G: Kuinka monta raskaustestiä olet tehnyt?
Kommentit (23)
Olen itse tehnyt kotona kaksi raskaustestiä joista molemmat olivat positiivisia. Kaksi lasta minulla on.
Lisäksi hormonikierukkaa asentaessa annettiin testitikku käteen ja käskettiin tekemään se raskaustesti ennen kuin kierukka asennettiin. Negatiivinen oli ja olisi kyllä ollut melkoinen ihme jos olisi ollut positiivinen.
joista kaksi positiivista. Ensimmäisen tein, kun olin raskautunut esikoisesta. Toisen paniikissa joskus ekan ja tokan lapsen välillä, kun kuukautiset oli ollut niin pitkään poissa. Kolmas sitten taas siinä vaiheessa kun tokaa odotin ja neljäs oli myös tällainen varmistus, että enhän vain ole raskaana, kun kuukautisia ei kuulunut.
tarkkaa kirjaa en ole pitänyt. Kaikki negoja.
Ehkä pari-kolmekymmentä. Kaksi positiivista, molemmista meillä lapsi.
yksi noista negoistakin kyllä raskausaikana rv4+5
joista neljä positiivista. Kaksi raskautta, kaksi lasta.
2 ekaa tein vaikka ehkäisy kunnossa kun menkkoja ei kuulunut. 3 kerralla oli oikeasti mahdollisuus olla raskaana.
ehkä noin kymmenen. Yksi positiivinen testi, yksi raskaus, yksi lapsi.
Erittäin epäsäännöllinen kierto.
t.10
Keskenmenon jälkeen piti seurata milloin on taas nega, ja nyt viimeisellä kerralla olin vainoharhainen ja testailin että haamu varmasti sieltä vahvistuu kunno viivaksi. Positiivisiakin saattaa olla siis yhteensä joku kaksikymmentä.
Tikkujen hinta on ollut euron luokkaa kappaleelta, osan olen saanut ilmaiseksi.
varmaan noin kymmenen, vaikka iältäni olen vasta 19v. ja testit ovat olleet apteekin halvimpia, mutta kyllä niihin silti rahaa on mennyt.. yritämmne raskautta eikä vielä ole tärpännyt.
toisessa 4, kolmannessa 2 ja neljännessä 3.
Hörhö joo, mutta en vaan uskonut..=))
toisessa 4, kolmannessa 2 ja neljännessä 3.
Hörhö joo, mutta en vaan uskonut..=))
Raskauksia vain kaksi, mutta tehtyjä testejä 7kpl, kaikki positiivisia :D
oli positiivinen.