Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei nettikirppismyyjät- postittakaa maksetut paketit ripeästi!

Vierailija
13.04.2010 |

Nytkin odotan 31.3.2010 maksettua pakettia ja pvm on jo 13-4-2010...

t. nettikirppiksen kanta-asiakas

ja kierrätyksen kannattaja

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olenkin tunnollinen huutismyyjä.

Vierailija
2/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksen kohde sulkeutui 15.3. ja maksoin sen samantien.

Ei näy vielä pakettia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun maksu on tullut, vien paketin postiin samana päivänä. Tai viimeistään seuraavana, jos maksu tulee tilille päivän jo ollessa illassa.

Vierailija
4/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan riittävän nopeasti, ei mulla ole aikaa tai mahdollisuutta joka päivä postitella. Mutta en minäkään ymmärrä sitä että viikkoja menee!

Vierailija
5/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää kirjaa milloin olette olleet yhteydessä (= riittävän aktiivisia omalta osaltanne). Jos myyjä ei noudata kehotusta tai ei vastaa yhteydenottoihin, niin ilmoita että teet rikosilmoituksen. Silloin alkaa yleensä tapahtumaan!

Vierailija
6/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain maksun viikko huudon päättymisestä ja paketin postiin viikko siitä, ja se on tietysti ostajan mielestä HIRMU hidasta. No hei...

Vierailija
7/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää kirjaa milloin olette olleet yhteydessä (= riittävän aktiivisia omalta osaltanne). Jos myyjä ei noudata kehotusta tai ei vastaa yhteydenottoihin, niin ilmoita että teet rikosilmoituksen. Silloin alkaa yleensä tapahtumaan!

toivottavasti et tee kanssani kauppaa.

Vierailija
8/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kyselleet myyjiltä pakettienne perään?? Kannattaa jo alkaa kysellä,sillä itse huutisostajana on käynyt muutaman kerran juuri noin. Parilla kerralla oli myyjä kuulemma paketin postittanut,mutta oli posti hävittänyt(kulut pistettiinn silloin puoliksi) ja kerran kävi niin,että myyjä oli juuri muuttopuuhissa ja pakettini olikin joutunut muuttolaatikon pohjalle,jossa lojui useamman viikon...

Vierailija
9/9 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niin moni katsoo, että laskuja ei tarvitse maksaa eräpäivänä niin minä katson, että eipä sitä pakettiakaan tarvitse laittaa eteenpäin kuin 2 vko kuluttue.