Uskoako miestäni vai siskoani?
Minun ja siskoni välit katkesivat vuosia sitten kun hän kahdesti vei poikaystäväni. Ennen tuota siskoni oli pyrkinyt monin tavoin minua satuttamaan, eniten kuitenkin satutti nuo poikaystävien viennit, erityisesti viimeinen, koska sillon yllätin tämän poikaystäväni siskoni kanssa.
Mieheni ei ole siskoani koskaan tavannut, on kyllä nähnyt kuvissa, mutta niistä kuvista siskoni on muuttunut niin paljon, ettei häntä osaa yhdistää samaan ihmiseen. Muutama kuukausi sitten siskoni soitti minulle ja vannoi ja vakuutti, että hän on muuttunut ja että haluaisi korjata välimme. Pitkän keskustelun jälkeen suostuin lähtemään siskoni kanssa kahville keskustelemaan asioista kasvotusten. En tuolloin täysin vakuuttunut, että siskoni oli muuttunut, muuten kun ulkoisesti, vaikka hän väittikin muuta. Päätin, etten anna hänen tulla pilaamaan elämäämme ja sanoin siskolleni, että on parempi, että emme jatkossakaan pidä yhteyttä. Siskoni ainakin vaikutti siltä, että ymmärsi.
Nyt pari viikkoa sitten siskoni tuli meille ja kertoi, että mieheni on pettänyt minua hänen kanssaan. Mieheni oli tuolloin kotona, lapset onneks oli päikkäreillä. Huomasin mieheni ilmeestä, että siskoni oli hänelle tuttu, ainakin ulkonäöltään. Käskin siskoni häipyä ja hän teki työtä käskettyä. Tuon jälkeen kysyin mieheltäni onko se totta ja mieheni kielsi, ettei olisi harrastanut seksiä siskoni kanssa, mutta kertoi, että siskoni näköinen nainen oli häntä kyllä yrittänyt iskeä hänen ollessaan työmatkalla ja viimeisenä iltana oli lähtenyt työkavereidensa kanssa baariin. Mies kertoi myös, ettei muista siitä illasta esim. sitä mihin aikaan on mennyt hotellille ja mies ei omasta mielestään myöskään juonut niin paljon, että muistin olisi pitänyt mennä.
Mieheni ei ole minulle koskaan valehdellut (jos ei lasketa muutamia kertoja jolloin järkännyt yllätystä minulle ja oli pakko valehdella, ettei yllätys paljastu, tuolloin kuitenkin huomasin, ettei mies puhu totta) ja tämänkin kertoi täysin luontevasti. Sen sijaan siskoni on harvoin puhunut minulle totta, mutta silti mietin, että entäs jos siskoni puhuukin totta ja mieheni ei. Ja miten ihmeessä tästä voi selvitä, kun en ehkä koskaan saa tietää totuutta.
Uskottavampaa ehkä kuitenkin on se, että siskoni valehtelee, mutta onko se oikeasti totuus?
Kommentit (41)
osaako kukaan kyökkipsykologi analysoida, miksi ap:n sisko tekee niinkuin tekee? Mitä hyötyä hän saa siitä itselleen?
Nyt haluaa näyttää paremmuutensa niin siskolleen, kuin muillekin. Epävarma itsestään eikä sinut itsensä kanssa, jolloin pystyy alentumaan moiseen. Tuntee vain oman pahan olonsa ja vähemmyytensä lapsuudessaan, haluaa saada/saavuttaa jotain hyvää elämässään. Ei osaa kokea myötätuntoa eikä empatiaa, tarvitsee oman läheisyydenkaipuun tyydytystä.
sisko epävarma, siksi valitsee tutun rakkaan (tässä tapauksessa siskon valitun), ei uskalla/kykene/halua ketä tahansa.
Eli tässä tapauksessa kohde on se oma sisko, tuttu, mutta "se parempi" ja siskon tutut miehet. Pettäjäsisko liian epävarma tutustuakseen vieraisiin.
