Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka pitävät vauvalla yökkäriä

Vierailija
13.04.2010 |

koko päivän.. tai siis et uniasulla mennää esim. vauvajumppaan tai vauvamuskariin tms..?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmisillä on vähän eri käsitys siitä, mikä on yöpuku ja mikä ei... Nuo kokohaalarit taisi olla joskus 70-luvulla ihan normivaatteita pienillä vauvoilla..

Vierailija
2/8 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis mä kutsuin niitä potkupuvuiksi, kuten "entisaikaan". Musta ne oli vaan käytännöllisiä pienen vauvan kanssa, joten pidin paljon päivälläkin. Meidän vauva ei vastasyntyneenäkään pysynyt hoitopöydällä selällään, joten ripeä vaatteiden vaihto oli hyvä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne potkupuvut ja pieni vauvakin puetaan päivällä farkkuihin tms.

Sain kaksi ekaa lastani 90-luvun puolivälissä ja silloin vielä vauvoilla oli ihan yleisesti potkupukuja ihan päivä- ja yöasuina eikä niitä erikseen yöksi vaihdeltu. Se on mulle edelleenkin vauvan potkupuku eikä yöpuku. Pienellä kaikista kätevin vaate ja niitä käytetty meillä kaikista eniten.

Vierailija
4/8 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni kysyikin kerran minulta kovaan ääneen perhekahvilassa että "miksi tolla vauvalla on yökkäri päivällä" kun sillä oli äp:n kokohaalari joka meidän vauvalla yökäytössä.

Vierailija
5/8 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unihaalarin mut joka päivä en sit jaksa kuitenkaan laittaa päivävaatteita vaan vauva hengaa unihaalarissa koko päivän.. eilen oli just tällänen päivä.. lekuriinki mentiin unihaalari ja talvipuku päällä...

Vierailija
6/8 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne potkupuvut ja pieni vauvakin puetaan päivällä farkkuihin tms. Sain kaksi ekaa lastani 90-luvun puolivälissä ja silloin vielä vauvoilla oli ihan yleisesti potkupukuja ihan päivä- ja yöasuina eikä niitä erikseen yöksi vaihdeltu. Se on mulle edelleenkin vauvan potkupuku eikä yöpuku. Pienellä kaikista kätevin vaate ja niitä käytetty meillä kaikista eniten.

vaan niistä kokohaalareista joissa edessä vetoketju.

Vierailija
7/8 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni kysyikin kerran minulta kovaan ääneen perhekahvilassa että "miksi tolla vauvalla on yökkäri päivällä" kun sillä oli äp:n kokohaalari joka meidän vauvalla yökäytössä.

sinin opettaa lapsellesi tapoja? Ja ette taida pyöriä retropiireissä :)

Vierailija
8/8 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne potkupuvut ja pieni vauvakin puetaan päivällä farkkuihin tms. Sain kaksi ekaa lastani 90-luvun puolivälissä ja silloin vielä vauvoilla oli ihan yleisesti potkupukuja ihan päivä- ja yöasuina eikä niitä erikseen yöksi vaihdeltu. Se on mulle edelleenkin vauvan potkupuku eikä yöpuku. Pienellä kaikista kätevin vaate ja niitä käytetty meillä kaikista eniten.

vaan niistä kokohaalareista joissa edessä vetoketju.

Ne juuri ovat niitä potkupukuja jotka olivat meillä kovassa käytössä vastasyntyneillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi