Mitä mies huutaa lauetessaan?
Minun huutaa joka kerta jotain tyyliin "Kolonmölöm"!. Asiasta kysyttäessä mies punastuu eikä suostu puhumaan asiasta.
Kommentit (216)
EI VOI OLLA TOTTA....upeaaa...oih
En yleensä sano mitään. Toisinaan saatan käyttää kolon mölöm -fraasia tunnelman nostattajana.
Vierailija kirjoitti:
"Je vais jouir" tai "tu vas me faire jouir" ja huokailee, joskus voihkaisee hiljaa. Mieheni on ranskalainen.
Toi on melko noloa. Tiesitkö että tuo on suomeksi "kolon mölöm"?
Huutaa ja sanoo jotain tyyliin, kyllä on hyvää. Kiihotun tuosta mielettömästi.
Ähkäisee vain, ei koskaan mitään muuta. Jos lapset eivät ole kotona, niin ähkäisee hieman isommalla äänellä. Ähkäisyn kuuleminen on hieno kuuloista, mutta joskus olisi mukava kuulla enemmän.
Eikö kenenkään muun miehet murahtele? Ah, se on kyllä niin kiihottavaa kun mies murahtaa lauetessaan. Taitaa olla perisuomalainen tää mun ukko, kun kommentoi murahtelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin takaapäin lauetessa yleensä: "vittuvittuvittu... perrrrrkele, ai saatana. Vittu!" Joskus saattaa kuulua myös "limavittu huoranperse...", ja myös "jeesusvittu"kin käy melko usein kylässä :-)
White trash sex :DDD
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenenkään muun miehet murahtele? Ah, se on kyllä niin kiihottavaa kun mies murahtaa lauetessaan. Taitaa olla perisuomalainen tää mun ukko, kun kommentoi murahtelemalla.
Kyllä. Kuulostaa mahtavalta ja siinä menee issekin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex veti syvään henkeä, pidätti ja sanoi lopuksi AAAAHHH. Oli musta todella seksikästä. Rivojen puhuminen on vielä vähän outoa.
Nykyinen katsoo silmiin, vaikeroi ja sanoo lopuksi voi luoja. Suuhun tullessaan reaktio hieman voimakkaampi:) siltä on ihana ottaa suuhun.
Täällä sama.
SEAMAAAAN!!!!!
Kysyinkin kerran miksi huutaa entisen Arsenalin maalivahdin nimeä.
Itse olen pari kertaa hekumoissani huutanut vaimon isosiskon hekumallisen 20-v tytön nimeä. Lintsaria ole saanut jostain kumman syystä poskelle.
PÄÄSISPÄ JO PASKALLE! PÄÄSIS JO PASKALLE!
Lauetessaan huutaa "Allahu akbar"...
Varsinki takaapäin ja peppupanoissa kontallamme ukko huutaa:" NYT PYLLISTÄ VIELÄ OIKEEN KUNNOLLA! " sitten ponnistaa vielä kerran ja karjasee kun laukeaa muhun siinä...( viiden minuutin päästä se jo yleensä sitten jo kuorsaakin)
..tuntuu hyvältä...en pysty pidätteleeeee...mä tulen...aaaarggg!!!!!