Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen se sitten tapahtui - sain isoa

Vierailija
13.10.2010 |

Mieheni vikisi parin vuoden ajan siitä kuinka hienoa olisi jos saisin vierasta munaa. Olen seksielämäämme ihan kohtalaisen tyytyväinen ja enkä erityisesti haaveillut vieraasta kalusta. Lopulta houkutus nousi kuitenkin niin suureksi, että päätimme toteuttaa tämän jutun.

Mies löytyi netistä aika vaivattomasti. Olin varma, että ekalla tapaamisella ei tapahtuisi mitään, mutta kävikin aivan toisin. Mieheni oli tarkoitus olla katsomassa ja myös ehkä osallistua toimintaan, mutta hän jätti meidät kahden kesken koska arveli sen olevan luonnollisempaa ja helpompaa. Ja ehkä parempi niin. Olisi ollut vaivauttavaa jos ukko olisi kyylännyt vierestä. Tosin olisi sen hänelle suonut.

Pää on vielä hieman sekaisin, joten en oikein tiedä mitä ajatella. Seksi oli ihanaa ja niin erilaista kuin oman mieheni kanssa. Kaverilla oli ainakin 5-7 senttiä isompi kuin omalla kullalla joten akti oli jo sen puolesta melkoinen. Kaikinpuolin aika huikaiseva kokemus. Mieheni taitaa olla aika samaa mieltä. Olemme olleet tuon aktin jälkeen koko ajan toisissamme kiinni. Ihan kuin olisimme vasta rakastuneet tai jotain... Ihanaa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on hyvä idea, pitää suositella vaimolle mutta sillä ehdolla, että itse saan etsiä tiukan punatukkaisen 19 vuotiaan itselleni ja rouva katsoo vierestä kun nussitaan.

Vierailija
22/41 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:10"]tuohan on hyvä idea, pitää suositella vaimolle mutta sillä ehdolla, että itse saan etsiä tiukan punatukkaisen 19 vuotiaan itselleni ja rouva katsoo vierestä kun nussitaan.
[/quote] Itse nussisin kyllä mieluiten ilman vaimon läsnäoloa. No toisaalta, näkisi vaimo pitkästä aikaa, miltä näyttää, kun mies saa kunnon orgasmin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, on kai sillä merkitystä minkäkokoisella kalulla panee minkäkin kokoista pimpsaa. Olen "pienikokinen" ja miesystäväni normikokoinen (en ole viitsinyt mitatata, mutta kokemusta on) on minulle juuri sopiva. Huomattavasti kokkaat kalut ovat visuaalisesti kiihottavia, mutta melkein aina on tehnyt kipeää

Vierailija
24/41 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lyhyempää ja paksumpaa munaa kun oltiin erossa. Hyvältä tuntui mutta muuten se mies ei osannu mua käsitellä oikein. Oma mies tuntee paremmin ja uskaltaa ottaa vähän rajummin ja muutenki eläimellisempää menoa. Me like.

Vierailija
25/41 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:58"]Huomattavasti kokkaat kalut ovat visuaalisesti kiihottavia, mutta melkein aina on tehnyt kipeää
[/quote] Ne mitään kipeää tee jos mies osaa asiansa ja nainen kostuu kunnolla. Amatöörit!

Vierailija
26/41 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako vaimon antaa kokeilla yhden kerran isoa kalua vaik jääks se siihen pahasti "koukkuun" ? On useasti  katellu netistä isoja kulleja ja sanonnu et sen tekis mieli kokeilla...

12cm 

Vierailija
27/41 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2010 klo 11:45"]

Mieheni vikisi parin vuoden ajan siitä kuinka hienoa olisi jos saisin vierasta munaa. Olen seksielämäämme ihan kohtalaisen tyytyväinen ja enkä erityisesti haaveillut vieraasta kalusta. Lopulta houkutus nousi kuitenkin niin suureksi, että päätimme toteuttaa tämän jutun.

Mies löytyi netistä aika vaivattomasti. Olin varma, että ekalla tapaamisella ei tapahtuisi mitään, mutta kävikin aivan toisin. Mieheni oli tarkoitus olla katsomassa ja myös ehkä osallistua toimintaan, mutta hän jätti meidät kahden kesken koska arveli sen olevan luonnollisempaa ja helpompaa. Ja ehkä parempi niin. Olisi ollut vaivauttavaa jos ukko olisi kyylännyt vierestä. Tosin olisi sen hänelle suonut.