No onnea vaan miehellesi jos tuollaisen kanssa on sänkyyn mennyt...
Minä kyllä luulen, että pettäminen on vaan ap:n siskon keksimää eikä totta. Luota ap mieheesi, siskosi on oikeasti täys kahjo!
nuo naiset sitten on ulkonäöltään ja käytökseltään, jotka saavat miehen kuin miehen pettämään partneriaan? Olisi kiva tietää, millainen täytyy olla, että saa kenet tahansa.
Siskosi puheita ei kannata uskoa, mutta miehen oma reaktio kuulostaa siltä että jotain kyllä sattui.
Mitä ihme takeltelua siitä että joku kyllä yritti iskeä eikä hän muista milloin meni hotelliin, mutta ei mennyt tuon naisen kanssa (ja varoiksi vielä tarkennus että uskoakseen muistaa kaiken, voi sitten vedota siihen uskoakseen sanaan jos jääkin kiinni ja syytät valehtelusta). Ja vielä vain työmatkan viimeisenä iltana meni ulos. On niin selittelyn ja puolustelun makua ettei voi olla rehellinen.
nuo naiset sitten on ulkonäöltään ja käytökseltään, jotka saavat miehen kuin miehen pettämään partneriaan? Olisi kiva tietää, millainen täytyy olla, että saa kenet tahansa.
Eiköhän se vie pitkälle kun mies luottaa ettei vaimo saa tietää.
Viime yö meni tätä pohtiessa kun ei vaan saanut unta ja miehen kanssa keskusteltiin paljonkin ja lisäksi soitin miehen työkaverille. Asioita ja kertomuksia puntaroituani niin minä kyllä uskon miestäni, ettei mitään ole tapahtunut ja että tämä on taas siskoni yksi keino yrittää saada tuhottua elämäni. Siskolleni aion hakea lähestymiskieltoa ja mies suostui todistamaan, että sille on tarvetta.
Vaikka haluaisinkin uskoa siskoni muuttuneen, niin en vaan usko siihen, että olisi ollut sattumaa, että siskoni samassa ravintolassa missä mieheni just samaan aikaan. Varsinkaan kun siskoni ei asu tuolla paikkakunnalla.
ap
kertoa minkälainen lävistys miehelläsi on genitaaleissaan? Jos vetää jonkun hatusta, valehtelee. Jos sanoo ettei minkäänlaista, vedätä vähän vielä ja sano että hän ei varmaankaan puhu sitten totta, yritä savustaa totuus esiin.
siskosi valehtelee.
Mutta ei tuon miehesikään selitykset oikein päivänvaloa kestä. Mulle anakin tulis mieleen, että jos ei siskon kanssa pettänyt, niin ainakin jonkun muun. Kyllä nyt normaali ihminen tietää kategorisesti, että onko _kenenkään_ kanssa pettänyt. Sit vois sanoa, että kun ei ole kenenkään kanssa pettänyt, niin ei varmasti siskosikaan kanssa, mutta miehesi mukeltelut on sitä luokkaa, että kyllä on jonkun peitto heilunut, oli sisko tai joku muu.
ollut siskosi kanssa, mistä ihmeestä siskosi tiesi missä kaupungissa miehesi on työmatkalla? Jos itsekään ei asu kyseisessä työmatkakaupungissa, ei ole sattumalta voinut osua kyseiseen baariin. Eli jotakin kautta on onkinut selville missä miehesi on? Sukulaisilta, mieheltä itseltään????
Yksi ystäväni (nykyään kyllä ex ystävä) oli mieleltään sairas ja vuosien varrella sain huomata, että hän haluaa pilata elämäni. Katkaisin välit ja meni monta vuotta ettei ystävästäni kuulunut. Sitten eräänä päivänä tuli ovellemme vauva kainalossa väittäen, että kyseinen vauva on mieheni ja sanoi, että haluaa meidän kasvattavan vauvan koska hän ei siihen kykene. Tiesin mieheni pettäneen ja ajan puoleen olisi periaatteessa ollut mahdollista, että tuo vauva olisi mieheni. Mieheni ei koskaan ollut tavannut tätä ystävääni. Testit kuitenkin paljastivat tämän ystäväni valehtelevan eikä tuo vauva ollut mieheni.
