NAapurin kissa paskonut rivitaloyhtiömme yhteispihan täyteen
Hauska kissa, kaikki etupihan nurmikkoalueet on nyt täynnään kissanpaskaa. Kissa raasu käynyt kakalla lumihangessa, ja koska on iso kolli, kakatkin samaa kokoluokkaa.
Kukas nuo kerää tuolta pois? Ei ainakaan naapuri, koska he eivät käytä pihaa. Eiköhän se ole minun homma, jos siis haluan ulkoilla leikki-ikäistemme kanssa tässä kotinurkilla. Epäreilua...
Miksi kissoja pitää ottaa kaupunkiin, ja pitää ne ulkona, eihän niistä kissoista ole mitään iloa!
Kommentit (7)
Hauska kissa, kaikki etupihan nurmikkoalueet on nyt täynnään kissanpaskaa. Kissa raasu käynyt kakalla lumihangessa, ja koska on iso kolli, kakatkin samaa kokoluokkaa. Kukas nuo kerää tuolta pois? Ei ainakaan naapuri, koska he eivät käytä pihaa. Eiköhän se ole minun homma, jos siis haluan ulkoilla leikki-ikäistemme kanssa tässä kotinurkilla. Epäreilua... Miksi kissoja pitää ottaa kaupunkiin, ja pitää ne ulkona, eihän niistä kissoista ole mitään iloa!
1.Tapa se elukka
2.älä puhu asiasta mitään kenellekään.
Joten vie se eläinhoitolaan "löytökissana". Teet hyvän työn, kun et jätä eläinraukkaa yksin ulkona kulkemaan... Meidän naapuri haki kissansa 4 kertaa, ennen kuin uskoi, että emme todellakaan halua sitä kuseksimaan ja paskomaan pihallemme. Kun järkipuheet eivät auttaneet, niin muutakaan (laillista) ratkaisua ei ollut. Kysy häkkiä lainaan paikalliselta eläinsujeluyhdistykseltä. Tai jos kissa on kesympi, niin houkuttelet ruoalla ja nappaat kainaloon.
Kaikkea ei tarvitse sietää; taloyhtiössäkään.
ja ehkä toteutankin sen. Kissasta onkin tehty jo pariin otteeseen eläinsuojeluilmoitus...
ap
kissa tulee mitä luultavimmin saamaan hyvän kodin.
linnunraatojakaan enää pois tontilta. Jostain kumman syystä pitää ottaa kissa, mutta sitten muut saa hoitaa nämä likaiset työt.
ap
on hyvä keksintö. Ja sen jälkeen hävität kissan, niin minä tekisin...