Aarre kirpparilla! =0)
Rikkinäinen haarukka vain 1€. Haikein mielin jätin ostamatta...
Kommentit (76)
hinta 1 euro. Teki mieli ostaa,vaikka kuukautisia ei ole ollut 20 vuoteen.
Mulle on jäänyt kummittelemaan k-kaupan paras keittokirja no:7.
Muutama vuosi sitten kirpparilla olis saanut sen kahdella eurolla, samaan aikaan niitä sai kaupasta uutena eurolla.
käytetyt kestokondomit
5 eurolla olisi irronnut kolmen kappaleen paketti.
Kun myyvät tarpeetonta rojua? Jos olisin kirpparinpitjätä, mulla olisi joku raja siinä kuka saa tuoda kamojaan myyntiin ja kuka ei.
Ei hommassa ole mitään järkeä, koska puhkikuluneet kuluneet korkokengät eivät mene kaupaksi 20e:lla vaikka seisoisivat siellä myynnissä maailman tappiin asti.
Tässä joku aika kävimme tyttären kanssa kirpparilla, olisimme menneet alakertaan ,ja menimmekkin siellä haisi niin pahalle. Piti tulla nenää pidellen pois. Eikö kirpparin omistajat, voisi vähän sääntöjä laittaa ,mitä saa tuoda ja mitä ei.
Kun myyvät tarpeetonta rojua? Jos olisin kirpparinpitjätä, mulla olisi joku raja siinä kuka saa tuoda kamojaan myyntiin ja kuka ei.
Ei hommassa ole mitään järkeä, koska puhkikuluneet kuluneet korkokengät eivät mene kaupaksi 20e:lla vaikka seisoisivat siellä myynnissä maailman tappiin asti.
jopparit pesiytyisi sinne asumaan. Maksimi pöydän vuokra-aika kolme viikkoa, sitten kamat vex ja viikon tauko. Vähintään. Nyt monilla kirppiksillä kestomyyjät vie parhaat paikat.
itsetehtyä karvataulua 5 eurolla. Halpoihin raameihin oli liimattu pala vanhanajan pölymatoiksi kutsuttua mattoa. Ihan hirveä tekele.
Niitä ois saanu vieläpä kaksi kappaletta yht. 10 euroa.
Vieläki harmittaa...
Ja se puhelinluettelosetti 4 eurolla...
Useammalla kirpparilla olen nähnyt Jyskissä myytäviä korurasioita (9.90e) kirpparilla vain 12 €.
"myydään vähän käytetty tampax-laatikko" 50 c. Ja kukahan haluaa ostaa keltään semmosta muoviboxia saatikka kuka kehtaa laittaa ilmoituksen ison konsernin sivuille vielä omalla nimellään...
Sekä ne käytetyt stringit ja kestositeet... Toivottavasti olivat pestyjä! :o
josta polvet ihan puhki, hinta VAIN 23 euroa.
Tämätoinen aarre löytyi huutiksesta:
http://www.huuto.net/kohteet/lasten-turvaistuin-autoon/157064382
Tarvisin lapselleni uuden istuimen, vakavasti harkitsen ostavani tämän ;)
kun jätin tämän ostamatta: vuoden 2003 (?) äitiyspakkauksen violetti vintage-haalari, vain vähän kulunut ja hiutunut, vaivaiset 20€!!! Se on vielä toooosi harvinainen, silläkin kirpparilla niitä oli vaan neljä samanlaista myynnissä sillä kertaa.
näitä on muuten näkynyt tosi paljon kirppareilla :)
Bengalintiikeri-ilmais-dvd 2e.
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?tits=tiikeri+dvd&ccat=-1&status=N…
ollut Novalan rasvaa... Jäi hyllyyn
silmiin tyhjiä ompelulankarullia 1e/kpl.
ei ihme että laatikko oli edelleen täynnä niitä:)