Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa päälle työhaastatteluun?

Vierailija
13.04.2010 |

Haluaisin jotain raikastusta ulkomuotoon ennen ensiviikkoista työhaastattelua. Nykyinen työkaveri kysyi tänään, onko mulla kaikki hyvin, kun näytän niin väsyneeltä... Varasin jo parturin, mutta vinkatkaa jotain kivaa vaatetta. Kaapissa on vain hailakoita ja tylsiä vaatteita =(, mutta voisin käydä pienellä shoppailulla, jotta saisin ainakin itselleni paremman fiiliksen haastatteluun.

Olen normaalipituinen ja hoikahko, hiukset keskiruskeat. Opettajan töitä haussa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätvaatteissa näkyy olevan aivan valtava määrä värejä. Joku pirtsakka oranssi tai vaaleanpunainen istuvat yllättävän hyvin piristeenä tasaisen harmaasee vaatekaappiin. Pienikin väriläiskä piristää esim. huivi tms. Ja muista myös hillitty poskipuna ja iloinen hymy!

Vierailija
2/4 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tietty jotain sexyä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly hoi, älä jätä.

Ei ne vaatteett poista väsymystä, vaan uni. Väsymys paistaa jo kaukaa. Kuka tuollasta opea haluaisi? Toivottavasti et ainakaan hae meidän kouluun opeksi....

Vierailija
4/4 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly hoi, älä jätä.

Ei ne vaatteett poista väsymystä, vaan uni. Väsymys paistaa jo kaukaa. Kuka tuollasta opea haluaisi? Toivottavasti et ainakaan hae meidän kouluun opeksi....

Menisitkö itse työhaastatteluun puolikuolleen näköisenä vain ollaksesi oma itsesi? =)

Pystyn luokassa vetämään tunnit positiivisena ja pirteänä, väsymys näkyy sitten opettajainhuoneessa - ilmeisesti. Ei paljon piristä sekään, että sijaisuus on piakkoin päättymässä ja jatko on epäselvä. Mutta siis jos tunnit jaksaa tsempata, niin eiköhän sitä nyt yhden työhaastattelun.

Eipä se nyt näin kevään korvalla muutenkaan ole pöhkömpi ajatus piristää ulkomuotoa, olipa työhaastattelua tai ei. Kiitokset asialliselle vastaajalle!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme