Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsin liian tyttömäisestä vartalosta OV

Vierailija
10.04.2010 |

Eli olen todella hoikka, joku voisi sanoa, että aika kaunisvartaloinenkin, mutta näytän lähinnä teini-ikäiseltä tämän vuoksi.

Rinnat on normaalit pienehköt B-kupit, pituutta 166 cm ja painoa 53 kg.

Nyt yritän saada kuntosalilta lisää massaa, etten näyttäisi 15-vuotiaalta, vaikka olen yli 3-kymppinen nainen.

Että tämäkin voi olla jollekin ongelma! Haluaisin kovasti näyttää naisellisemmalta olematta kuitenkaan ns. läski..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kymmenen cm pitempi, mutta painoa on korkeintaan 53 kiloa. Näissä mitoissa olen ollut siitä lähtien, kun pituuskasvuni päättyi. Lisäksi minulla on pitkät hiukset, joten olen varmasti ikäisekseni hyvin tyttömäinen. Olen oppinut pitämään itsestäni tällaisena, ja kuulemma moni muukin tykkää tyttömäisyydestäni. :-)

Vierailija
2/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihottamalla n. 5 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/50, 82-62-89

Minä pidän itsestäni tämän kokoisena, vaikkei kaikki ikäisenäni pidäkään. Rinnan ympärys ei kasva vaikka mitä tekisin ja lantiota kuitenkin jonkun verran on.

Tähän ikään (kohta 30) mennessä olen oppinut elämään vartaloni kanssa.

Liikun paljon ja siihen tämä kroppa on oikein tomiva. Eipähä pompi mitään ylimääräisiä härpäkkeitä edessä. ;)

Vierailija
4/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin rinnat ovat vielä numeroa pienemmät, mutta lantio on sen sijaan ihan "naisellisen" leveä. Itse olen varsinkin nuorempana harmitellut pieniä rintoja, mutta yli kolmekymppisenä niidenkin kanssa on oppinut elämään - ja käyttämään topattuja liivejä ;) Ja rintojen tärkeimmässä tehtävässä eli imetyksessä omani ovat toimineet erinomaisesti.

Vierailija
5/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen todella hoikka, joku voisi sanoa, että aika kaunisvartaloinenkin, mutta näytän lähinnä teini-ikäiseltä tämän vuoksi.

Rinnat on normaalit pienehköt B-kupit, pituutta 166 cm ja painoa 53 kg.

Nyt yritän saada kuntosalilta lisää massaa, etten näyttäisi 15-vuotiaalta, vaikka olen yli 3-kymppinen nainen.

Että tämäkin voi olla jollekin ongelma! Haluaisin kovasti näyttää naisellisemmalta olematta kuitenkaan ns. läski..

Mittojen mukaan upea vartalo.

Minä taas suosittelen sinulle punttisalia. Toki liohottamallakin pääset toisiin mittoihin, mutta sitä en suosittele. Punttisalilla saat lisää lihasta, joka muokkaa vartalostasi entistä kauniimman.

Tietämättä tarkemmin, arvaan, että pakaraa, reisiä ja rintaa olisi syytä treenata. Kyllä ne kasvavat ajan kuluessa, joskin liohaksen kehittäminen vaatii aikaja hikistä vaivaa ja kirosanoja. Mutta se kannattaa. Näin tulee kaunis vartalo.

Jatka treeniä, äläkä välitä, vaikka miehen katselisivatkin salilla hieman "sillä silmällä".

Vierailija
6/8 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko läski? Kun olen 11cm lyhyempi ja vain 3kg kevyempi :\

Vierailija
7/8 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilu toki on hyvä asia, jatka vaan, ainakin saat ehkä paremman itsetunnon lihaksen kasvaessa, hitaasti ja vähäsen mutta kuitenkin.

Vierailija
8/8 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, koska voi pukeutua mihin haluaa. Käytännössä kaikki vaatteet käyvä ja en siis todellakaan ole mitään napapaita-lantiofarkkutyyppiä enkä edes pukeudu paljastavasti, vaan hankin laadukkaita vaatteita. Korostankin niillä naisellisuuttani - käytän siis paljon hameita ja mekkoja, koska minulla on jalat, joita kelpaa näytellä. Ihana yhdistelmä on juuri lyhyehköt hameet ja paksut sukkikset ja saappaat esimerkiksi tai tunika (sellainen muotoja myötäilevä malli) saappaiden kanssa ja tietty farkut. Farkut sopivat juuri parhaiten hoikalle vartalotyypille. Lisäksi minulla on pitkät, hoidetut hiukset ja meikkaan päivittäin. Eipä koskaan ole tullut mieleeni, että olisin epänaisellinen - päinvastoin. Positiivista palautetta sataa kyllä jatkuvasti.