Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen mies kasvattaa teitä vaateasioissa?

Vierailija
11.04.2010 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa työmatkoiltaan maailmalta mun vaatteeni...

Vierailija
2/3 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pane sitä pahakseni. minullahan on kuitenkin valta sanoa, että voi, kulta, kun just tuollaiset miniminiminiminihameet eivät sovi minulle. :D

mieheni siis nauttii naisellisesta pukeutumisesta. hän muistaa joka päivä mainita jonkin piirteen minussa viehättävän itseään ja jos olemme kaupassa, katsomme televisiota, kävelemme kadulla ja hän näkee jotain itseään viehättävää, hän kyllä ehdottaa sitä minulle. viimeisimpänä jossain leffassa näkemämme täysin oranssit hiukset (ja joo, muuten mies on suhteellisen konservatiivinen, tämä pisti naurattamaan) mutta kun kysäisin haluaisiko hän minun myös leikkauttavan ristiselkään ulottuvat kiharani yhtä lyhyiksi kuin tässä leffassa näkemällämme naisella vai kuinka hän kuvittelisi minun näyttävän vähääkään järkevältä siinä värissä, hän peräytyi mutisten kuitenkin, että ois kyllä melko makeet.

hän ottaa kaikista vinkeistä vaarin, joita minä mainitsen. rakastan hänen yllään ihan vain t-paitoja, työn leventämät hartiat ja timmi vatsa tulevat niissä oikeuksiinsa ja huomaan hänen kyllä pukeutuvan juuri niihin paitoihin, joissa olen häntä eniten kehunut.

eikä siinä mitään. kunhan kumpikaan ei yritä väkisin toista muuttaa joksikin toiseksi. jos olisin täysin farkkutyyppi ja mieheni vaatimalla vaatisi minua pukeutumaan hameisiin, voisin kokea oloni epämukavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina huomautteli joistain vaatteistani, että kamala ja inhoaa niitä tai jotain, ihan normaaleja vaatteita mutta ei vissiin tarpeeksi cooleja hänelle, joka itsekin oli ihan peruspukeutuja, kyllä vitutti rankasti. Tiedän siis miltä monista miehistä ehkä tuntuu kun vaimot kohtelee pikkupoikana.