Pää on vielä hieman sekaisin, joten en oikein tiedä mitä ajatella. Seksi oli ihanaa ja niin erilaista kuin oman mieheni kanssa. Kaverilla oli ainakin 5-7 senttiä isompi kuin omalla kullalla joten akti oli jo sen puolesta melkoinen. Kaikinpuolin aika huikaiseva kokemus. Mieheni taitaa olla aika samaa mieltä. Olemme olleet tuon aktin jälkeen koko ajan toisissamme kiinni. Ihan kuin olisimme vasta rakastuneet tai jotain... Ihanaa.

[/quote]

Kai olit päällä ja imit sitä munaa. Kerro nyt vähän tarkemmin kun kerran aloit kertomaan.

Vierailija
28/41 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mieheni kanssa Kuopiossa Rauhanlahden Leirintäalueella asunto vaunulla.

Keskustelua ja fantasiaa oli käyty jo pitkään vieraasta panijasta.

Oli varattu sauna vuoro viimeiseksi iltaan mutta mieheni valitti huonoa oloa ja lähdin

yksin saunoo.

Olin menossa saunan puolelle ottaa löylyä kun avasin oven siellä olikin vieras mies lauteilla

jalat harallaan ja upea kalu vapaana.

Mies säikähti ja pyysi anteeksi yli menneeksi saunomisen mutta pyysin jäämään saunomaan

kanssani ja kiima oli molemmin puolista.

Ei mennyt kauaa kun molemmat olimme toistemme kimpussa ja sain tosi isoa kullia

sisääni sekä kymmeniä rajuja orgasmeja.

Kerroin myöhemmin lomalla mitä saunassa tapahtui ja hänkin tykkäsi että nautin.

Vierailija
29/41 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tule enää todnäk sopeutumaan oman miehesi munaan - siis ainakaan jos tällä toisella oli myös paksumpi (joka ainakin itsestäni on se tärkein kriteeti). Tai jos se onnistuu, olet todella yhdessä oikean ihmisen kanssa. Itselläni on taustalla juuri samanlainen kokemus ja sopeutuminen pieneen ei ison jälkeen onnistunut. Myös miehen itsetunto romahti täydellisesti, kun myönsin pitäneeni isosta todella paljon.

tässä. en halua kuulla naiseni entisistä seksikumppaneista ja naiseni ymmärtää että minua hirvittää vertailu toisiin ihmisiin. Myöskin tajuaa etten lämpeä isoille seksileluille koska en halua vahingossakaan joutua verratuksi niihinkään.

Vierailija
30/41 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh mikä repukka. Kaikkien naisten itsetunto kestää vertailun tiukempiin ja kiinteimpiin ja kiihottavampiin ja antavat miestensä mielellään kokeilla kaikkea mikä on heistä visuaalisesti kiihottavampaa tai muuten heidän fantasiansa. Ja tykkäävät kun miehet arvioivat heidän kiihottavuuttaan ja kyvykkyyttään heidän fyysisten ominaisuuksiensa perusteella.

Vierailija
31/41 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:15"]Eipä siitä isostakaan kullista taida iloa olla jos pillu on löysä. Olis mamma vaan treenannu lantionpohjia ja tyytynyt omaan mieheen huoraamisen sijasta...

Siitä isosta kullistahan on juuri silloin iloa, kun vittu on väljempää mallia. Ja tiedoksesi, lantionpohjan lihakset voivat olla vaikka kuinka hyvässä kunnossa ja toosa olla silti avara.

N32v

Aaahhhh, sinä avarapilluinen Pirkanmaan tyttö. Muistelen kaiholla, kun mahduin työntymään sinuun takaapäin miltei pohjaan saakka joka työnnöllä. Silmäsi olivat puoliummessa ja vain valkuaiset loistivat hämärässä. Se hetki, kun varpaani alkoivat käpristyä, sinun huutaessasi ties monennettako orgasmiasi otin kaluni ulos ja aloin ampumaan pakaroillesi, selällesi, niskaasi, punaisille palmikoillesi, en unohda sitä koskaan. T. Paksuterska.

Vierailija
32/41 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 14cm pituutta ja 11cm ympärysmittaa. Nainen ei ole koskaan valittanut, päinvastoin.  Pienikokoinen nainen kyseessä...  joka suhteessa. Varmaankin tulisi sitten ongemia "vapailla markkinoilla" kun käytännössä jokainen olisi ihan pettynyt kokoon...  :/ Aina tää on vähän aiheuttanut sellaista pientä epävarmuutta suhteen alussa.

