Milta pimpsasi haisee/tuoksahtaa?
Olen havainnut että naistenvessassa on usein aikamoinen pimpsanhaju. Sellainen kalamainen..
Oma pimpsani haiskahtaa (jos ihan housut jalassa on haarat leviänä) popkornimaiselta.. Joskus juustomaiselta.
Kommentit (102)
Ihan oikeesti, intiimituoksuko se oli nimeltään.
Ei ole mun mielestä asiallista tälläisistä puhua !
luitpa silti ketjun :)
maku kuin maustamaton jogurtti joka ollut paivan lämpimässä
Anjovishan se siellä tuoksahtaa.
Vaikea kuvailla, sellainen makean hapan
En oikeasti osaa vastata muuten kuin "kuumalta".
Jotenkin hölmöä sanoa näin mutta en keksi muutakaan sanaa joka kuvailee tuoksuani.
Mun loota haisee ihan Surströmmingille.
Persesilmä se vasta hyvälle haisee
[quote author="Vierailija" time="02.12.2010 klo 22:03"]
mieheni on kertonut minulle kaksi kertaa että olen raskaana suuseksiä antaessaan. ennen positiivista testiä.
meillä on kaksi lasta ! :)
[/quote]
Tietenkin on. Mutta onhan miehesi Jeesus joka sikisi pyhästä hengestä ja nousi kuolleista. Yksi pillun haistelu ei tunnu missään.
maku on hieman karvas mutta melko mieto ja haju kesällä hikinen paha värkkihaju (tulee nivusista) mutta muina vuodenaikoina aika hyvä ja kiihottavan seksiä tihkuva valkkishaju.
Minun tuoksuni ainakin muuttuu kierron mukaan. Välillä ei ole tuoksua lainkaan, välillä ehkä se hunaja, mutta joku kirpeä vivahde mukana. Sitten joku vaihe kierrosta on voimakkaampi, ei minusta niin miellyttävä haju.
Minulla muuten kumma juttu, että jos syön esim sipulia tai sipsejä niin seuraavana päivänä toosakin tuoksuu samalle. Hassua. Onko muilla moista?
Pillu ei haise suihkun jälkeen yhtään miltään.Tiedoksi tämä niille apina miehille jotka jaksaa tätä miettiä.Samoin kuin kulli ei haise miltään kun sen pesee.Kuka edes nai pesemättömällä vehkeellä.,,
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 22:41"]
Pillu ei haise suihkun jälkeen yhtään miltään.Tiedoksi tämä niille apina miehille jotka jaksaa tätä miettiä.Samoin kuin kulli ei haise miltään kun sen pesee.Kuka edes nai pesemättömällä vehkeellä.,,
[/quote]
Kuka käy joka kerta suihkussa ennen seksiä!? Mahtaa olla tylsä seksielämä. Ei ikinä seksiä junassa/autossa/lentokoneessa/töissä/rannalla jne jne
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 22:41"]
[/quote]
Kuka käy joka kerta suihkussa ennen seksiä!? Mahtaa olla tylsä seksielämä. Ei ikinä seksiä junassa/autossa/lentokoneessa/töissä/rannalla jne jne
pestynä ei millekkään,mut päivän jälkeen, kun ei ole vielä kerinny, ni joku sillin haju, eli ei kovin houkutteleva tuoksu.
tuoksu on ihan sama, järkyttävää eikö totta?