Milta pimpsasi haisee/tuoksahtaa?
Olen havainnut että naistenvessassa on usein aikamoinen pimpsanhaju. Sellainen kalamainen..
Oma pimpsani haiskahtaa (jos ihan housut jalassa on haarat leviänä) popkornimaiselta.. Joskus juustomaiselta.
Kommentit (102)
suolainen maku ja todella kalamainen tuoksu tai hunaja pimpin yleisominaisuuksia. Haiseeko naisten nenään kalut miltään ?
Kaikkee te nyt haistelette! Mutta tuota 68:a ihailen, sellaisen pimpan haluaisin.
Oma pussy haisee aika neutraalille, maistuu vähän kirpeelle. Mut kämppis kun se on käyny vessassa kyllä haisee erittäin voimakas kalamainen haju, vielä montakin tuntia käynnin jälkeen. En asiasta oo kehdannut sanoo sille, mut en tykkää viettää aikaa meidän vessassa ollenkaan.
miun pilluin haesoo vanahalle viemärille
No ei kyllä haise yhtään miltään :D
Pari miestä on maininnut, että maistuu tosi "neutraalille" tai "hyvälle", tämä selvä. Ei sitä kyllä haista kukaan, vaikka olisin alasti, ihme kysymys.
Hyvältä tuoksuu... haluatko haistaa ja maistaa?
Tunsin yhen tytön joka on nykyään EX tyttöystävä (onneks) kun joskus huomasin kuhertelun aikana semmoisen pahan hajun tulevan sieltä pesästä että ei voinut edes oma muna seistä ja panohalu sit loppu siihen. En tiedä onko tuttu kellekkää nimi alkaa A:lla ja loppuu E:hen. Mutta mukavaa se ei ollu kun 1/4 kuhertelu ajoista se haisi semmoselta vahvalta sukkamehulta tai kakalta? :/
Vierailija kirjoitti:
Tunsin yhen tytön joka on nykyään EX tyttöystävä (onneks) kun joskus huomasin kuhertelun aikana semmoisen pahan hajun tulevan sieltä pesästä että ei voinut edes oma muna seistä ja panohalu sit loppu siihen. En tiedä onko tuttu kellekkää nimi alkaa A:lla ja loppuu E:hen. Mutta mukavaa se ei ollu kun 1/4 kuhertelu ajoista se haisi semmoselta vahvalta sukkamehulta tai kakalta? :/
Osaatko lukeakin....otsikon
Vierailija kirjoitti:
mieheni on kertonut minulle kaksi kertaa että olen raskaana suuseksiä antaessaan. ennen positiivista testiä.
meillä on kaksi lasta ! :)
Mä uskon tämän. Huomasin itsekin ekassa raskaudessa, että valkovuotoni haisi erilaiselta kuin ennen. Minulla on tapana joskus haistella paperia, kun olen pyyhkinyt (pissalla käydessä). Tai haistelen oikkareita tai pikkuhousunsuojia. Kuukautiskierto vaikuttaa hajuun, esim. pari päivää ennen menkkojen alkua haju on vähän rautamainen, kolikkomainen, kuten joku ilmaisi. Muuten aika neutraali haju. Raskauden alussa haju oli tästä poikkeava. Heräsi epäilys, vaikka menkkojen alkuun oli vielä muutama päivä. Plussaahan se näytti. Saman hajun tunnistin seuraavassakin raskaudessa 7 vuoden jälkeen.
Jos olen ollut peseytymättä koko päivän tai seuraavankin, niin haju on voimakkaampi. En sano, että paha haju, vaan jotenkin huumaava. Vhän pissakin haisee. Miehelle en kuitenkaan kehtaa antaa pesemätöntä pillua nuoltavaksi, vaan aina suihkunraikkaana. En itsekään halua imeä pesemätöntä kalua.
Graavilohi metallisella vivahteella (koska kuparikierukka)
eipä oikeestaan hirveästi miltäkään
Tällä hetkellä järkyttävältä. En osaa kuvailla tuoksua mutta varmaan homeinen kuollut rotta haisisi tältä. Menkat yli viikon myöhässä ja pillusta tulee oranssinrusehtavaa limaa ja haju on kammottava. Se on kohta mentävä ostamaan raskaustesti ellei menkkoja kuulu. Normaalisti se haisee ihan perus pillulta.
Onpa houkuttelevaa lukea, miten pahoja hajuja itse kullakin on.
Olenkin ihmetellyt miten erilaisille ne pimpat tuoksuvat. Toisilla aivan ihanalle luonnostaan ja toisilla ei paljon ollenkaan. Rakkaallani tuoksuu niin ihanan hunajaiselle, hieman maidolle, vaikea sitä on mitenkään kuvata. Mutta se tuoksu saa minut aivan huumaavaan hurmioon. Halailu, kädellä jalkovälin hyväily, saada se kostumaan, liukkaan pullean klitoriksen hyväily, molemmin käsin, ja vartalon, poven kaulan hyväily ja tuntea se huumaava pimpan tuksu rinnoilla, kaulalla, niskassa,,,, huu. Että se voi olla ihanaa.