Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helkkari mussa on vikana, kun en vaan pysty

Vierailija
11.04.2010 |

aloittamaan terveellistä elämää, vaikka tiedän tasan tarkkaan mitä ovat terveelliset elämäntavat. Miksi en voi vaan syödä terveellisiä, lisäaineettomia aterioita, maltillisia välipaloja, jättää sokereita ja karkkeja pois. Hoitaa hampaita, ihoa ja kuntoa huolellisesti. Liikkua, ulkoilla, ja hoitaa kauneutta? Miksi oon tällainen pullaa ja karkkia mässyttävä plösö, jolla on kaikkea elämäntapoihin liittyvää vaivaa? Itsestäni tämä on kaikki kiinni, miksi olen tällainen saamaton luuseri??!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi teksti olisi voinut olla mun näppikseltä =(.

Kunpa sais itteensä niskasta kiinni...

Vierailija
2/3 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen on hyvin vaikea muuttaa tapojaan ja se on ihan normaalia. Se kannattaa hyväksyä. Kannattaa ennemmin yrittää muuttaa yksi pieni asia kerrallaan, onnistuu helpommin. Hidasta se on, mutta pysyvämpää. Ja jos tulee ahnehdittua, ei kannata lannistua, jos ei heti onnistunut. Yritä vain uudestaan, jokainen kerta on kohti onnistumista.

Uusi tapa on vähän kuin uuden taidon oppiminen. Jos opettelisit ajamaan vaikka polkupyörää, tuskin soimaisit itseäsi, jos ei heti kerralla onnistuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän elämässä mitään järekeä olisi jos pitää ihan kaikki kieltää!

meet veen lenkille, mutta kyllä mielestäni saa hyvää mussuttaa =) mut en toisin ole lihava, joten voi olla että nyt puhun ihan paskaa.... =/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi