Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

montako lasta pitäisi olla että ostaisitte näin ison talon

Vierailija
14.04.2010 |

240neliötä ja 7h+k+khh?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa 200 m2, 6 - 7 h+k+khh ja tämä riittää vallan mainiosti. Riittäisi vaikka perhe vielä kasvaisikin.

Vierailija
22/35 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on enemmän pinta-alaa pyyhittävänä ja imuroitavana.

t eräs joka muutti 75 neliön kämpästä 150 neliön kämppään ja siivoukseen kuluva aika TUPLAANTUI vaikka siivous onkin helpompaa kun tavaroille on paikkansa ja säilytystilaa nyt on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 8h+k 260 neliötä ja lapsia oli 2, sitten kun vanhempi muutti pois ostettiin pienempi.

Vierailija
24/35 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä niin isoa lapsilaumaa, jolle tuo olisi sopiva.

Vierailija
25/35 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hyvältä kuulostava koko. Toivottavasti tarpeeksi kylppäreita siis lapsille oma, aikuisille oma jne.

Meillä kaksi lasta.

Vierailija
26/35 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta.Neliöitä n 250 ja huoneita 5mh, työhuone, yläkerran aula ja iso keittiö, ruokailutila ja olohuone. Liäksi vielä ullakolla tilat "leffateatterille" ja mun käsityöpajalleni. Elia kaikkiaan "huoneita" siis 10+k. Tää on just passeli meille. Lapset on vielä pieniä, joten asuvat kotona tod näk. vielä 20 vuotta (nuorin). Ja sen jälkeen ollaan ajateltu elää pari vuotta omillamme, kunnes otetaan omat vanhuudenhöperöt vanhempamme meille asumaan, joten tyhjänpanttina ei tilat seiso, eikä tule seisomaan.

Meillä on vesikiertoinen lämmitys, lämmitysmuotona osittain aurinkopaneeli ja pelletit, lisäsähköä saadaan tuulivoimasta . Vessoissa meillä on kompostoivat vessat. Ei meidän talo hurjasti energiaa hukkaa eikä varmasti ole kaikkein epäekologisin vaihtoehto.

Vierailija
27/35 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää muutenkin aina, kun ollaan käyty asuntoesittelyissä ja useamman makuuhuoneen taloissa esittelijät aina kysyy montako lasta meillä on. Mitä se lapsimäärä kuuluu sille esittelijälle tai talon kokoon?

Meillä on nyt yksi lapsi, enempää ei suunnitellakaan ja heti ostaisin tuon kokoisen talon, jos olisi tällä alueella myynnissä.

Vierailija
28/35 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oletus että olohuone+takkahuone, niin 5makkaria, jolloin menisi jos lapsia olisi 3-4 (yksi voisi jäädä työhuoneeksi/vierashuoneeksi).

Itse asiassa aloin miettimään että meillähän on 7h ja 3 lasta, mutta neliöitä vaan 150 (4makkaria, 1 työhuone, takkahuone + keittiö-ruokatila-olohuone, sekä khh).

Vierailija
29/35 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

240neliötä ja 7h+k+khh?

ja tuon kokoinen talo vastaavalla huonemäärällä. Ja on meille liian pieni... Edellinen koti (toisessa maassa) oli yli 300 neliötä ja asuttiin siinä aluksi miehen kanssa kaksin, lapset syntyivät vuosia myöhemmin. Oli aika reilu kahdelle, mutta kahden lapsen kanssa oli juuri sopiva. Pakko myöntää, että kaipaan sitä. Ja juu, meillä kävi siivooja pari kertaa kuukaudessa.

Vierailija
30/35 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
31/35 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi on paljon helpompi pitaa siistina, kaikille tavaroille on sailytystilat, on kunnon kodinhoitohuoneet, vaatehuoneet, autotallit jne. Joka toinen viikko kay siivooja tekemassa lattian luuttuamiset, ja pesee vessat (niita on 4), ja keittion. Jos olisin itse kotona ei siivoaminen olisi mulle mikaan ongelma, mutta olen valinnut etta kaytan vahaisen vapaa-aikani lapsiin, en siivoamiseen.

Itse kasvoin pienessa asunnossa ja nautin siita etta nyt on tilaa ja siistia.

Vierailija
32/35 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 lasta ja reilut 400 neliötä.

Mukava asua väljästi.

Vierailija
33/35 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 x mh, työhuone, takkahuone ja olkkari ja siinä se 7 huonetta jo olikin. Sitten on vielä khh, pukeutumishuone, vaatehuone ja saunan pukuhuone ja 3 x wc. Meille oikein sopiva ja ihana koti, mutta pärjäisimme hyvin kyllä paljon pienemmässäkin, mutta olis toi 4 makkaria kyllä kiva että lapsilla olis omat huoneet.

Siivouspäiviä pitää olla 2 viikossa kun en jaksa kerralla koko kotia siivota.

Vierailija
34/35 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen onnellinen!!!

Vierailija
35/35 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiku se olikin 650 m2