Mitä mies huutaa lauetessaan?
Minun huutaa joka kerta jotain tyyliin "Kolonmölöm"!. Asiasta kysyttäessä mies punastuu eikä suostu puhumaan asiasta.
Kommentit (216)
"halpaa pensaa... halpaa pensaa... halpaa pensaa... NYTTTT!!!"
-winner-
"Olen yllättynyt sisäänpyrkivien orpojen määrästä."
-winner-
"VOI EI! Nyt vasta muistin, etten ostanut kumeja kaupasta ja mulla on kaikki taudit!"
-winner-
"OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! Jeesus tulee, oletko valmis?"
-winner-
Veikko Lavin Silakka-apajalla. Ehtii just koko biisin loppuun.
-winner-
Vuokra isäntä: "Vikise homo vikise PERKELEEEE"!
Mieheni: I goming aaagh!
M56v
Mun mies näin: "Mä tuuu-uuuuuuu-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu--uuuuuuuuuuuuuuuun!!!!! Uuuuh uuuuuuuuh uuuuuuh uuuuuuh oooooooh oooooooooh ooooooooooooooooooohhhhh"
Sit rauhoittuu.
Ei niin mitään. Ei edes ähkäise tai nytkähtele. Mistään ei huomaa että tuli. Käsihommissakin tarkistan onko tavarat vatsalla, että tiedän joko lopetellaan.
Ouuh! Uuuuuh! Mikko, Mikko, Mikko, Mikko!! OUUU!!! MIKKOMIKKOMIKKO RAKASTAN SUA!! AAAAAAAHHH!!!
- mikko24 -
Itsellä tulee huudettua vaimon siskon nimeä.
Hakkaa Hakkaa päälle! Hakkaa päälle! Hakkaa päälle!
"Mömmöö coloniin!!!"
-winner-