Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negatiivinen palaute laihtuessa?

Vierailija
13.04.2010 |

Onko muita, jotka ovat kuulleet vain negatiivista palautetta laihtuessaan?

Päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloitin laihiksen. Nyt on tippunut jo 22kg, mutta kukaan tutuistani ei tunnu olevan innoissaan puolestani. Mieheni mököttää, kun minussa ei enää ole mistä pitää kiinni. Ystäväni sanovat, että olin nätimpi pulleana. Työkaverini kauhistelee, kuinka viitsin laihduttaa kun minulla ei enää ole tissejäkään. Anoppi luulee, että näännytän itseni ja perheeni nälkään jne.

Missä on kaikki kannustava ja positiivinen palaute?

Enhän minä muita varten laihduta kuin itseäni!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mistä johtuu, mutta mun ylipainoiset ystävät ovat todella positiivisia ja kannustavia laihtumiseni suhteen. Laihoilta ystäviltäni olen saanut vain negatiivista kommenttia. Saattaa tosiaan olla, että kyse on kateudesta. Minä olen sinkku, kuten laihat ystävänikin. Ylipainoisilla on jo puolisot. Siksi he eivät varmaan koe minua uhkana ja iloitsevat puolestani?!

Vierailija
2/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ylipaino vanhentaa ja rumentaa vielä enemmän.

minua luultiin alle 20 vuotiaaksi. Nyt laihtuneena yli 30 vuotiaaksi. Olen 26v.

Laihdutus teki naamastani ryppyisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mistä johtuu, mutta mun ylipainoiset ystävät ovat todella positiivisia ja kannustavia laihtumiseni suhteen. Laihoilta ystäviltäni olen saanut vain negatiivista kommenttia. Saattaa tosiaan olla, että kyse on kateudesta. Minä olen sinkku, kuten laihat ystävänikin. Ylipainoisilla on jo puolisot. Siksi he eivät varmaan koe minua uhkana ja iloitsevat puolestani?!

näin minullakin on mennyt. Ehkä lihavat ovat rehellisempiä ja vilpittömämpiä. Ikävä myöntää, mutta laihdutettuani minusta on välillä tullut tosi v-mäinen muita kohtaan. Onneksi tiedostan sen itse ja yritän nyt muuttaa tapani.

Vierailija
4/23 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin minullakin on mennyt. Ehkä lihavat ovat rehellisempiä ja vilpittömämpiä. Ikävä myöntää, mutta laihdutettuani minusta on välillä tullut tosi v-mäinen muita kohtaan. Onneksi tiedostan sen itse ja yritän nyt muuttaa tapani.

että myönnät asian itse!

usein kateus nostaa rumaa päätään tällaisissa tilanteissa. Miehesi ei varmaankaan pelkää, että lähdet muiden miesten mukaan. Hänen vain täytyy ensin totutella, että näytät ja tunnut erilaiselta kuin ennen. Varsikin jos olet laihtunut paljon lyhyessä ajassa. Tsemppiä!

Vierailija
5/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtua, mutteivät pysty samaan.

Miehesi luulee, että nyt muutkin miehet kiinnostuvat sinusta ja jätät hänet.

Vierailija
6/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minä pudottaisin 22 kg, niin olisin 28-kiloinen. Sitä joku voisi pitää jo liian kevyenä.

Jos sinä taas lähdit jostain satasesta liikkeelle, en ymmärrä kommentteja. Tulee mieleen, että kadehtivat sinua ja päättäväisyyttäsi. Lykkyä pyttyyn!

Vierailija
7/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan oo ikinä kuullu negatiivista palautetta, jos oon onnistunu laihduttamaan. Ja nytkin kyllä ihmettelin, että miks sellasta voi antaa.. varsinkaan, jos kyse on oikeesti ihmisestä, jonka on terveyden sekä oman hyvin voinnin kannalta parempi olla laihempi. Älä välitä negatiivisesta palautteesta! ootpahan ainakin terveempi, kun oot saanut ylimääräiset pois.

- toinen laihduttaja -2kg :D (alku sekin.)

Vierailija
8/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi ovat tosiaan kateellisia ja miehesi luulee että hän ei enää kelpaa sinulle kun olet laiha ja rupeat katselemaan muita miehiä ja muut miehet kiinnostuvat sinusta. Munkin anoppi olettaa (olen kanssa laihdutuskuurilla), että näännytän mieheni nälkään ja etten tee kunnon ruokaa vaan syötän hänelle "laihdutuspöperöitä".. kanna ylpeänä uutta kroppaasi äläkä välitä muiden mielipiteistä! onnea painon pudotuksesta :)

Vierailija
9/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai laihdutitko normaalista alipainoiseksi?

Vierailija
10/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista olisi tässä tietää mittasi

hetkiset mittani ovat 165cm ja 63kg. lähtöpainoni oli siis mahtavat 85kg!

Vierailija
11/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kommentteja, lieneekö kateus syynä? Ovatko ystäväsi pulskia?

