Johan nyt on perkele!! Sinä joka et pidä siivoustyötä minään!
Paskassako haluat rypeä? Haluatko samanlaisen hygieniatason kuin esim. venäjällä?
Kommentit (23)
Oon oottanu kieli pitkällä siivoojien lakkoa, kai niittenkin on jossaa välissä pakko lakkoilla ku muutkin lakkoilee! Oppispahan paskiaiset arvostamaan!
Itse siivoilin kymmenisen vuoden ajan kohteita toimistoista yökerhoihin kunnes petti psyyke ja lopulta myös fysiikka. Tällä hetkellä työtön ja vaikka rahaa tulee nihkeesti, niin mieluummin näin ku vaihtoehtona on köyden rasvailu surkeapalkkaisessa kauheessa työssä, jossa on epäinhimilliset työajat!
Parin viikon päästä lähden opiskelemaan työllistävää alaa, kivaaa! Mainittakoon vielä, että en ole kouluttautunut siivoojaksi, vaan ajautunut alalle.
että vaikka työpaikalla siivoaa ns. ammattilainen, niin melkein paskassa ryvetään...
että ei haluta maksaa kunnolla, ts siivoamiseen on käytettävissä naurettavan vähän aikaa
olen parina kesänä siivoillut ja olen siinä todella huono, vaikka yritinkin. En vaan ehtinyt siivota siinä ajassa tarpeeksi hyvin. Eli mielestäni siivoustyö on kyllä raskasta ja kamalaa työtä, mutta tietty hyvin tarpeellista. Ehkä siinä on juuri se, että koska se on niin raskasta, tylsää ja huonostipalkattua (tosin hyvä palkkakaan ei poistaisi tuota työn raskautta), niin ajatellaan, että siihen päätyvät vain ne, jotka ei muuta työtä saisi. Koska miksi joku mieluummin siivoaa hiki hatussa jotain paskaisia vessoja jos pystyisi olemaan toimitusjohtajakin?