moniko mies käyttää naisten alushousuja?
Itse kiihotun ainakin tullut emännän housuja kokeiltuu kivasti puristaa
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:15"]Itse kiihotun ainakin tullut emännän housuja kokeiltuu kivasti puristaa
[/quote] Aika moni käyttää. Arvioisin, että noin 30 % suomalaisista aikuisista miehistä. 
En osaa sanoa moniko, mutta minä itse ainakin käytän! Samoin rintaliivejä, korsettia, steikkareita... Olis väärin antaa kaikki nuo ihanuudet vain naisten käyttöön. Vielä on hakusessa joku kiva harrastuskaveri
Ja kuinka monella miehellä on sukkahousut töissä jalassa?
Yksi työkaverini käyttää naisten pikkareita joka torstai. Olen nähnyt. Kutsuu sitä tyttötorstaiksi:) Mun mielestä se on hauskaa ja täysin ok.
Minä käytän silloik tällöin. Ja anopilta olen "lainannut" joksikin aikaan....pidän myös niitä jalassa....palautan aina seuraavan vierailun aikana takaisin
Itsellä on tällä hetkellä tamponi perseessä. Varsinkin työ-aikana se helpottaa oloani. Olen siis kuorma-auto kuski.
Joskus otan pyykkikorista vaimon pikkarit. Pidän päivän niitä ja palautan takaisin koriin. Tuntuu ihanalta kun kyrpä saa olla housuissa jossa häppärit on antanut hajunsa housuihin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus otan pyykkikorista vaimon pikkarit. Pidän päivän niitä ja palautan takaisin koriin. Tuntuu ihanalta kun kyrpä saa olla housuissa jossa häppärit on antanut hajunsa housuihin.
Tuota, pihtaako sun vaimo? Ja hämäätkö työkavereita pillunhajuisilla pikkareilla, että töihin lähtiissä naida napsautit, vaikka todellisuudessa et oo saanu aikoihin muiltakuin nyrkkikyllikiltä? Onko miehekästä retostella kavereille aamupanoilla vaikka pallit on turvoksissa siemenistä?
Miten helv niitä voisi miehet käyttää kun miestenkin kalsarit puristaa. Sloggilta löytynyt vähän väljemmät mutta niistäkin maximallista jätetty kalukukkaro pois.
Naisten pikkarit on paljon laadukkaammat, niiden etumuksessa ei ole hankaavia saumoja ja joustavana ne ei ole kiristävät vaan pitää kulkuset mukavasti paikallaan, erityisesti puvun housujen kanssa suosittelen.
Osta siis sellaset pitsittömät ja neutraalin näköiset pikkarit niin kukaan ei edes tajua että sulla on naisten pikkarit jalassa. 
Mulla on kokoelma naisten käytettyjä. En laita päälle, mutta otan pitkän henkäyksen kun lähden viikonloppuna baanalle.
Käyttäisin kyllä mielelläni seksikkäämpiä pikkareita kuin miesten peruskalsarit, tykkään siitä miten niistä tulee eroottinen olo koko päiväksi. En nyt kuitenkaan ole ryhtynyt naisten pikkareita käyttämään; vaikka ei siinä itselle mitään ongelmaa olisi (ihan mieluusti oikeastaan voisin käyttää), niin epäilen että vaimo voisi nikotella jonkin verran, kun kesymmätkin jutut tahtovat olla vaikeita, eikä tuo nyt minusta sen arvoista kuitenkaan ole. Jos olisi oikeasti seksikkäitä miesten alusasuja jossain myytävänä niin että niitä pääsisi vähän hypistelemään ja arvioimaan laatua, niin kiinnostaisi kyllä. Verkkokauppa ei oikein innosta kun sieltä nyt saattaa sitten tulla ihan mitä sattuu, haluaisin kuitenkin sillä tavalla laadukasta jota voisi oikeasti käyttääkin, eikä vain jotain muovista rimpulaa jota pidetään minuutti ennen esileikin alkua.
Oon laittanut huvikseen kunnon pitsipikkarit naiselta töihin päiväksi.
Oli kyllä kulli puolikovana koko ajan.
t.pervo-kake
Pari viikkoo sitten aloin itsekkin pitää vaimon käytettyjä pikkareita. Ensimmäisett päivät oli puolikovana kokoajan. Nyt vaan tuntuu hyvälle kun kulli puristuu kivasti silkkisiin housuihin ja ajatus siitä että vaimon ihana tuoksu on lähellä kokoajan. En varmaan tule enää käyttämään miesten epämukavia kalsareita ikinä. Tilasin taas vaimolle lisää alushousuja tietäen että tulen itsekkin käyttämään niitä
Mä ostan yhdeltä opiskelia naiselta pikkareita,korsetteja ja sukkiksia. Käytän niitä sitten itse sillointällöin ihan töissä ulkovaatteiden alla kun pääsääntöisesti ulkotöitä teen. Oma vaimo on niin pienikokoinen että hänen vaatteet ei sovi minulle.
Moni. Yleisempää mitä ihmiset luulee.
Kaupasta tai netistä tilaamalla saa omia ja ei täydy käydä vaimon laatikolla. Ei myyjä tiedä onko ne itselle vai vaimolle.
Tyttöystävä yllytti etten uskalla laittaa hänen pitsialkkareita töihin. Uskalsin ja oon uskaltanut siitä lähtien.
Ku ladasta mersuun ois vaihtanu mukavuudessa.
Mulla on tälläkin hetkellä naisten pikkarit ja sukkahousut jalassa. Käytän niitä joka päivä. Töissä en pidä rintsikoita, mutta vapaa-ajalla on kiva käyttää myös niitä. Ostamme vaimon kanssa alusvaatteet yhdessä, molemmille omat.
Naisten alushousuja käyttäviä miehiä on maailmassa yhteensä 1 228 532 065
Kyllä kokeilen joskus vaimon stringejä...ja muitakin hepeniä on tullut testattua