Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjan saaja haluaa vaihtaa lahjan :( Tulipa paha mieli.

Vierailija
12.04.2010 |

Toki on tärkeää, että lahja on varmasti mieleinen, mutta minulle oli tärkeää valita itse lahja henkilölle, jolla ei ikinä olisi varaa itse hankkia vastaavaa tuotetta. Hän piti siitä periaatteessa tosi paljon. (En halua paljastua kertomalla enempää.) En halua olla mikään tavara-automaatti, sillä en ole mitään velkaa eikä lahja ole minusta velvollisuus. Kuinka pitkälle olisit valmis säätämään lahjan kanssa jälkikäteen, että saaja olisi tyytyväinen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtamisen, jos koko on väärä tai vaikka on jo samalainen muumilautanen kaapissa ;) Tai sählymaila on väärän kätinen.

Mutta sitä en tajua, että vaihdetaan vain siksi, että ei miellytä. Lahja on lahja ja se siitä.

Törkeintä on vaivata antajaa sillä vaihdolla. Jos on pakko, kuittia voi pyytää vaihtamista varten ja hoitaa vaihdon itse. Toisen juoksuttaminen ja uuden lahjan vaatiminen tilalle on ihan yksinkertaisti moukkamaista ja ääliömäistä käytöstä.

Vierailija
22/26 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjan saaja tietää,että se on todella ARVOKAS, ja sillä ei ole hänelle käyttöä, niin hän haluaa saada kuitin sinulta,palauttaa tuotteen kauppaan,ja saa ison kasna rahaa käteen,jonka voi tuhlata miten tahtoo. TÄMÄ ON SE IDEA, USKO POIS. et vaihda, et anna kuittia. piste.

paikallisella Hennesillä ja kertoo, että joka joulun jälkeen sinne tulee kasapäin pissiksiä, jotka haluais vaihtaa mummoilta saadut lahjakortit rahaksi. Mutta ei ainakaan täällä meidän Hennesillä vaihdeta.

Kai ne sitten ostais tupakkaa tai jotain... Kyllä kai nyt joka teini löytää Hennesiltä jotain, on sitten tyyli mikä tahansa. Mutta toisille kun ei kelpaa mikään.

Samaa olen huomannut, tosin toinen vaateketju kyseessä...Teinit tulee viidenkympin lahjakortin kanssa ja ostaa ponnarilenkkejä, naama venähtää kun kerron että lahjakortista ei saa rahaa takaisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjan toiseen kokoon, joka on hänelle ehdottomasti väärä koko, ihan oikeasti siis. Se ei ole kuitenkaan mahdollista, joten joutuisin etsimään hänelle aivan toisen mallin ja toivoa, että se kelpaisi. -ap

äääh..

Sanot miten asia on. Jos kerran kumpikin olette aikuisia niin mikä ongelma siinä on? Jos se kaverisi siitä loukkaantuu niin oma on ongelmansa.

Itse nyt en tuosta loukkaantuisi kun kaveri on kuitenkin sanonut syynkin että miksi haluaa vaihtaa. Jos haluaa mielestäsi väärän koon, niin halutkoon. Ei pitäisi sinun sillä päätäsi vaivata..

Vierailija
24/26 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtamisen, jos koko on väärä tai vaikka on jo samalainen muumilautanen kaapissa ;) Tai sählymaila on väärän kätinen.

Mutta sitä en tajua, että vaihdetaan vain siksi, että ei miellytä. Lahja on lahja ja se siitä.

Törkeintä on vaivata antajaa sillä vaihdolla. Jos on pakko, kuittia voi pyytää vaihtamista varten ja hoitaa vaihdon itse. Toisen juoksuttaminen ja uuden lahjan vaatiminen tilalle on ihan yksinkertaisti moukkamaista ja ääliömäistä käytöstä.

Minä saan aina anopilta kalliita, turhia ja (usein myös) rumia tai tyyliini sopimattomia lahjoja. Ei tulisi mieleenikään pahoittaa hänen mieltään niitä arvostelemalla kumminkaaan.

Olen yrittänyt nätistä sanoa, että ei tarvitse niin kovasti aina lahjoa, mutta hän tykkää lahjojen antamisesta, kun harvoin nähdään.

MIehen vinkistä olen nyt myynyt Huutiksessa ne, jotka tosiaan jäisi käyttämättä.

Vierailija
25/26 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu lähtemään etsimään uutta lahjaa. Eikö hän itse voisi käydä vaihtamassa lahjan mieleiseensä.

Kyllä minä loukkaantuisin, vaikka onkin ihan sama mitä lahjoillani tehdään, mutta en haluaisi enää alkaa uutta lahjaa etsimään, jos ei kelpaa.

Vierailija
26/26 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu lähtemään etsimään uutta lahjaa. Eikö hän itse voisi käydä vaihtamassa lahjan mieleiseensä.

Kyllä minä loukkaantuisin, vaikka onkin ihan sama mitä lahjoillani tehdään, mutta en haluaisi enää alkaa uutta lahjaa etsimään, jos ei kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä