Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko katsoit Sarasvuon talon kuvat, en viihtyisi

Vierailija
13.04.2010 |

eipä ihme että ero tuli eihän tuossa talossa ole mitään lämmintä ja kodikasta

http://asunnot.oikotie.fi/card/5816429

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista ... :D

Sori, jos mulla olis tuollainen talo, osaisin sisustaa sen huomattavasti paremmin. Mun mielestä itse talo on ihan kiva, mutta sisustus on aivan hanurista. Tykkään omasta talostani enemmän!

Ja nythän onkin niin, että sulla EI OLE tuollaista taloa.

Vierailija
22/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista ... :D

Sori, jos mulla olis tuollainen talo, osaisin sisustaa sen huomattavasti paremmin. Mun mielestä itse talo on ihan kiva, mutta sisustus on aivan hanurista. Tykkään omasta talostani enemmän!

Ja nythän onkin niin, että sulla EI OLE tuollaista taloa.

Onko se automaattisesti kateutta? En käsitä. Mulla on talojen suhteen aivan erilainen maku, tykkään puutaloista. MEillä on rintamamiestalo, ja jos pitäis sanoa sellainen talo, minkä voisin haaveilla, niin se on kyllä hirsitalo, esim. pohjalaistalo.

Mutta olen kyllä hyvin tyytyväinen taloomme, enkä haikaile muita. Haaveissa on lähinnä tulevat remontit ja pihan laitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tuollaisen merihevos-taulun!

Vierailija
24/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisia rahoja,kun tavallisella ihmisellä ole .

Vierailija
25/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ainakin kotoisa, vaikka ei vimpan päälle olekaan.

Vierailija
26/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sellanen mistä mä tykkään. SIsustamalla tietysti kodikkuus lisääntyy, elämä saa näkyä. Nythän tuossa ei näy mitään elämisen jälkiä kun ei ole tarkoitus esitellä kenenkään KOTIA vaan pelkästään myydään asuntoa josta joku muu tekee sitten itselleen kodin.

Vierailija
27/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kaks kusilaaria vierekkäin kylppärissä. näyttää siltä et lentoon ollaan lähdössä..

Vierailija
28/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivytetty yksilöllisyys, jotta helpompi myydä. Minusta pohjaratkaisut kivoja, samoin tilavaa ja valoisaa. Osa kuvista näytti kuin cad-kuvilta, joissakin kuvissa käytetty photoshoppia....

Vierailija
29/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täysin minun makuni vastainene eli en viihtyisi lainkaan. Liian virastomainen.

Vierailija
30/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea talo, tuollaisessa olisin onnellinen! Ettei vain olisi ollut Osmo Rauhalan tuo merihevostaulu?

Vierailija
31/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhee! Tulee ihan mieleen meidän firman tilat. Yöks.

Ja kateuskortin heittäjälle: ihmisillä on erilaisia makuja, toisia tuollainen ei sytytä yhtään. Itse tykkään mansardikattoisesta Kannustalosta pitkän koivukujan päässä.

Vierailija
32/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin kodin jossa ei ole kolmea kerrosta tai ainakin viehätäävämmät portaat.

Oli kyllä ihana kun jokaisella makuuhuoneella oli oma kylppäri paitsi ilmeisesti tornimakuuhuonella vai mikä se yksinäinen huone oli?

Vierailija
33/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kaks kusilaaria vierekkäin kylppärissä. näyttää siltä et lentoon ollaan lähdössä..

katsopa tarkemmin toista kuvaa ne ammeet ovat vierekkäinen ja kuva siitä tilasta

Vierailija
34/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tietokoneella tehty animaatio alkuperämallien mukaan.

Siellä on paljon muutakin ja hieman erinäköistä. Kodikkaampaa ollut oikeasti.

Siis huonekalutkin kyllä oikeesti erilaisia!

:D

Vierailija
35/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinne takkahuoneen suuntaan jotkut liukuovet vai miten?

Niinkuin joku sanoi, on aika virastomainen, mutta ymmärrettävää että on tyhjennetty myyntiä varten. Voi olla vaikea myydä paitsi hinnan puolesta niin muutenkin. Usein näissä todella kalliissa taloissa on monia rakennuttajilleen sopivia, erikoisia ratkaisuja, jotka eivät ehkä käy kenellekään muulle. Ja jos laittaisin tuon summan taloon kiinni, varmaan rakennuttaisinkin oman, juuri sellaisen kuin taas itse haluan.

Vierailija
36/36 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinkasta?