Aarre kirpparilla! =0)
Rikkinäinen haarukka vain 1€. Haikein mielin jätin ostamatta...
Kommentit (76)
iso pesuainepakkaus. Olisi ollut tosi ihqu lasten lelujen säilytykseen. 3 euroa..
sellainen missä on paljon keltaisia läikkiä. Hinta vain 45€
taas jäi harmittamaan pussillinen kyniä. 15 kappaletta mainoskyniä maksoi vain 8 €, mutta 25 €:lla olisi saanut 50 kappaletta kokoelman vakuutusyhtiöiden, huoltoasemien ja poliitikkojen maksamia kyniä.
Oli niin kauniisti patinoitunutkin.
mutta oikeita aarteita:
fisher price tärinäsitteri,kuin uusi,vain 20e:)
kevytvanutoppapuku,ehjä,siisti, 0,10e!!!!
minulla oli kassillinen lasten vaatteita jossa luki saat ilmaiseksi(sisälsi pestyjä 60cm vaatteita 10kpl) ei kelvannut kenellekään, lopulta kun hain kassin se sisälsi 20 vaatetta eli oli tavara lisääntynyt
vauvan kylpyammeen, muovisen Ortexin ammeen, joka joskus oli ollut vaaleansininen, myyntihetkellä naarmuinen ja harmaantunut. Hinta vain 10€.
Uusia sai ainakin samaan aikaan silloin Prismasta hintaan 9.80€.
Mä pitkään mietin ostaako kirpparilta pesupallon ja semmosen verkkopussin mihin voi laittaa sellasen pesuainepalasen. Ne ois ollu yhteensä 2e.
ruskeita Lassien toppahousuja, joissa kulumaa polvessa. Hintalapun mukaan olivat UUDET ja hintaa 3€. Ei mistään kaupasta saa UUTENA valmiiksi kulutettuja toppahousuja.
ja tuote on jo ihan loppuunkulunut.
Siis kuka ihan oikeasti menee siihen lankaan?
pesupalloja isoa kasaa 0,10e/kpl.
Eihän se tyhmä ole kuka pyytää... ;)
Joku oli ilmeisesti syönyt (useamman?) pussin karkkeja ja kai boikotoinut mustia karkkeja ja laittanut ne yhteen pussiin ja tuonut kirpparille myyntiin, olikohan euron hinnalla. Ihania käpälöityjä karkkeja, niin hygieenistä.
katselin kirpparilla H&M:n trikoopuseroa, joka olisi maksanut kympin. Oli uusi. Itse olin juuri edellisellä viikolla tilannut saman paidan kyseisen lafkan nettimyynnistä kahdeksalla eurolla. Ja ei siis ollut mikään alennus siellä nettikaupassa, vaan ihan normaali hinta.
kun en vuoden 2002 syksyllä ostanut niitä neljäätoista kappaletta muovisia irtokarkkirasioita, niitä kannellisia tukkupakkauksia joita ainakin meidän kaupungin karkkikauppa jakaa ilmaiseksi . Eurolla/kpl olisin tuolloin ne saanut eli yht. 14 euroa, vain ....nyt varmaan hinta kymmenkertaistunut lähes 10 vuoden jälkeen.
Mua harmittaa kans, että jäi ostamatta itse tehty taulu, mihin oli saksittu aikakausilehdistä silmien, huulien ja huulipunien kuvia ja hintakin oli vain 60 e.
harjakset olivat pinttyneet aivan ruskeaksi. Hintaa en valitettavasti enää muista.
minun kirpparipöydästäni menivat ekojen joukossa kaupaksi, niin hämmästyisitte. Jotain vanhoja nahkasaippuanpuolikkaita ja käytettyjä rintsikoita joku osti.
mutta oikeita aarteita:
fisher price tärinäsitteri,kuin uusi,vain 20e:)
kevytvanutoppapuku,ehjä,siisti, 0,10e!!!!
Tätä en ymmärtänyt? Mikä vika noissa hinnoissa? Ehjä, siisti kevytvanutoppapuku 10 senttiä?
Tärinäsitteri, kuin uusi 20e? Maksaa uutena 60e, tiedän kun meillä on semmoinen :)
Siis sellainen perusviini mitä saa Alkosta (tiedän kun tykkään kyseisestä viinistä).