Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haittaa leikkikehästä? Miksi siihen ei

Vierailija
12.04.2010 |

saisi laittaa lasta esim. siksi aikaa, että saa tehtyä omia hommia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se oli aika välttämätönkin jossain vaiheessa, kun kaksosvauvat olivat muuten toisiaan repimässä tai potkimassa tai myörimässä toisen naamalle, jos laittoi samassa tilassa lattialle.

Vierailija
2/4 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sais laittaa, kun lannistaa liikkumishaluja ja estää maailmaan tutustumista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko siitä ollut haittaa, mutta jos olisin omani laittanut siihen, mukula olisi huutanut kurkku suorana. Eli vain jos olisin halunnut tehdä omia hommiani kiljuvan muksun kanssa.

Vierailija
4/4 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut vauvan jo varhain leikkikehään. Aluksi peiton päälle sinne kellimään niin ei vierasta myöhemminkään.

Ostin puhallettavan uima-altaan kehän sisälle jonka puhalletut reunat estivät pääkolhuilta vauvan alkaessa pyörimään. Myös olin varma että alusta on puhdas...

Kahdelle nuorimmalle ostin selaisen pohjallisen jossa verkkoreunat. Lattiamme oli kylmä talvisin joten pohjan ollessa irti maasta oli Ok.

Tässä verkkolaitaisessa oli pehmeät yläreunat joissa renkaat mistä vauva otti kiinni opetellessaan ylös nousemista.

Nostin leikkikehän pohjallisen myös ulos kesällä. Pystyin tekemään kitkemishommia ym. vauvan viihtyessä kehässä, minä näin hänet koko ajan... Ei ainakaan syönyt ruohoa jne. Tavalliseen kehään olen laittanut jotain peittoa tms. alustaksi ulos ettei vauva saa käsinsä mitään...

Vauva on ollut myös "turvassa" isommilta sisaruksilta, kun sen ikäisiä ettei ihan ymmärrä vauvoista.

suosittelen sen hankimista jo ihan pienelle että tottuu ja alkaa viihtymään lelujensa kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä