Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko vaan herkkänahkainen nirppanokka?

Vierailija
14.04.2010 |

Olen seurustellut puoli vuotta ihanan miehen kanssa. Meillä on kaikki hyvin ja esim. seksi luistaa paremmin kuin kenenkään muun kanssa koskaan. Joskus saatamme esim. tekstailla jotain hassuja ja söpöjä mutta myös jotain seksiin liityvää, tosin ei mitään pervoilua kuitenkaan.

Nyt tämä mies on lapissa neljän miehen kanssa. Hänestä ei juurikaan ole mitään sieltä kuulunut, vaikka normaalisti tekstaamme joskus paljonkin, tai soittelemme.

Eilen illalla hän sitten soitti ja kuulin heti että hän oli kännissä. (ei käytä paljon alkoholia)

Hänen juttunsa oli täysin ala-arvoisia. Toiset miehet huutelivat taustalla omia juttujaan.

Hän kysyi kyllä kuulumisia ja oli asiallista juttuja mutta hän esim. kysyi muiden kuullen että ensi lauantaina kun hän palaa niin odotanko häntä hänen kämpillään ja voisinko ottaa suihin?

Ja että hänellä seisoo jo nyt kun hän ajattelee tai että voisinko nyt heti lähteä sinne yms.

Minua loukkaa tässä se, ettemme juurikaan ole puhuneet muile suhteestamme, hän varsinkaan koska hänen erostaan on niin vähän aikaa ja tiedän ettei hän varmaan ole kavereillakaan siellä puhunut minusta - ja nyt sitten puhelimessa pitää puhua kuin huoralle.

Minua harmitti - ja itkettkin - koko yön.

Nyt mietin että olenko vaan herkkänahkainen vai saako moisesta loukkaantua?

Laitoin hänelle aamulla viestin että eilinen puhelu oli melko ala-arvoinen. Minulla kun ei sattumoisin ole ajanvarauskirjaa (tai hinnastoa) joten esim. suihinottoa ei voi tilata.

Sanokaas nyt olenko vaan herkkis...?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinipojalla kauhea näyttämisen tarve muille "miehille"

Vierailija
2/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan häpeää tänään. Mutta kurjaa käytöstä alkavassa suhteessa. Oottele ja katso mitä tämä päivä tuo.

Kuinka vanhoja ootte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin, että minä olen 31-vuotias ja hän 39-vuotias. Ja olen tykästynyt hänessä nimenomaa siihen kypsyyteen, aikuisuuteen ja elämänkokemukseen :(

Vierailija
4/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin, että minä olen 31-vuotias ja hän 39-vuotias. Ja olen tykästynyt hänessä nimenomaa siihen kypsyyteen, aikuisuuteen ja elämänkokemukseen :(

Luulin viestisi perusteella, että olisit n. 20-v kokematon typy...

No eihän toi mitään kypsää (sivistynyttä) touhua ole tuollainen puhelu, mutta mulla olis varmaan huumori riittäny ja olisin lähtenyt läppään mukaan tyyliin: suihinotto tulee, jos korvaukseksi saan itselle myös =D

Vierailija
5/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ällöttävää roolin ottamista miesporukassa! Mun mies ei ole vielä tuollaisia juttuja jutellut, mutta huomaan että selvin päinkin ottaa välillä jonkun ihme äijäroolin kun on tietyssä kaveriporukassa. En oo jaksanut asiasta ees huomauttaa kun ei näe sitä itse. Mun seurassa on kuitenkin oma (yleensä ihana) itsensä.

Jättäisin omaan arvoonsa tuollaisen puhelun. Joukossa tyhmyys tiivistyy varsinkin kun on pienessä sievässä. Kysyisin kyllä joskus kahden kesken, että mikäs juttu se oikein oli että eikös nuo asiat ole vähän niin kuin kahdenkeskisiä...

Vierailija
6/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasia ei päästä suustaan muuta kun joku ääliö.

Vierailija
7/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen välillä miehestäni päiväkausia erossa ja kyllä hän kertoo puhelimessa avoimesti esimerkiksi ajatelleensa koko päivän seksiä kanssani tai sanoo, että panettaa ja kyselee miksen ole helpottamassa hänen oloaan (tämä tulee yleensä surkeimmalla mahdollisella äänellä).

me tosin olemme olleet yhdessä jo vuosikausia. en muista olisiko tuollaista ollut alusta asti, joten en ole varma kuinka sen joko koin tai olisin kokenut silloin.

Vierailija
8/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vetäisin omat johtopäätökset. Laittaisin tosi tiukkasävyisen viestin miehelle ja sanoisin, että et enää odota hänen paluutaan.

Jos kavereiden kuullen halventaa naistaan noin, niin ei se jää kertaan. Ja humala ei musta ole riittävä perustelu, ei fiksu mies sano noin kavereidensa kuullen edes humalassa.

