Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milta pimpsasi haisee/tuoksahtaa?

Vierailija
02.12.2010 |

Olen havainnut että naistenvessassa on usein aikamoinen pimpsanhaju. Sellainen kalamainen..

Oma pimpsani haiskahtaa (jos ihan housut jalassa on haarat leviänä) popkornimaiselta.. Joskus juustomaiselta.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ihmetellyt miten erilaisille ne pimpat tuoksuvat. Toisilla aivan ihanalle luonnostaan ja toisilla ei paljon ollenkaan. Rakkaallani tuoksuu niin ihanan hunajaiselle, hieman maidolle, vaikea sitä on mitenkään kuvata. Mutta se tuoksu saa minut aivan huumaavaan hurmioon. Halailu, kädellä jalkovälin hyväily, saada se kostumaan, liukkaan pullean klitoriksen hyväily, molemmin käsin, ja vartalon, poven kaulan hyväily ja tuntea se huumaava pimpan tuksu rinnoilla, kaulalla, niskassa,,,, huu. Että se voi olla ihanaa.

Vierailija
62/102 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolainen maku ja todella kalamainen tuoksu tai hunaja pimpin yleisominaisuuksia. Haiseeko naisten nenään kalut miltään ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee te nyt haistelette! Mutta tuota 68:a ihailen, sellaisen pimpan haluaisin.

Vierailija
64/102 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pussy haisee aika neutraalille, maistuu vähän kirpeelle. Mut kämppis kun se on käyny vessassa kyllä haisee erittäin voimakas kalamainen haju, vielä montakin tuntia käynnin jälkeen. En asiasta oo kehdannut sanoo sille, mut en tykkää viettää aikaa meidän vessassa ollenkaan.

Vierailija
65/102 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa

Vierailija
66/102 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se maistuu aivan upealta!!!!

Vierailija
67/102 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miun pilluin haesoo vanahalle viemärille

Vierailija
68/102 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
69/102 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaa

Vierailija
70/102 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä haise yhtään miltään :D

Pari miestä on maininnut, että maistuu tosi "neutraalille" tai "hyvälle", tämä selvä. Ei sitä kyllä haista kukaan, vaikka olisin alasti, ihme kysymys.

Vierailija
71/102 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on semmonen sillimäinen

Vierailija
72/102 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuoksuu... haluatko haistaa ja maistaa?

Vierailija
73/102 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin yhen tytön joka on nykyään EX tyttöystävä (onneks) kun joskus huomasin kuhertelun aikana semmoisen pahan hajun tulevan sieltä pesästä että ei voinut edes oma muna seistä ja panohalu sit loppu siihen. En tiedä onko tuttu kellekkää nimi alkaa A:lla ja loppuu E:hen. Mutta mukavaa se ei ollu kun 1/4 kuhertelu ajoista se haisi semmoselta vahvalta sukkamehulta tai kakalta? :/

Vierailija
74/102 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin yhen tytön joka on nykyään EX tyttöystävä (onneks) kun joskus huomasin kuhertelun aikana semmoisen pahan hajun tulevan sieltä pesästä että ei voinut edes oma muna seistä ja panohalu sit loppu siihen. En tiedä onko tuttu kellekkää nimi alkaa A:lla ja loppuu E:hen. Mutta mukavaa se ei ollu kun 1/4 kuhertelu ajoista se haisi semmoselta vahvalta sukkamehulta tai kakalta? :/

Osaatko lukeakin....otsikon

Vierailija
75/102 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mieheni on kertonut minulle kaksi kertaa että olen raskaana suuseksiä antaessaan. ennen positiivista testiä.

meillä on kaksi lasta ! :)

Mä uskon tämän. Huomasin itsekin ekassa raskaudessa, että valkovuotoni haisi erilaiselta kuin ennen. Minulla on tapana joskus haistella paperia, kun olen pyyhkinyt (pissalla käydessä). Tai haistelen oikkareita tai pikkuhousunsuojia. Kuukautiskierto vaikuttaa hajuun, esim. pari päivää ennen menkkojen alkua haju on vähän rautamainen, kolikkomainen, kuten joku ilmaisi. Muuten aika neutraali haju. Raskauden alussa haju oli tästä poikkeava. Heräsi epäilys, vaikka menkkojen alkuun oli vielä muutama päivä. Plussaahan se näytti. Saman hajun tunnistin seuraavassakin raskaudessa 7 vuoden jälkeen.

Jos olen ollut peseytymättä koko päivän tai seuraavankin, niin haju on voimakkaampi. En sano, että paha haju, vaan jotenkin huumaava. Vhän pissakin haisee. Miehelle en kuitenkaan kehtaa antaa pesemätöntä pillua nuoltavaksi, vaan aina suihkunraikkaana. En itsekään halua imeä pesemätöntä kalua.

Vierailija
76/102 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graavilohi metallisella vivahteella (koska kuparikierukka)

Vierailija
77/102 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oikeestaan hirveästi miltäkään

Vierailija
78/102 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

spermalt ja kalalt :(

Vierailija
79/102 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä järkyttävältä. En osaa kuvailla tuoksua mutta varmaan homeinen kuollut rotta haisisi tältä. Menkat yli viikon myöhässä ja pillusta tulee oranssinrusehtavaa limaa ja haju on kammottava. Se on kohta mentävä ostamaan raskaustesti ellei menkkoja kuulu. Normaalisti se haisee ihan perus pillulta.

Vierailija
80/102 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa houkuttelevaa lukea, miten pahoja hajuja itse kullakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme