Mitä mies huutaa lauetessaan?
Minun huutaa joka kerta jotain tyyliin "Kolonmölöm"!. Asiasta kysyttäessä mies punastuu eikä suostu puhumaan asiasta.
Kommentit (216)
Ähkäisee tms.
Alettiin deittailla parikymppisinä eikä mies pitänyt silloinkaan mitään ääntä. Minä huohotan ja vikisen kun koira mutta mies nauttii kai enemmän kuuntelijan roolista.. haluisin hänen suustaan kuulla huutoa tms mutta ei toista feikkaamaankaan voi pyytää.
Mieheni tähän tyyliin "kohta tulee,tulee TULEE,
ja rakastaja tulee,kohta NYT,NYT
Minulla menee näin,kun tunnen laukeamisen olevan lähellä yritän vähän hidastaa tahtia eli "minulla tulee kohta en jaksa pidättää, kohta tulee minulla tulee tulee nyt TULEE(huutoa) aahh aahh
vaan eroottis-eksoottista ääntelyä.
"NÄETKÖ MINKÄ MAALIN KAVERI ISKEE!, NÄETKÖ MINKÄ MAALIN KAVERI ISKEE!"
"TAIVAS VARJELE MIKÄ SIELTÄ TULEE!"
"KATSO MILLÄ LIIKKEELLÄ KAVERI TULEE SIELTÄ!"
"SEKUNNIT KULUVAT KELLOSSA JA HETI TULEE MAALI!"
"HUUDA MINUN SOTILASARVOANI, HUUDA MINUN SOTILASARVOANI"
Ensin voihkii sitten alkaa haukkomaan henkeä ja kitisemään. Lopulta tulee ihan suoraa huutoa.
mieheni huutaa kolommölöm lauetessaan sisääni jonka jälkeen hän saa muro orgasmin :-8
Ai perkele kun tekee hyvää Aaaaaaaaahhhhhhhhhhh. Aaaahhhhhhhhh ihana ihana, ihana. Saatan saadä monta kertaa peräkkäin 2-3 kertaa ja tajunnanräjäyttäviä.
Yksi mies huusi "JES, JES, JES JES JES". Aina.
Ai kauhee, mulla ei varmaan pitäis pokka puolienkaan teidän kanssa! :D
Laulaa porilaisten marssia, ei vaiskaan
Minä huudan aina näin: "ÖÖÖÖÖ! ÖÖÖÖÖ! ÖÖÖÖÖÖ! HMPH HPMH!!!! ÖLÖLÖÖLÖLÖÖÖÖÖ! ÖLÖLÖÖÖÖ!"
Yleensä vaan joku mmh-ääni tai vastaava ohhhuaahmmh :--D melko hiljainen tapaus sängyssä muutenkin.
Mitä ihmeen aikuiselokuvia sinä olet katsonut? Ei miehet huuda tullessaan. Lähinnä ähkäisee.
"Minää minää minää!" Epäilen narsistiksi.
Minä ensin varoittelen kun alkaa munissa tuntua siltä että tulee.. "herranjumala mikä sieltä tulee.." muutaman kerran tuota toistelen. Sitten kun mälli irtoaa huudan naisen korvaan "herranjumala! Nyt TULEE! TULEE! TULEE!"