Eilen se sitten tapahtui - sain isoa
Mieheni vikisi parin vuoden ajan siitä kuinka hienoa olisi jos saisin vierasta munaa. Olen seksielämäämme ihan kohtalaisen tyytyväinen ja enkä erityisesti haaveillut vieraasta kalusta. Lopulta houkutus nousi kuitenkin niin suureksi, että päätimme toteuttaa tämän jutun.
Mies löytyi netistä aika vaivattomasti. Olin varma, että ekalla tapaamisella ei tapahtuisi mitään, mutta kävikin aivan toisin. Mieheni oli tarkoitus olla katsomassa ja myös ehkä osallistua toimintaan, mutta hän jätti meidät kahden kesken koska arveli sen olevan luonnollisempaa ja helpompaa. Ja ehkä parempi niin. Olisi ollut vaivauttavaa jos ukko olisi kyylännyt vierestä. Tosin olisi sen hänelle suonut.
Pää on vielä hieman sekaisin, joten en oikein tiedä mitä ajatella. Seksi oli ihanaa ja niin erilaista kuin oman mieheni kanssa. Kaverilla oli ainakin 5-7 senttiä isompi kuin omalla kullalla joten akti oli jo sen puolesta melkoinen. Kaikinpuolin aika huikaiseva kokemus. Mieheni taitaa olla aika samaa mieltä. Olemme olleet tuon aktin jälkeen koko ajan toisissamme kiinni. Ihan kuin olisimme vasta rakastuneet tai jotain... Ihanaa.
Koko ei ratkaise.. Mulla pieni mutta eräs kristilliset arvot omaava rouva ihastui minuun. Ja Kiina sillä kova niinpä päädyttiin suhteeseen
Hän sai helposti mulla lasti tiukassa kerran näin melkein tunnin ja nainen viisi huusi sai koko ajan.. 11senttiä