Minä siis kyllä uskoisin ap miestäsi ja sitä, ettei hän ole pettänyt. Siskosi on sairas.
Yksi ystäväni (nykyään kyllä ex ystävä) oli mieleltään sairas ja vuosien varrella sain huomata, että hän haluaa pilata elämäni. Katkaisin välit ja meni monta vuotta ettei ystävästäni kuulunut. Sitten eräänä päivänä tuli ovellemme vauva kainalossa väittäen, että kyseinen vauva on mieheni ja sanoi, että haluaa meidän kasvattavan vauvan koska hän ei siihen kykene. Tiesin mieheni pettäneen ja ajan puoleen olisi periaatteessa ollut mahdollista, että tuo vauva olisi mieheni. Mieheni ei koskaan ollut tavannut tätä ystävääni. Testit kuitenkin paljastivat tämän ystäväni valehtelevan eikä tuo vauva ollut mieheni.
Minä siis kyllä uskoisin ap miestäsi ja sitä, ettei hän ole pettänyt. Siskosi on sairas.
Kun testi osoitti ettei miehesi ole isä, se tarkoittaa ettei ap:nkään mies ole mitään tehnyt ja pitäisi uskoa tämän sanaa...
uskot miestä tietysti.
Teidän elämähän on kuin paraskin saippua-ooppera! ;D
Kun kyseessä on mies niin se on pettänyt av:n mukaan ihan varmasti eikä suostuta ajattelemaan, että ap:n sisko on saattanut hyvinkin sepittää koko tarinan, koska mies ei ole suostunut seksiin hänen kanssaan tmv. Mieshän kun ei (muka) voi koskaan vastustaa halujaan tai sanoa seksille ei.
siskosi saa juuri sen mitä on hakenutkin, eli tuhottua parisuhteesi jälleen kerran.
Jäitä hattuun.
ollut siskosi kanssa, mistä ihmeestä siskosi tiesi missä kaupungissa miehesi on työmatkalla? Jos itsekään ei asu kyseisessä työmatkakaupungissa, ei ole sattumalta voinut osua kyseiseen baariin. Eli jotakin kautta on onkinut selville missä miehesi on? Sukulaisilta, mieheltä itseltään????
Juuri tämä sattuma, samassa paikassa, vieraassa kaupungissa, miten on saanut tietää, missä miehesi on? Ja kaupungeissakin on useita eri ravintoloita jne.
tämän tietämättä. Minä olen joutunut tällaisen kohteeksi ja ap:n siskon käytös vaikuttaa todella samanlaiselta.
Älä missään nimessä ap eroa, sitähän siskosi nimenomaan haluaa. Ja vaikka miehesi olisi pettänyt (en tätä kyllä usko), niin sitä voi olla pettämisen jälkeenkin onnellinen.
Juuri tämä sattuma, samassa paikassa, vieraassa kaupungissa, miten on saanut tietää, missä miehesi on? Ja kaupungeissakin on useita eri ravintoloita jne.
Mutta milläs perusteella luulisitte tällaisessa tilanteessa lähestymiskiellon irtoaan? Ei taida aviorikoksen uhka riittää syyksi!
että saa toisen pettämään. Minun ystäväni oli sellainen, että kaikki poikakaverini ihastuivat siihen. Hän osasi olla tietynlainen. Eikä tämä ystäväni niistä välittänyt, vaan halusi satuttaa mua. Enään ei onnistu, kun ei pääse elämääni.
Ap:n sisko on henkisesti sairas kuten tuo minun ex ystävänikin eikä tuossa varmasti ole kyse seksistä vaan jostain ihan muusta.