Lapsellinen maku aikuisen ongelmana
Mielestäni teineille ja lapsille suunnatut bikinit näyttävät kivoilta. Myös vaatteissa tykkään kirkkaista väreistä ja hauskoista kuoseista. Olenko outo? Mikä minua vaivaa? En muuten ole yhtään kiinnostunut itseäni nuoremmista tai niiden asioista. Olen lähes 40-v nainen. Miten ihmiset pystyvät ostamaan mustia bikineitä ja pukeutumaan kesälläkin mustiin ja valkoisiin vaatteisiin? Eikö ihmisille tule halu omistaa kirkkaan värisiä ja hienoja glitter bikineitä ja piristävän värisiä vaatteita tai tavaroita. Haluaisin ostaa mustat bikinit jotka kävisi yhteen kaiken kanssa ja mustia alaosia, mutten tiedä pystynkö siihen.Haluaisin olla tyylikäs ja näyttää aikuiselta mutta.. Mikä minua vaivaa! Auttakaa ja kertokaa joku vinkki aikuiseen pukeutumiseen.
Kommentit (12)
Mä olen 36-vuotias ja käytän vaan kirkkaita värejä, koska en siedä mustaa. Valkoinen menee just ja just, mutta ei mulla pelkkiä valkoisiakaan vaatteita juuri ole. En tiedä, mitä tarkoitat hauskoilla kuoseilla, mutta mulla on mekoissa yleensä kukkakuoseja. En omasta mielestäni pukeudu lapsellisesti, vaan hyvinkin aikuismaisesti. Yleensä pukeudun mekkoon ja neuleeseen. Mekossa kiva kuosi ja värit, mutta neule on yksivärinen ja kirkas. Mun lempivärit ovat smaragdinvihreä ja oranssi, joten siitä saat vähän osviittaa miten värikkäästi pukeudun.
Mun vinkkini sulle on etsiä kivoja kuoseja ja värejä, mutta siistejä aikuisten vaatteita. Se on vähän haastavaa joskus, mutta mä olen onnistunut. :)
Mä oon 31v ja käytän paitaa jossa on iso nalle-puh naama edessä ja laukussa muumin kuvia, koruina pokemoneja. Mitä sitten?
Sä olet masentunut? Ehkä kannattaisi kävellä enemmän luonnossa ja harrastaa vaikka puutarhanhoitoa. Kun ulkoilee ja näkee tarpeeksi värejä ei niitä tarvitse enää kotiinsa kantaa?
Osta mitä haluat, pidä mistä tykkäät. Ei kannata tuhlata elämää pukeutumalla mustiin bikineihin jos kaipaa väriä ja leikkisyyttä.
Mene päiväkotiin töihin. Sitten voit pitää noita räikeitä vaatteita mielin määrin eikä kukaan kyseenalaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mene päiväkotiin töihin. Sitten voit pitää noita räikeitä vaatteita mielin määrin eikä kukaan kyseenalaista asiaa.
Päiväkoti on viimeinen paikka minne menisin töihin. Vihaan lapsia! Olen asiantuntijatyössä tai ainakin minun pitäisi olla. En tiedä saanko olla kauaa tällä tyylillä vai kytketäänkö minut väkisin johonkin leilkiparkkiin.
T:aloittaja.
Värjää lisäksi hiukset räikeiksi ja osta kirkkaanpunaiset, -siniset tai -vihreät silmälasit.
Näitä räväköitä tätejähän riittää vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Värjää lisäksi hiukset räikeiksi ja osta kirkkaanpunaiset, -siniset tai -vihreät silmälasit.
Näitä räväköitä tätejähän riittää vaikka kuinka.
Oi tämä kyllä houkuttaisi! Viininpunaiset (ei vielä niin räikeät) hiukset jo löytyykin. Ihan vain harmaiden takia värjäsin, mutten tietenkään pystynyt ostamaan tylsää luonnollisen väristä väriä.
T:aloittaja.
Ehkä se on vain suomalainen ongelma? Katso vaikka italialaisen tezenis.it sivuilta kuinka paljon värikkäitä bikineitä heillä on tarjolla aikuisille.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on vain suomalainen ongelma? Katso vaikka italialaisen tezenis.it sivuilta kuinka paljon värikkäitä bikineitä heillä on tarjolla aikuisille.
Tuokin tötzötin on tarjoitettu lähinnä parikymppisille ja teineille. Eivät ole kansainvälisestikään ns. aikuisen lähemmäs nelikymppisen naisen vaatteita. Tämä juuri on ollut ongelmani että makuni on yhä kuin parikymppisen, mutta tuskin selluliittinen aikuisen naisen koronakroppa (hätätapuksessa värjätyillä)viininpunaisilla hiuksilla näyttää hyvältä parikymppisten diskopissisten glitteri/metallic/uima-allasprintti/vaaleanpunaisten röyhelöiden bikineissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin tötzötin on tarjoitettu lähinnä parikymppisille ja teineille. Eivät ole kansainvälisestikään ns. aikuisen lähemmäs nelikymppisen naisen vaatteita. Tämä juuri on ollut ongelmani että makuni on yhä kuin parikymppisen, mutta tuskin selluliittinen aikuisen naisen koronakroppa (hätätapuksessa värjätyillä)viininpunaisilla hiuksilla näyttää hyvältä parikymppisten diskopissisten glitteri/metallic/uima-allasprintti/vaaleanpunaisten röyhelöiden bikineissä.
No pistä se kroppa kuntoon, niin pääset tötzöttimeen ja vastaaviin ostoksille hyvin mielin. Turha marista, jos itse olet syönyt itsesi muodottomaksi tursakkeeksi.
Osta sellaisia kuin mistä itse pidät ja lopeta turha miettiminen. Problem solved.