Vierailija
9/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tajua mitä tuli sanottua ja miltä se vaikuttaa. Tai sitten ei....

Vierailija
10/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosin löisin luurin korvaan kesken moisen kännisen örinän. Ja huomauttaisin siitä aika viileästi myöhemmin.

On pitänyt vissiin päteä poikaporukassa. Ties mitä ovat sinustakin puhuneet.

Vierailija
11/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tiukkapipoista porukkaa täällä oikein on? Ihanko oikeasti luulette, että ne teidän kultaiset rakkaat miehenne eivät käyttäydy juuri noin ap:n kuvaamalla tavalla, kun ovat poikaporukalla illanvietossa tms. Miehet on miehiä ja jutut sen mukaisia. Ei se kuitenkaan ole pois teidän yhteisestä elämästä. Ei kannatta pikku jutuista turhaan mieltään pahoittaa.

Ja käyttäydyttekö itse humalassa aina korrekstisti ja fiksusti? Ette koskaan puhu kovaan ääneen asioita, joita ei ehkä ole tarkoitettu muiden korville? Ja ap:n tapauksessa luulen, että miehen kaverit vaikkakin ovat olleet kuulolla, kun mies on soittanut, eivät ole silti kuulleet mitä mies kullalleen on puhunut. Tai eivät ainakaan muista myöhemmin mitä on puhunut.

Ja ap, ajattele niin, että miehesi siellä Lapissa kaipaa sinun luoksesi ja haluaa nimen omaan sinua sinun itsesi vuoksi. Jos hän vain seksin perään vinkuisi, niin sen himon siellä Lapissa pystyisi tyydyttämään hyvinkin helpolla ilman sinua. Hän kuitenkin haluaa juuri sinut, koska olet hänelle ainutlaatuinen kaikin puolin! Älä siis ole pahoillasi, vaan ajattele asiaa poositiivisesti.

Vierailija
12/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni liian herkkänahkainen. Suhteenne on vielä melko tuore ja ette tunne toisianne vielä täysin, siksi reaktio on ihan ymmärrettävä!

Kyllä itsekin olisin vetänyt herneen nekkuun moisesta, jos mieheni olisi tehnyt vastaavan tempun suhteen alkumetreillä (tosin omalta mieheltäni olis kyllä vaikea kuvitella edes nykyään vastaavaa, itse olen tämän suhteen rivosuu).

Härskit tekstarit olisivat olleet enempi ok, kahdenkeskisempiä juttuja. Kukapa sitä rakastuneena haluaisi fiilistä, että on ns. pelkkä panopuu?! (karkeasti ilmaistuna sellainen tunne voi vastaavasta tulla)

Eniveis, suosittelen, että annat tilanteen ja omien tunteittesi rauhoittua ja voit olla asian halutessasi puheeksi myöhemmin, jos siltä tuntuu.

Asiaa ei kumminkaan kannata liioitella. Muistan itse, että saimme suhteemme alkumetreillä kamalan draaman aikaan jostain seksiin liittyvästä kommentista ja muitakin juttuja oli, jotka aiheuttivat muutaman kerran myrskyjä vesilasissa. Alkuhuumassa kaikki tunteet tuntuivat voimakkaammilta, niin hyvässä kuin pahassa.

Vierailija
13/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti luulette, että ne teidän kultaiset rakkaat miehenne eivät käyttäydy juuri noin ap:n kuvaamalla tavalla, kun ovat poikaporukalla illanvietossa tms. Miehet on miehiä ja jutut sen mukaisia.

Ehkä sun mies ördää kännissä holtittomasti ja puhuu rivoja. Läheskään kaikkien miehet ei.

Ja käyttäydyttekö itse humalassa aina korrekstisti ja fiksusti? Ette koskaan puhu kovaan ääneen asioita, joita ei ehkä ole tarkoitettu muiden korville?

Vrt. ed. vastaus.

Tai eivät ainakaan muista myöhemmin mitä on puhunut.

Joten on esim. ihan ok puhua tyttöjen illanvietossa yksityiskohtia omien miesten elinten koosta ja suorituskyvystä sängyssä?

Mutta jatka samalla linjalla, teidän miehenne jalustalle nostavien kommentit ovat aina yhtä rattoisaa luettavaa.

Vierailija
14/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "miehet on miehiä" -kommenteilla voi perustella mitä vaan.

Mun mies oli just hiljan poikien saunaillassa, kaikki osallistujat noin 35 v. perheenisiä. Olivat kuulemma itsekin naureskelleet sille, että nuorempana sentään juteltiin naisista ja aina joku oli humalassa. Nyt oli otettu saunan jälkeen pari lasia viiniä ja keskustelun aiheet oli ollu lasten kehitystä ja lasten tekemisiä ja päivähoitoa... Eli ei kaikki örvellä kännissä miten sattuu ja halveeraa naisiaan.