Vierailija
33/41 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei seksi ja varsinkaan yhdyntä kiinnosta tippaakaan. Enkä ymmärrä mikä siinä jyystämisessä viehättää. Ja en kyllä varmaan pystyisikään mihinkään, kun on vain nuorena mitattu 14/3,5 cm nakki. Eli hyvä näin...t. M41

Vierailija
34/41 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="08.12.2010 klo 13:29"]

Paitsi että tosielämässä olet it-alan insinööripoju, joka kesken työpäivän kirjoittelee runkkufantasioitaan tänne. Yksikään nainen (täysjärkinen) ei kertoilisi täällä hässineensä jotain netistä polkaistua tuntematonta. Hyi saatana.

Törkeästi sanottu! Mitä vikaa on IT-insinöörissä!? :D

m36

ei mielestäni kerrassaan mitään vikaa. kunhan joku huonompi palkkainen kadehtii? himoitsin yhtä heistä (it-insinööriä siis) lähes 10 vuoden ajan, oli ukkomies ja tunsin vaimon, joten en yrittänyt mitään. mutta ajattelin joka v*tun päivä minkäläistä se olisi...

Vierailija
35/41 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinpä tunnet kaikki naiset. Paino sanalla kaikki :)

Vierailija
36/41 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normimunalla jyystin jumalattoman kaunista böönää. Ehkä vähän tuntu väljältä mutta innoissani poljin kuin tulpatonta mopoa. Kolme varttia siinä touhuttani lady sanoi että pane se jo nyt sisään. Siinähän kävi kuin Kälviällä ja kontuppi luiskahti rouvasimmeisen toosaan. Ei muuta kuin sukellusretkelle! Aikani siinä kaivelin tuloksetta kunnes tuli herrasmies vastaan ja tokaisi jotta turhaan kaivelet. Hänellä on ollut jo kaksi viikkoa polkupyörä hukassa. Että iso lärväke on vaan pienimunaisten kiukuttelua...

Vierailija
37/41 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vastaava kokenus. Oma mies saa paikat litisemään ja läiskymään ihanan tuhmasti, vaikka hänellä on vain normikokoinen n.13cm penis. Isolla kalulla varustetut vieraat ovat komean näköisiä, mutta siihen se yleensä jääkin.

Vierailija
38/41 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kertani nuorena oli aivan jäätävän isokaluisen pojan kanssa. Pojalla oli kova maine tyttöjen keskuudessa, mutta taitoa hänellä ei kyllä ollut ollenkaan. Sattui aivan suunnattomasti, ja vuosin verta ja olin kipeä alapäässä pitkän aikaa. Onneksi vastaavaa ei ole osunut sen jälkeen kohdalleni.

Vierailija
39/41 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kertani nuorena oli aivan jäätävän isokaluisen pojan kanssa. Pojalla oli kova maine tyttöjen keskuudessa, mutta taitoa hänellä ei kyllä ollut ollenkaan. Sattui aivan suunnattomasti, ja vuosin verta ja olin kipeä alapäässä pitkän aikaa. Onneksi vastaavaa ei ole osunut sen jälkeen kohdalleni.

Kuulostaa tutulta.

Ei sitä silloin poikasena heti osaa. Teininä tuli tietysti harrastettua seksiä muutaman aloittelevan tytön kanssa. Iso kaluni sai minut luulemaan, että se on se, mistä tytöt tykkää. Onneksi aloin hiljalleen tajuta, ettei se niin olekaan, mutta varmasti joillekin tytöille jäi epämiellyttävä kokemus.

Vierailija
40/41 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

14cm kirjoitti:

Mulla on 14cm pituutta ja 11cm ympärysmittaa. Nainen ei ole koskaan valittanut, päinvastoin.  Pienikokoinen nainen kyseessä...  joka suhteessa. Varmaankin tulisi sitten ongemia "vapailla markkinoilla" kun käytännössä jokainen olisi ihan pettynyt kokoon...  :/ Aina tää on vähän aiheuttanut sellaista pientä epävarmuutta suhteen alussa.

Melkein sama muna täällä ja oma rouva on tyytyväinen. Olen kokeillut näitä dick sleeve tulee vähän mittaa ja paksuutta lisää / kaiken kokoisia dildoja, mutta rouva ei tykkää oikestaan isommasta. Tosi hyvin toimii vielä tämä muna anaaliseksissä.