Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvät äidit. Kuinka paljon olette keskimäärin pois töistä lasten sairastelujen vuoksi?

Vierailija
12.04.2010 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut 2 päivää pois töistä oman sairauden takia. Lasten takia en päivääkään. Jos laspet ovat sairastaneet, isovanhemmat ovat tulleet hoitamaan.

Vierailija
22/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viimeisin työsuhteeni on kestänyt 6 vuotta. Sinä aikana olen ollut lapsen sairauden takia pois töistä yhtensä vajaan viikon.

Poika ei paljon sairastele, ja silloin harvoin kun sairastaa, mies tekee töitä etänä. Nuo satunnaiset kerrat on sattunut miehen työmatkan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän se haittaa. On vain pois.

Työt ei seuraa kotiin minua, mutta koska sijaisia on vaikea saada, työt kasaantuu muiden niskoille. Töitä on muutenkin ihan riittävästi, ilman että yksi on koko ajan pois. Pakkohan se on olla, jos lapsi on kipeä, mutta ei se kivaa ole. Miehen töitä taas kukaan ei tee, joten ne odottaa siellä sitten kun mies pääsee töihin. Lisäksi vähän pelottaa yövuorojen väliset päivät, kun hoitoon ei voi viedä, pois ei saa öistä olla palkallisena, koska mies on kotona ja mies ei voi olla päivällä kotona, kun minä olen. Eli ei nukuta missään välissä.. Tämmöisiä vaan pienessä päässäni pyörittelen etukäteen.

T:17

Vierailija
24/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän se haittaa. On vain pois.

Työt ei seuraa kotiin minua, mutta koska sijaisia on vaikea saada, työt kasaantuu muiden niskoille. Töitä on muutenkin ihan riittävästi, ilman että yksi on koko ajan pois. Pakkohan se on olla, jos lapsi on kipeä, mutta ei se kivaa ole. Miehen töitä taas kukaan ei tee, joten ne odottaa siellä sitten kun mies pääsee töihin. Lisäksi vähän pelottaa yövuorojen väliset päivät, kun hoitoon ei voi viedä, pois ei saa öistä olla palkallisena, koska mies on kotona ja mies ei voi olla päivällä kotona, kun minä olen. Eli ei nukuta missään välissä.. Tämmöisiä vaan pienessä päässäni pyörittelen etukäteen.

T:17

Minä tiedän, että se ei ole niin yksinkertaista. Minä olen sairaanhoitajan puoliso. Me vähän säädämme näitä. riippuen siitä, kumman ruuhka on pahempi, päätetään, kumpi jää kotiin. Toisinaan se olne minä, toisinaan puolisoni.

Yövuorojen väliset sairastelut on pahoja. Meillä onneksi isoäiti kykenee tulemaan niitä paikkomaan. Lisäksi puolisoni on pystynyt vähentämään yövuorojen määrää radikaalisti.

Vierailija
25/25 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen n. puolet lasta hoitamassa, mies puolet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi