Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi syötätte lapsianne kaupassa?

Vierailija
13.04.2010 |

Taas tänään kaupassa oli joku valopäämamma, joka syötti pasteijaa alle kouluikäiselle lapselleen, vaikkei ollut vielä maksanut sitä. Millä järjellä? Miksi oi miksi opetatte lapsillenne, että kauppaan saa mennä syömään? Menettekö itsekin kauppaan syömään ja maksatte sitten tyhjistä kääreistä -jos maksatte?

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulle merkkaa mitään se mikä on oikein?

Vierailija
22/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herrajestas, jos lapsella on diabetes niin vanhemman tehtävä on AINA pitää mukana välipalaa oltiin missä tahansa, varsinkin jos haetaan tarhasta ja ei edes mennä suoraan kotiin, ja vaikka ei mentäs kotiinkaan niin aina pitää olla laukussa, autossa tms sokeria mukana. vain hölmö vanhempi lähtee viikonruoka ostoksille diabeteskersan kanssa ja luottaa siihen et kaupasta saa jos tarve!

t:hoitsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä ajatellut ottaa kotoa jotain lelua/tuttia/evästä? Jos siis ei kestä hetkeäkään ilman virikkeitä. Kannattaisi ehkä kasvattaa sitä lasta eikä antaa sille aina kaikkea minkä haluaa.

Vierailija
24/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

möhjääntynyttä patukkaa. Tai jos on pillimehu taskussa, luulevat kaupassa, että varastin sen. Siksi otan kaupan hyllyltä ja annan lapselle.

herrajestas, jos lapsella on diabetes niin vanhemman tehtävä on AINA pitää mukana välipalaa oltiin missä tahansa, varsinkin jos haetaan tarhasta ja ei edes mennä suoraan kotiin, ja vaikka ei mentäs kotiinkaan niin aina pitää olla laukussa, autossa tms sokeria mukana. vain hölmö vanhempi lähtee viikonruoka ostoksille diabeteskersan kanssa ja luottaa siihen et kaupasta saa jos tarve!

t:hoitsu

Vierailija
25/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällainen tapaus on varmaan yksi tuhannesta....

Ja niin on niitä lapsiaan syöttäviä mammojakin yksi tuhannesta, korkeintaan. Mä en ole nähnyt _yhtään koskaan_ sellaista, että olisi ottanut hyllystä ja alkanut syöttää/syödä...

Vierailija
26/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muuten seitsemän lasta ja tuo yksi kerta on tosiaan ainut kun olen noin tehnyt koska olen sitä mieltä että tavarat maksetaan ennen käyttämistä/syömistä. Mutta tuo oli poikkeustilanne josta ei mitään haittaa kenellekään koitunut.

Eikö sinulle merkkaa mitään se mikä on oikein?

Vierailija
27/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei ole mitään haittaa jos syödään kinkkupaketti ennen kassaa ja maksetaan sitten.

Tai ostetaan grillinpuolelta vaikka grillikyljystä ja miehen kans syödään se ennen kassaa.

Koskaan ei ole tullut mitään hankaluuksia, koska OLEMME MAKSANEET NE KASSALLA.

Vierailija
28/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme taskut sulla kun siellä kaikki möhjääntyy. Ostapa lapsellesi vaikka eväsreppu, mihin pakkaat pillimehua, siripiriä yms.

Vierailija
29/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain muutama unohtaa joskus ja myöntää olevansa inhimillinen ja loput haukkuu... hoitajatkin. Onneks et ole meidän diabeteshoitsu!! Ja toivottavasti et saa omaa sairasta lasta!!

Minä en ole koskaan nähnyt kaupassa mussuttavien lasten kansaa joten eiköhän nää ole aika yksittäistapauksia ja jotkut vielä ihan inhimillisiä.

Vierailija
30/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes hetkellisesti ohitustilanteessa? Tai kävellyt päin punaisia? Tai muuta vastaavaa?

Vierailija
31/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein miehenkin kanssa käytte eväsretkellä kaupassa? JÄRKYTTÄVÄÄ!!! Mitä jos huomaatkin kassalla että lompakko on unohtunut kotiin tai kortti ei toimi tms... Silloin olet varas sen lisäksi että olet huonostikäyttäytyvä ja typerä.

Vierailija
32/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en todellakaan vie lastani nälkäisenä kauppaan. Kauppaan kyllä mennään vasta ruokailun

jälkeen, jolloin ei ole nälkä.

Olenkin opettanut, että mitään ei syödä ennen kuin on maksettu.

Itselläni on diabetes ja aina pidän sokerieväät mukana.

Kyllä ruokaa täytyy aina olla sen verran kotona.

Vierailija
33/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pasteija oli kotonta tuotu kauppaan mukaan :) Itse muistan yleensä ottaa diabeetikolle eväät mukaan ja näitä eväitä sitten syödään vaikka kaupassa. Kuka tietää syömmekö jo maksettuja omia ruokia, vai maksamattomia...

Vierailija
34/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en todellakaan vie lastani nälkäisenä kauppaan. Kauppaan kyllä mennään vasta ruokailun

jälkeen, jolloin ei ole nälkä.

Olenkin opettanut, että mitään ei syödä ennen kuin on maksettu.

Itselläni on diabetes ja aina pidän sokerieväät mukana.

Kyllä ruokaa täytyy aina olla sen verran kotona.

Vierailija
35/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokien syönti ennen kassaa. Juuri siksi, että kassat olivat valittaneet rasvaisista ja likaisista papereista, mitä nakataan kassalle.

Lisäksi aika moni punnitsee esim. banaanit ja ottaa sen päälle ne syömäbanaanit.

Sitäkin tehdään paljon, että juodaan ne mehut ja syödään suklaat ja kassajonossa tungetaan ne paperit shampoohyllyjen väliin.

Vierailija
36/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole koskaan varastanut kaupasta. Enkä tietenkään ajanut ylinopeutta. Mutta ymmärsin jo pointtisi, että kyse oli yhdestä kerrasta, eikä tavasta.

-33

Vierailija
37/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes hetkellisesti ohitustilanteessa? Tai kävellyt päin punaisia? Tai muuta vastaavaa?

mutta vastaanpa silti. Jep, olen, mutta en opeta lapsiani tekemään niin. Eli en heidän aikanaan.

Vierailija
38/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn lapsen hoidosta juuri ennen kuin alkavat välipalalle. Käydään naapurikaupasta pillimehu ja piirakka ja kun lapsi pyytää syödään ne, joko ennen varsinaista kauppaa jossa isot ostokset tehdään tai sitten kaupan alueella.

Jos ei käytäisi ostamassa niitä toisesta kaupasta nälkä ja huuto alkaisi kaupassa nro: 2 ennen kassaa.

Toinen vaihtoehto olisi mennä kotiin syömään välipala ja käydä kaupassa myöhemmin.

Vierailija
39/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja panemme grilliin tulet ja raahaamme puutarhakalusteet grillin ympärille. Vietämme joka viikonloppu kivan grillihetken paikallisessa cittarissa.

Vierailija
40/145 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kaupan alueella ei saa syödä, koska se sotkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä