikka mies pidättäisi pitkään. Onneksi muuten onnistuu sitten yhdynnän jälkeen tai kesken yhdynnän helposti miehen näppärillä sormilla tai kielellä.

Mielestäni homman idea ei ole pelkkä yhdynnän kesto vaan tunnelataus ja mitä muuta on yhdynnän lisäksi. Minun mies esimerkiksi nauttii itsekin siitä kun saa minut tulemaan, tavasta riippumatta eikä välttämättä halua seksiä jos on varmaa ettei ajan vähyyden takia kerkeä saada minua tulemaan.

Vierailija
107/263 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti 30-45 minuuttia. Tämän pitempään en itse jaksa ottaa vastaan.

Vierailija
108/263 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

arabimiehet jaksaa 2 h kerrallaan

Vierailija
109/263 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ellei ole munassa jotain vikaa, ilman pidättelyä pitkän tauon jälkeen jokaisen terveen kullin pitäisi laueta alle 3 minuutissa.

Vierailija
110/263 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti pystyy, meillä jokainen sessio kestää sen 30min-1h ja vaimo tykkää ;)

Vierailija
111/263 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan maksimi on 10minuuttia.ja siitä pesulle ja nukkumaan

Vierailija
112/263 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle mahdottomuus laueta alle kymmenen minuutin yhdynnässä. Joten kyllä ne aika pitkiä sessioita on ja olisi kiva pitää niitä lyhyempänä - nyt pitää olla joskus jopa juomataukoja välillä.

Sama homma kuin jollain aiemmin, että pitää vähän tarkkailla naisen orgasmeja, koska ainakin meillä jossain kahdeksannen kohdalla tulee täysi stoppi. Eli seksi ei enää tunnu hänestä hyvälle.

Vierailija
113/263 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki varmasti juoksee maratonin myös. Vähän realismia tohon panon pituuteen. Jos muna seisoo yli tunnin niin tulee kuolio. Mut hei, toivottavasti naiset ei usko kaikkea mitä täällä tapahtuu.

Vierailija
114/263 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl  20 min menee aivan mainiosti ja vaimo tykkää.

M60

Vierailija
115/263 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pystyy. 😂

Ootteko tosissanne että luulette, että tulee kuolio yli tunnin seisokista? Googlatkaa hyvät ihmiset.

Sessiot rakastajani kanssa kestävät helposti kauemmin kuin tunnin. Naintia siitä voi olla 30 - 45 minuuttia. Ihanaa, energistä, rajua.

Eikä ole ainoa kestävä jonka tiedän. Eri miehet kestää ihan eri lailla. Jotkut kestää minuutin pari, jotkut kauemmin.

Vierailija
116/263 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki varmasti juoksee maratonin myös. Vähän realismia tohon panon pituuteen. Jos muna seisoo yli tunnin niin tulee kuolio. Mut hei, toivottavasti naiset ei usko kaikkea mitä täällä tapahtuu.

Yli tunnin niin kuolio? Haloo... Kyllä mulla seisoo omissakin sessioissa pitkälle yli tuon tunnin, eikä ole vielä pili paikaltaan pudonnut. Otapa kuule sinäkin joskus ihan pelottomasti kikkeli käteen, tutki asiaa äläkä usko kaikkea mitä netistä luet.

Vierailija
117/263 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on yhdestä miehestä joku tuli alle minuutissa, joten kyllä nuo 4h sessiot tuntuu aika ihmeellisiltä. Eikö siinä tule pikku hiljaa tylsää..?

Neljä tuntia on aika paljon, tarvii huilia välillä... mutta kyllä mä ainakin haluan panna pidempään jos vaan tilaisuus on. Joskus pikainen on ok ja ainoa vaihtoehto kun ei kumpikaan jaksa, mutta joskus on hyvä vaan paneskella sen kummemmin ilman aikarajaa. Jotkut naiset on jopa tykänneetkin kun vaikuttaa kävelemiseen seuraavana päivänä. :P

Vierailija
118/263 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään usko tohon vaikka olen mies. Mitvit, sehän seisoo vaikka kolme tuntia eikä ole ainakaan huonommaksi mennyt vaikka ikää on jo päälle 40...

Vierailija
119/263 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, saako joku äijä orkun alle puolen tunnin panolla? Mitähän yliherkäksi tekevää ainetta hieroneet kaluihinsa. Itsellä meinaa helposti venyä jopa yli tunnin sessioiksi ja lauettua pienellä kiihotuksella uusinta käyntiin.

Vierailija
120/263 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tylsää pitkissä sessioissa kun kumpikin on aivan kiimassa ja aivan kuin toisessa todellisuudessa. Tykkään panemisesta, sehän tuottaa valtavaa nautintoa!

Itku tulisi, jos seksi olisi joka kerta minuutissa ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi