G:Kallein vaatteesi?
Ja minkä hintaluokan vaatteita muuten käytät? Missä teet ostoksesi?
Kommentit (19)
on varmaan prätkätakki, 270 e. Sitten tulevat prätkäsaappaat, 250 e, ja Camperin saappaat, joiden hintaa en muista.
Käytän halpoja vaatteita muuten, mutta turvallisuudesta (ja vedenpitävyydestä) en tingi.
80e toppi.
ja 189e maksavat farkut. muuten ostan suht halpoja vaatteita.
Olen ostanut sen Ajattaresta joskus vuosia sitten. On kyllä laadukas --> ei kulumisen merkkejä vieläkään.
Himoitsen designer- vaatteita. Yksi Oscarin takki on alati mielessäni, mutta en voi kyllä sellaista ostaa (Ohv. 1300€).
Ostan aika paljon vaatteita netistä ja näin saa tosi hyviä vaatteita outleteistä ja alennuksista (tyyliin ohv. 350 ja maksat vain 100-200 euroa).
Olisko ollu 495e. Minulla tuota peak-hilfiger-tyylisiä vaatteita, ostan stokkalta tai urheilukaupoista. Mutta löytyy myös Lindex ja HM-tunikoita jne.
Jännä ketju, pitikin alkaa miettimään oikeen!
oli kyllä alennuksessa mutta maksoivat silti muutaman satasen.
tule mieleen kuin 375€:n farkut. Pukeudun laidasta laitaan, vaatteen ei tarvitse olla kallis merkkituote eli käyn ihan sujuvasti H&M:lläkin. Mutta jos haluan jonkin kalliimman tuotteen niin ostan sen.
Mutta näin äkkiseltään ei tule muuta kallista kuin jakku (139€) ja sekin oli jakuksi halpa mielestäni. Hintaluokat vaatteissani ovat laidasta laitaan, ulkovaatteita tulee harvoin ostettua.
Yleisesti ottaen ostan kyllä usein laadukkaita vaatteita, joilla ovh voi olla paljon, mutta koska yleensä ostoksillani ei ole kova kiire, niin seuraan alennusmyyntejä. Viimeksi ostin Armanin farkut -60 % ja Salomonin ulkoilutakin -50 %.
Toisaalta ostan "merkittömiäkin" vaatteita, mikäli ne vaikuttavat hyvälaatuisilta.
jakkupuku ja talvitakki (villakankainen). Ostan todella laidasta laitaan, aika paljon mm. ruotsalaisketjuista, mutta töissä pitää olla myös siistimpää vaatetta ja jakkupuvut ym. työvaatteet ovat siitä kalliimmasta päästä.
80e toppi.
ja 189e maksavat farkut. muuten ostan suht halpoja vaatteita.
Olen pihi ja käytän tavallisia, halpoja vaatteita. En osta ihan halvimpia, mutta usein alennuksesta. Merkkituotteita suosin vain urheiluvaatteissa, nekin on melkein kaikki alennuksesta löytyneet. Farkut ja takitkin olen saanut alle satasella. Etsiä täytyy, mutta kyllä jossain vaiheessa löytyy.
Nuo hiihtomonot maksoi vähän toistasataa. NAurettavaa on se, etten ole mikään himohiihtäjä vaan ihan tavallinen lenkkeilijä. Valikoimat vaan oli vähissä ja uudet sukset tarvitsi uudet monot. ON ne olleet hintansa arvoiset. :)
tai no ulkoilupuvun ostin vastikään, sen hinta taisi normaalisti olla 130€ suunnilleen, mutta ostin loppuunmyynnistä 25 eurolla.
Käyttövaatteista kengät 250 euroa ja juhlamekko 400 euroa.
Omasta mielestäni arvokkain vaatteeni on isoäitini vuonna -57 itselleen teetättämä silkkileninki jonka olen häneltä saanut. Sille ei ole rahallsita arvoa!
Rahallisesti varmaan Chanelin nahkasaappaat 1200 €
Suhteettomin taas on toppi joka maksoi 180 € (kuinka tyhmä on ihminen joka maksaa topista noin paljon...).
Kallein on teetetty talvitakki joka kankaineen kaikkineen maksoi noin 400 e ja seuraavaksi kallein käsilaukku noin 350 e. Hyvin käytettyä rahaa molemmat, ovat olleet jo monta vuotta käytössä ja edelleen siistin näköisiä ja erittäin mieluisia.
ysl takki 4000€, suosin luxury vaatteita.
Gudrun Sjödénin huovutettu viitta alen loppurysäyksestä 80 e. Jos kengät lasketaan, niin Icebugit tarjouksesta 100 e. Suurin osa vaatteistani on hankittu Uffin euron päiviltä.
Oisko kengät 160€?
Kertoo vaatteitten hintatason kohdallani.
Joka maksoi noin 470€. On kyllä ollut hintansa väärti, tykkään siitä kovasti päällä ja on lämmin. Käytän kaiken hintaluokan vaatteita, ostan merkkiä ja "merkitöntä". Lapsilla suosin kunnon ulkovaatteita, reimateciä jne..
Ostoksia siis teen tämän mukaan joko merkkiliikkeessä tai tavaratalossa, Lindexillä, Henkkamaukalla jne.