Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45-v. mies ja sain 23-v. mimmiä perjantaina.

Vierailija
09.03.2015 |

Kyllä teki hyvää. Ja juuh, olen naimisissa ja lapsiakin on. Mutta ei sitä turhaan sanota, että virkisty vieraissa...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:49"]

Olen nyt neljä vuotta vongannut 53-vuotiasta miestä, mutta ei taivu, ei sitten millään. Ulkoisesti muistutan mallia ja ollaan molemmat samassa ammatissa. Kaikki miehet eivät siis lankea nuoreen naiseen. Miehen mielestä olen yksinkertaisesti liian nuori enkä tarvitse hänen kaltaistaan vanhaa, rumaa ukkoa (on oikeasti komea). Rakastaa moraaliaan enemmän kuin seksiä. 

Minä kyllä haluaisin niin paljon että itkettää. En tosin halua panna muita vanhoja äijiä. 

[/quote]

Vierailija
22/35 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyijääh! Ei voi pieni ihminen käsittää, kuinka ällöttävä joku yli 40wuotias kiimainen mies on nuoren naisen näkökulmasta. Yyyyhh!
Kaupan kassalla ollessa teki mieli oksentaa, ku vanhat ukot alko lirkutella ja luuli että on jotain saumaa. Varsinki ku tiesin monella olevan vaimo kotona. Arvostakaa jumalauta niitä vaimojanne enemmän. Kauniita, hyväsydämisiä ja itsevarmoja näidenki kiimakallejen vaimot. Ansaitsisivat naiset parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:56"]

hyijääh! Ei voi pieni ihminen käsittää, kuinka ällöttävä joku yli 40wuotias kiimainen mies on nuoren naisen näkökulmasta. Yyyyhh! Kaupan kassalla ollessa teki mieli oksentaa, ku vanhat ukot alko lirkutella ja luuli että on jotain saumaa. Varsinki ku tiesin monella olevan vaimo kotona. Arvostakaa jumalauta niitä vaimojanne enemmän. Kauniita, hyväsydämisiä ja itsevarmoja näidenki kiimakallejen vaimot. Ansaitsisivat naiset parempaa.

[/quote]

Kyllä näitä ällötyksiä on kaupanjonossa asiakkaanakin. Yäk!

Vierailija
24/35 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen nyt neljä vuotta vongannut 53-vuotiasta miestä, mutta ei taivu, ei sitten millään. Ulkoisesti muistutan mallia ja ollaan molemmat samassa ammatissa. Kaikki miehet eivät siis lankea nuoreen naiseen. Miehen mielestä olen yksinkertaisesti liian nuori enkä tarvitse hänen kaltaistaan vanhaa, rumaa ukkoa (on oikeasti komea). Rakastaa moraaliaan enemmän kuin seksiä". 

Tai rakastaisikohan vaimoaan enemmän kuin sinua "mallia muistuttavaa kaunotarta"?

Vierailija
25/35 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna oli sekä 2kymppistä miestä että naista tarjolla...Kovasti löytyy kiinnostusta... Pistä paremmaksi... Ei jaksanut innostua...
4kymppinen n

Vierailija
26/35 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 04:34"]

"Olen nyt neljä vuotta vongannut 53-vuotiasta miestä, mutta ei taivu, ei sitten millään. Ulkoisesti muistutan mallia ja ollaan molemmat samassa ammatissa. Kaikki miehet eivät siis lankea nuoreen naiseen. Miehen mielestä olen yksinkertaisesti liian nuori enkä tarvitse hänen kaltaistaan vanhaa, rumaa ukkoa (on oikeasti komea). Rakastaa moraaliaan enemmän kuin seksiä". 

Tai rakastaisikohan vaimoaan enemmän kuin sinua "mallia muistuttavaa kaunotarta"?

[/quote]

Ei ole vaimoa, Vitun idiootti. Luuletko että sellaista miestä kannattaisi vongata vuosia?

Vierailija
27/35 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:52"]

Älä höpöjäs puhu, kukaan tuollaisen vanhan äijän kanssa halua panna

[/quote]Kyllähän Jungnerikin saa. Ja Sale. Kyllä saletisti natsaa jos on otollinen maaperä ym.

Vierailija
28/35 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:56"]

hyijääh! Ei voi pieni ihminen käsittää, kuinka ällöttävä joku yli 40wuotias kiimainen mies on nuoren naisen näkökulmasta. Yyyyhh! Kaupan kassalla ollessa teki mieli oksentaa, ku vanhat ukot alko lirkutella ja luuli että on jotain saumaa. Varsinki ku tiesin monella olevan vaimo kotona. Arvostakaa jumalauta niitä vaimojanne enemmän. Kauniita, hyväsydämisiä ja itsevarmoja näidenki kiimakallejen vaimot. Ansaitsisivat naiset parempaa.

[/quote]No ei kai ne nyt luullut että oli saumaa. Oletko vähän tyhmä? Miehethän on usein mieleltään ikuisia parikymppisiä. Ei nyt kannata ottaa jutteluja niin tiukkapipoisesti. Onneksi tekin rupsahdatte muutamassa vuodessa. naisellakin paras ikä kestää sen 10 vuotta sit alkaa alamäki. Rennosti vaan ja höllää sitä ponnaria.

Vierailija
29/35 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, ap. Vielä kun itsekin pääsis moista kokeilemaan. Eiköhän joskus tilaisuus tule. 

Vierailija
30/35 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sir sä heräsit päiväuniltas ja päädyit kissan pihalle...?

Vierailija
31/35 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:10"]Ja sir sä heräsit päiväuniltas ja päädyit kissan pihalle...?
[/quote] mistä kopioit kommentin? Se nuori muijahan voi olla susiruma ja painaa 100 kg

Vierailija
32/35 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 13v tyttö niin haluaisitko minuakin 😏🤪

Vierailija
33/35 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen panomies ei koskaan kehu kaadoillaan. Hän pitää ne omana tietonaan.

Vierailija
34/35 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ap voisi kertoa miten kaikki meni eli oliko milianen ajotuntuma, missä asennossa ja oliko tiukka vagina

miten suihinotto sujui 

mille pillu haisi jne

Vierailija
35/35 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait litsarin🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan