Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsusta - miten pitäis toimia?

Vierailija
12.04.2010 |

viitaten täällä käytyihin keskusteluihin, millon on joku jäänyt ilman kutsua ja millon taas on kutsu tullut joltain, jota "ei edes tunne".

Niin, että onko ok kutsua lasten yo- ja rippijuhliin vanhempien kavereita?

Loukkaantuisitko sinä, jos saisit minulta kutsun? Tunnet siis minut ja perheestä pienimmän lapsemme, mutta et juurikaan tätä vanhempaa, jolla on kesällä juhlat?

Entä loukkaantuisitko, jos et saisi kutsua, kun kuitenkin ollaan tämän pienen lapsen myötä tekemisissä hyvinkin usein?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne vanhemman kaverit ei tunne lasta niin en kutsuisi. Kuulostaa rahastukselta. Jos taas ovat enemmänkin perhetuttuja, eli tuntevat tai vähintään ovat useamman kerran tavanneet juhlakalun niin on ihan ok kutsua.

Juhlien järjestäminen isolle porukalle on niin isotöistä ja kallista, että halvemmaks tulis jättää kutsumatta!

Vierailija
22/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa olen tuntenut sankarin korkeintaan pintapuolisesti, mutta vanhemmat hyvin. En aina ole vienyt ylioppilaalle lahjaa, mutta piipahtanut juhlissa kukan kanssa ja onnitellut ylioppilaan lisäksi vanhempia, kun ovat saaneet lapsensa "noin pitkälle".

Mistään rahastuksesta ei ole kutsuissa ollut kyse. Vaikka itse rahastaisikin ihmisiä, ei voi olettaa että muut tekevät samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yo-juhlissa joissa olen tuntenut sankarin korkeintaan pintapuolisesti, mutta vanhemmat hyvin. En aina ole vienyt ylioppilaalle lahjaa, mutta piipahtanut juhlissa kukan kanssa ja onnitellut ylioppilaan lisäksi vanhempia, kun ovat saaneet lapsensa "noin pitkälle".

Mistään rahastuksesta ei ole kutsuissa ollut kyse. Vaikka itse rahastaisikin ihmisiä, ei voi olettaa että muut tekevät samoin.

Että tulisivat juhlimaan kanssamme lapsen isoa saavutusta! Ja samalla ottamaan vähän kahvia ja kakkua. Onko av-mammojen niin vaikea ymmärtää, että kaikki ei todellakaan odota min. 50e rahalahjaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi