Mihin voisi lahjoittaa suklaata?
Sitä tuli niin paljon jouluna eri tahoilta, etten pysty enkä halua syödä kaikkea itse.
Kommentit (14)
Painonvartijoiden aluetoimistoon, tai siis vastaavaan, cambridge tms.
Vie esim. terveyskeskukseen hoitajille.
Voin ottaa vastaan ja hävittää asianmukaisesti.
Ympärivuorokautiseen hoitopaikkaan. Tänä vuonna vanhuksille tuli yllättävän harvalle suklaata. Muista kirjoittaa saatteeseen että asukkaille.
Ukrainalaisille lapsille vastaanottokeskukseen.
Suklaakonhvehtirasia, jokaista konhvehtia pidin hetken suussa, saadakseni hieman makua, mutta en tohtinyt syödä, suljin pakkauksen nätisti, pitäisi antaa se jonnekin, missä suklaata arvostetaan.
Oon vienyt esim lastensairaalaan, vanhuksille, työpaikkaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainalaisille lapsille vastaanottokeskukseen.
tai sitten Ukrainaan
fazaer lahjoittaa myymättä jääneet venäjän armeijalle vielä ihmettelee kun kun sen tuottee eivät mene kaupaksi !? 4v sitten lanseerasi suomalaisia väheksyvän zuwakki suklaan sitten reissareihin alkuihmisteen kuvitus. toiminut venäjän armeijan hovi hankkijana. MIKSIKÖHÄN SUOMALAISET EIVÄT OSTA.
Paikkakunnallani oli aattona vähävaraisille ruokakeräys kirkossa. Hyvä idea, mutta samaa mietin että olisipa keräys joulun jälkeen (koska elintarvikkeet jaetaan tarvitseville vasta tammikuussa). Tuonne olisi ihan ilo vielä ylimääräiset suklaat, kahvit, hillot ja mitä muuta ruokalahjaa taas tulikaan yli oman tarpeen.
ei ikinä fazseria kirjoitti:
fazaer lahjoittaa myymättä jääneet venäjän armeijalle vielä ihmettelee kun kun sen tuottee eivät mene kaupaksi !? 4v sitten lanseerasi suomalaisia väheksyvän zuwakki suklaan sitten reissareihin alkuihmisteen kuvitus. toiminut venäjän armeijan hovi hankkijana. MIKSIKÖHÄN SUOMALAISET EIVÄT OSTA.
Opettele kirjoittamaan pösilö.
Suklaa on yliarvostettua shittiä. Mä vien kaikki biojätteeseen. Ei ole ihmisen syötävää.
Mä vien aina duuniin. Kyllä ne siellä ennen juhannusta on syöty.