Oletko saamassa vauvan, mutta et ota äitiyspakkausta?
Rahavaihtoehto on 140€
Olisin valmis ostamaan äpakkauksen 200 eurolla jos sen hankit.
Ulkomailla asuva
Kommentit (9)
Voit halutessasi ostaa pakkauksen, jos et voi saada sitä esimerkiksi ulkomailla asumisen vuoksi. Pakkauksen hinta on 274,15 euroa + postituskulut. Hinta sisältää arvonlisäveron. Voit tilata pakkauksen Reima Oy:ltä
* puhelimitse numerosta: +358-20-759 5806
* sähköpostitse Sirpa Kukkumäeltä (etunimi.sukunimi@reima.fi)
* postitse osoitteesta Reima Oy /äitiyspakkaus, Jämintie 14, FIN-38700 Kankaanpää, Finland
Voit halutessasi ostaa pakkauksen, jos et voi saada sitä esimerkiksi ulkomailla asumisen vuoksi. Pakkauksen hinta on 274,15 euroa + postituskulut. Hinta sisältää arvonlisäveron. Voit tilata pakkauksen Reima Oy:ltä * puhelimitse numerosta: +358-20-759 5806 * sähköpostitse Sirpa Kukkumäeltä (etunimi.sukunimi@reima.fi) * postitse osoitteesta Reima Oy /äitiyspakkaus, Jämintie 14, FIN-38700 Kankaanpää, Finland
Mikä sua asiassa harmittaa?
että ottaisin paketin ja myisin eteenpäin... Voisin myydä sinulle :o)
Koska saat pakkauksen? Minä olen
Siis vielä kerran :)
Käviskö sulle tuo 200€? Ja koska olet saamassa paketin. Mä olen suomessa kesä- ja heinäkuun, eli silloin tarvis olla paketti saatavilla.
Mikä sua asiassa harmittaa?
kun kaikki muut saa jotain paitsi mä! Jos mä en saa niin ei muutkaan ansaitse mitään hyvää. Nih.
4
tasan 140 eurolla....
Minusta ikävä ihminen ottaa välsitä jotain :(
Siis vielä kerran :) Käviskö sulle tuo 200€? Ja koska olet saamassa paketin. Mä olen suomessa kesä- ja heinäkuun, eli silloin tarvis olla paketti saatavilla.
Saan paketin varmaan toukokuussa -viimeistään kesäkuun alussa.
Eli saisit paketin kesä-heinäkuussa.
200€ ok - missä päin Suomea silloin olet ?
Ajattelin vain että täytyykö postittaa jonnekkin?
että ottaisin paketin ja myisin eteenpäin...
Voisin myydä sinulle :o)