Vierailija
12/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit ovat kateellisia, kun haluaisivat itsekin laihtua, mutteivät pysty samaan.

usko, että on näin. ystäväni ovat kaikki normaalipainoisia. Muutkin miehet ovat olleet kiinnostuneita minusta lihavanakin, mutta ei mies silloinkaan pelännyt, että jätän hänet vaikka vientiä olisi ollutkin.

ap

Vierailija
13/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt niin hyvännäköiseltä että ne ystäväsi ovat kateellisia sun ulkonäöstä? Minulla ainakin 14 kilon pudotus muutti olemukseni täysin ja nuorensi radikaalisti:)

Vierailija
14/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naispuoliset kaverit voivat joskus olla tosi v-mäisiä tällaisten asioiden suhteen. Ovat olleet varmastikkin ylpeitä koska ovat sinua laihempia ja nyt oletkin heidän mitoissaan tai vielä laihempi.. voi ollakkin, etää miehesi tykkäsi vähä "muhkummasta". mutta jos sulla on nyt hyvä olla niin älä välitä toisten mielipiteistä vaan nauti normaalipainostasi

Vierailija
15/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voi ainakin aluksi olla kauhistunut vähenevistä muodoistasi. meillä ainakin seksi loppui pitkäksi aikaa laihtuessani, koska en ollut vielä silloin sinut uuden kroppani kanssa ja mieskin sanoi, että tunnun oudolta, koska hän on tottunut saamaan minusta kunnolla kiinni (eli samaa varmaan miehesi tarkoittaa). Meidän piti yhdessä uudestaan tutustua kroppaani, jotta pääsimme taas seksin makuun. Muilta tutuilta sain kyllä positiivisia kommentteja.

Vierailija
16/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavoitteesi, jos hänellä ei rahkeet riitä toteuttamaan omia unelmiaan. Onhan toi tosi tympäisevää. Hieno homma joka tapauksessa, että olet onnistunut laihduttamaan!

Vierailija
17/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ainakin pitää pyöreistä ja pulleista naisista, koska on itse aika kookas. Ei siis lihava, vaan tosi pitkä ja raamikas. Hänelle oli kova paikka, kun laihduin. Ei hän silti negatiivinen ollut, mutta kaipasi minun lisäkilojani. Jotkut tutut sanoivat etten laihduttuani ollut enää yhtä iloinen ja rempseä.

Vierailija
18/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat kaverit ajattelevat sinun vievän huomiota heiltä, ja läskit ovat kateellisia itsekuristasi. Alkavat varmasti houkuttelemaan sua ruoalla ja herkuilla, jne.

laihtua, mutteivät pysty samaan.

Vierailija
19/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(92kg ->74kg, olen 162cm pitkä)

Olen saanut todella paljon positiivista palautetta mieheltäni, miespuolisilta tutuiltani, omilta vanhemmiltani, mieheni miespuolisilta sukulaisilta ja parilta hyvältä naispuoliselta ystävältäni.

Sen sijaan esim. anoppi ei kuulemma ole huomannut laihtumistani lainkaan ja muutama naiskaveri on sanoa töksäytellyt jotain negaiivista. Pistän sen tosiaan enempi kateuden piikkiin.

Nykyisestä painostani mieheni pitää, sanoi jo pari kiloa sitten, että ei enää paljoa kannata laihtua, kun pitäis jäädä muotoja. Olen samaa mieltä ja siinä vaiheessa, kun vaaka näyttää 70kg, pyrin enemmänkin kiinteytymään ja pitämään painon samana kuin enää varsinaisesti laihtumaan. Toki muutama ylikilo minulla sittenkin on, mutta minä ehkä olen sen mallinen nainen, joka oikeastaan ON nätimpi pari kiloa yli- kuin pari kiloa alipainoisena ;)

Vierailija
20/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin saman kun laihdutin 18kg. (78 kilosta 60:neen)

Oma oloni oli aivan uskomattoman mahtava ja olin iloinen ja onnellinen. Ainoa mikä rasitti oli todellakin se kun EI KUKAAN kommentoinut positiivisesti. Ainoastaan Painonvartijat-ryhmässäni sain kannustusta.

Silloin olin sinkku ja todellakin "kaverini" pelkäsivät että nyt vien kaikki miehet. Ja toden totta niin kovaa vientiä ei ole ikinä ollutkaan kuin silloin... Ikävin tosi asia taitaa olla se, että tapasin miehenikin niihin aikoihin ja todellisuudessa hän ei ollut minua edes huomannut silloin 78 kiloisena. No nyt hänellä on minut 81 kiloisena :D eli ikävä kyllä kiloni tulivat kahden raskauden myötä takaisin ja ovat tässä pysyneet, sillä en ole laihdutusinspistä takaisin saanut. Kuopus 2,5v valvottaa niin, että taidan öisin pysyä hereillä vain ja ainoastaan pienten suupalojen avulla.

Mutta nauti sinä saavutuksestasi ja anna kavereiden kadehtia. Älä ylpeile, ole vain oma säteilevä iloinen itsesi. Hoikemapana on oikeasti mukavempaa. Tiedän sen itse. Jospa vaikka aloituksesi saisi minuunkin innostusta. Toivotaan.

Kaunista, kevyttä kevättä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän