Milta pimpsasi haisee/tuoksahtaa?
Olen havainnut että naistenvessassa on usein aikamoinen pimpsanhaju. Sellainen kalamainen..
Oma pimpsani haiskahtaa (jos ihan housut jalassa on haarat leviänä) popkornimaiselta.. Joskus juustomaiselta.
Kommentit (102)
En usko näistä sanaakaan. Kaikki huijaa minkä kerkiää xD
No en saa nenää tungettia haarojen väliin mutta normaalille nenä-alapää -etäisyydelle ainakin se ei haise miltää.
Myönnän että tykkään mun toosan tuoksusta, mutta en kyllä yhtään osaa kuvailla mille se tuoksuisi. Sellainen miedon hapan, pehmeä ja varmaan se jogurttimainen...? Miehetkin kehuu, että hyväntuoksuinen.
Ja kyllä se pillu tuoksuu vaikka vastapestynä. En minä ainakaan koskaan jynssää sitä niin että olisi sisältäkin ihan kuiva, sehän sattuisi, ja ainahan limakalvoilla on jokin tietty ominaistuoksu.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2010 klo 22:00"]
jopa juuri pestyjen. Siinä vaan on sellainen ominaishaju. Suolaisen, kirpeä, perse taas haisee paskalta. Naiset on aika saastasia.
[/quote]
mut eihän naiset kakkaa?
No tota...vähän sama kuin toteaisi että ruoho haisee ruoholta.
Haisee aika voimakkaasti pissalle, mutta pidän siitä.
Lähes poikkeuksetta pimpsat tuoksuvat ja maistuvat aivan ihanalle. Kohdalleni on sattunut yksi poikkeus. Muuten täydellisen rakastajattaren pimpsa oli todella voimakkaan kirpeän hajuinen ja makuinenkin. Jouduin tämän vuoksi lopettamaan suhteen, koska haju tarttui sormiin, kaluun ja huuliin. Hajusta tuli ei toivottua huomiota kotona, varsinkin kun en muuten ole kalamiehiä.
Sepponen voi tulla nuuhkaisemaan ja kertoo tuloksen luottamuksella.
Naisten pukuhuoneissakin on monesti samanlainen tunnelma kuin silakkamarkkinoilla. Kova hälinä ja sama haju.
Kesäkuumalla hikinen pesemätön pillu HAISEE. Suihkun jälkeen haju on siedettävä. Naintia seuraavana aamuna lemuaa vaikka olis kuinka aktin jälkeen pessy.
Minusta ei lesboa saisi tekemälläkään. Olisi ihan karseeta häärätä lemahtelevan haarovälin kanssa. Miehen elin on täysin eri asia. Se tuoksuu, kunhan on puhdas!
Päivän tai pari omissa liemissään hionnut tuuheakarvainen tussu haisee hieman märältä koiralta.
Joillakin naisilla on mielestäni vieno hieman otsonimainen tuoksu, jonka pystyn huomaamaan jos olen lähellä samassa tilassa vaikka hänellä olisi vaatteet päällä. En tiedä liittyykö johonkin kierron vaiheeseen. m
Jos ei ihan luonnostaan tuoksu hunajalta, niin pesun jälkeen tai vesipesun sijasta sinne kannattaa käyttää hapanmaitotuotteita. Haju ja maku muuttuu sen mukaan millaisen bakteerikannan sinne säätää, erilainen piimällä, erilaisilla jogurteilla, skyrillä... Ei haise pahalta nainnin jälkeisenä päivänäkään. Suosittelen. Toki sisäisesti yläpäänkin kautta kannattaa nauttia niitä. Myös ne apteekin bakteeritasapainoa parantavat pesunesteet ja emätinpuikot auttaa, mutta halvemmaksi tulee pyyhkäistä pillu AB-piimällä.
mun mielestä pimppi tuoksuu lähinnä tuoreelta jauhelihalta ;)
sieltä tuli keskiikäinen nainen ja sen jälkeen oli niin kuvottava haju , varmalla pesemättömän pillun haju.
Sitä oli pantu just ja pitkään ja kovaa, ja se se tuoksuukin. Sillä oli punaset posket? Ja kun vielä spermat valuu reisiä myöten niin onhan siinä ihanat mausteet, pitää sen tuoksuakkin. Sellaista on ihana elämä.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2010 klo 22:14"]
Ei ole mun mielestä asiallista tälläisistä puhua !
[/quote] Ei ole sinun asiallista tulla tänne näitä viestejä lueskelemaan. Pilluntuoksusta on aina asiallista ja ajankohtaista puhua!
Vaimoni tuhero lemuaa. Ihan sama mitä syö tai juo. Miten ahkerasti pesee haaroväliänsä. Lemahtelee. ja anopilla sama juttu. Niin on naiset kuin kaksi (pahanhajuista) marjaa.
Ja on kyllä kokemusta ja otantaa melkosen monesta piserosta. Olin pitkään juoksennellut vapaana miehenä ja tämä nyksä se otti ja tuli paksuksi. Naimisiinhan siinä piti mennä.
Suuseksi ei kyllä kauheesti nappaa. Eikä vaimoni edes osaa hommaa joten seksi menee aika perinteisesti.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2010 klo 21:42"]
ketään muuta kenen pimpsu haisee ruoalta mitä nauttinut aikaisemmin?
[/quote]
Lienenkö tavallista herkkänenäisenpi vai mitä. Mutta useamman naisen kanssa eläneenä pystyin pimpsaa nuuhkaisemalla sanomaan, oliko ko. päivä tee vai kahvipäivä. Ja sen, että sisälsikö lounas valkosipulia, parsaa tai jotain muita vahvoja mausteita.
Parsa haisee virtsassa noin puolella ihmisiä, lopuilla ei. Oma virtsa haisee vuorokauden parsan syönnin jälkeen tosi vahvasti.
Kahvin aromi pimpsassa ei ol lempituoksuni. Mutta pakko sitä on Suomessa sietää jos pillua meinaa nuolla.
Maustamattomalle jogurtille :D