Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies taas 9 h töissä.

Vierailija
13.04.2010 |

Tekee tällä hetkellä typerän pitkiä päiviä normaaliin työaikaan verrattuna (virka-aikaan toimistotyötä). Tänäänkin lähti töihin ennen kuin olin herännyt ja vasta nyt pisti viestiä, että on tulossa kotiin päin. Minä olen raskaana ja sen verran väsynyt, että nukahdan varmaan tänään(kin) viimeistään klo 21. Eipä jää paljon yhteistä aikaa.

Joojoo, voishan se olla reissutöissäkin tai vuorotöissä tai olla kokonaan olematta, mutta just nyt raskaana rassaa yksin kotona istuminen, kun saikun vuoksi ei voi edes itse lähteä täältä ihmisten ilmoille. Pöh.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä masentaa mutta ei tuossa vielä mitään kun yksin on, vaan sitten kun on ollut päivät pitkät kiljuvien lasten kanssa.

Vierailija
2/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viikot toisella paikkakunnalla, että revi siitä! Naurattaa nää tyhjän lässyttäjät!! Ois joskus mukava kun olis illalla sitä aikuista seuraa, mutta yh:na joutuu olla. EI oo muuten mukava raskausaikana kun on vanhemmat lapset huollettavana, töissä käytävä ja maha on suunnaton! Ja kaikki yksin, prkl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kiitos vain näistä kommenteista, eivät tosin auttaneet. Ja tiedoksi vain: ei ole ensimmäinen lapsi ja olisin kyllä vakituisella työpaikallani päivät, mutta kun olen saikulla.

Vierailija
4/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat nukkua yli 12h vuorokaudessa?

Vierailija
5/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa se tuntui vain raskaammalta, ja päivästä riippuenkin vielä. No edelleen tuo lähtee duuniin klo 5 ja tulee klo 19 ja mä oon niin väsynyt että nukahdan klo 21, mut niin mieskin jotta jaksaa aamulla nousta.

Ajattele positiivisesti... ei jää aikaa tapella turhasta.

Vierailija
6/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lohduttaa, eihän se mukava ole ootella, mutta ei siinä muukaan auta.. Välillä harmittaa kun siippa on kellonympäri töissä, myönnän..

Vierailija
7/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sellaisessa kunnossa, että et voi yhtään liikuskella? Huomenna pitäisi olla hieno ulkoilusää, jos voisit lähteä laiskalle kävelylle kevätilmaan? Ja kirjastosta ja Makuunista saa ajanvietettä :)

Tajuan kyllä, että tämä ei korvaa sitä miehesi seuraa, jota kaipaat. Kuitenkin se on ilmeisesti nyt saavuttamattomissa, joten kannattaa tehdä saatavilla olevasta mahdollisimman kivaa.

Joskus työpäivän pituuteen ei vain voi vaikuttaa, vaikka haluaisikin, kun hommat on saatava tehdyksi.

Vierailija
8/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on 9-10h ja joskus ylityöt siihen päälle. Ja minäkin olen raskaana, vaivoja on vaikka muille jakaa. Lapsia on ennestään ja elämä on hankalaa, kun kipuineni ja särkyineni en voi kunnolla tehdä enää oikein mitään. Mutta, mies on silti töissä aina noin pitkiä päiviä. Että kyllä meitä on kuule muitakin. Tiedän, että susta tuntuu kurjalta, mutta musta on vähän hölmöä sitten alkaa möksöttään siitä, että toiset sanoo että meilläkin ja koita sopeutua. Kun ei siihen (valitettavasti) mikään muu auta, kuin sopeutua. Ja ajattele: mikään ei kestä ikuisesti.

Vierailija
9/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella iloinen, jos mieheni tekisi vain 9h päivä. Meillä normaali työpäivä tarkoittaa jotain 12-14 tunnin päiviä. Ja näillä näkymin ei vapaapäiviä tiedossa lähitulevaisuudessa (henkilöstövajetta).

Vierailija
10/10 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oliko sun mies joku sihteeri, joilla on se 7,5h?